Gå til innhold

Den store eksamsamenstråden 2004!


jokki

Anbefalte innlegg

Til dere med Engelsk: Heter deres hefte også "Shrinking the World"?

Jepp.

Ja. var en merkelig lang fortelling om en gammel pc som "chatter" med en engelsk lærer uten at stikk kontakten er plugget inn :ermm:

vet :roll:

De tekstene er veldig enkle da... De kunne heller ha valgt ett kapittel fra engelsk boken istede for tekst heftet....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har det heftet jeg og, veldig mange snåle tekster der ja :roll: .

 

Noe jeg ikke skjønner meg på er dette Notatarket man får utlevert.. Det som er så teit er at vi får trekk hvis vi ikke bruker det :dontgetit: . Bruker vi det dårlig, får vi enda mer minus, bruker vi det bra får vi plus.. Ser ikke helt meninga med det. Har bare skrevet ned noen stikkord til mulig tekst, og noen gøyale adjektiv :D

Lenke til kommentar

I og med at dette er Eksamenstården, så passer det vel å ta opp Forbredelses dagen også!

 

Hva gjør dere? Fyller dere notatarket? Med hva?

 

Jeg har tenkt å stikke ut for å handle meg noe mat, så farte hjemover og skrive noen linjer, samt lese gjennom heftet 2-3 ganger. Bør vel holde :)

Lenke til kommentar
I og med at dette er Eksamenstården, så passer det vel å ta opp Forbredelses dagen også!

 

Hva gjør dere? Fyller dere notatarket? Med hva?

 

Jeg har tenkt å stikke ut for å handle meg noe mat, så farte hjemover og skrive noen linjer, samt lese gjennom heftet 2-3 ganger. Bør vel holde :)

Synes gjennomgangen jeg fikk på skolen var mer en nokk=), tviler på jeg kommer til å skrive noe særlig på notatarket?

Tror jeg kommer til å lese gjennom hefte en gang før jeg legger meg.

 

Hva er deres standar mat på heildagsprøver?

Jeg har alltid med meg Chilinøtter, cola og sjokolade(forskjellig fra gang til gang)

Lenke til kommentar
I og med at dette er Eksamenstården, så passer det vel å ta opp Forbredelses dagen også!

 

Hva gjør dere? Fyller dere notatarket? Med hva?

 

Jeg har tenkt å stikke ut for å handle meg noe mat, så farte hjemover og skrive noen linjer, samt lese gjennom heftet 2-3 ganger. Bør vel holde :)

Synes gjennomgangen jeg fikk på skolen var mer en nokk=), tviler på jeg kommer til å skrive noe særlig på notatarket?

Tror jeg kommer til å lese gjennom hefte en gang før jeg legger meg.

 

Hva er deres standar mat på heildagsprøver?

Jeg har alltid med meg Chilinøtter, cola og sjokolade(forskjellig fra gang til gang)

Vi har ikke gått gjennom heftet :roll:

 

Av Eksamen fòr så skal jeg ha med meg 1 liter eple juice og 1 stykk melkesjokolade.

 

Tidligere har det vært 1 Action Pack (4 stk) Battery, diverse poser med ditt og datt, cola fra dansketurer, 0.5 l cola, Coop Seigmen og Laban Seigmenn. Rett og slett mye av "ikke bra" sorten mat. I år har jeg vel hatt den "sunne linje" om man vil :ermm:

Lenke til kommentar
Ja lykke til :=) Har fylt stikkord-arket, og alt er vel. Kom forresten opp i engelsk.

Lyst til å taste noen av stikkordene dine her, slik at vi andre som også kom opp i engelsk kan få noen tips? Selv sliter jeg veldig da jeg aldrig ahr brukt notatarket før...

 

(står vel opp kl. 7 imorra og skriver det... :ermm:)

Lenke til kommentar
Ja lykke til :=)  Har fylt stikkord-arket, og alt er vel. Kom forresten opp i engelsk.

Lyst til å taste noen av stikkordene dine her, slik at vi andre som også kom opp i engelsk kan få noen tips? Selv sliter jeg veldig da jeg aldrig ahr brukt notatarket før...

 

(står vel opp kl. 7 imorra og skriver det... :ermm:)

Da var dagen her... Wish me good luck! (suger i engelsk, det var riktig, ikke sant? ) :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...