Gå til innhold

Den store eksamsamenstråden 2004!


jokki

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg håper på å komme opp i matte skriftlig. Hadde vært digg å bare bli ferdig med eksamen, og jeg får også 6 i matte 2mx. På ungdomsskolen kom jeg opp i engelsk skriftlig og norsk muntlig, med henholdsvis 5 og 6 som resultat. Dere små 10. klassinger har _virkelig_ ikke noe å syte over. Tenk dere muntlig 2FY, og revurder klagingen deres over matten

6 i matte MX? Det er bra :thumbs:

Nå er jo 2FY mye, mye lettere enn 2MX da, så de har ikke noe å frykte i forhold til fysikken.. tror det er verre med C-språk for de som måtte være så uheldige at de kom opp i det..

Lenke til kommentar
Vi kom opp i Norsk :(

 

Hadde håpet på at vi kom opp i Engelsk, men så kom vi opp i Norsk.

Hvorfor jeg er sur pga. det er fordi det er LAN den den 20. til 23. Og den 24. så har da norsk igjen, i tillegg til den 19. så det blir eksamen etter en små lang lan helg uten soving :p

Kom også opp i Norsk, samme regla som deg bjaa. Siden vi skal på lanet sammen :p

 

NORSK SUUUUUGER! Samme gjør matte. Jeg ville ha engelsk jeg

 

Lunde Ungdomsskole, Skien

Lenke til kommentar

Kom opp i norsk.... ville ha matte, engelsk var greit... alt bortsett fra norsk som vi naturligvis kom opp i. Er like god i alle de tre fagene, men ville ha matte da det hvertfall ikke er kjedelig og man der enten svarer rett eller feil istedefor å ha skjebnen i hendene hos en eller annen sensor.. Menmen.. kan vel score en 5 eller 6 uten alt for mye stress så jeg får slutte å whine.

Lenke til kommentar
Odda Ungdomsskole - Engelsk!

 

Blir nok 5 der :)

 

Vi får vel alle samme oppgave-hefte? :ermm:

Har dere ikke fått et hefte utdelt?

Vi har fått våres norsk hefte i går og så vidt jeg vet skal det være et hefte i engelsk også.

Joda, vi fikk hefte på fredag som alle andre. Lurte bare på om vi fikk samme hefte, alle sammen!

 

Til dere med Engelsk: Heter deres hefte også "Shrinking the World"?

Lenke til kommentar

Ser ut som det er mange kommuner her i norge som sliter litt med økonomien siden det gjerne er 5 og 10 gjerne 16 år siden skoler har komt opp i norsk. Norsk er 2 dager og koster med og ha for kommunen så derfor kom det som et lite skjokk for vår skole at vi kom opp i norsk siden kommunen aldri har vært fattigere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...