jokki Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2004 Odda Ungdomsskole - Engelsk! Blir nok 5 der Vi får vel alle samme oppgave-hefte? Har dere ikke fått et hefte utdelt? Vi har fått våres norsk hefte i går og så vidt jeg vet skal det være et hefte i engelsk også. Lenke til kommentar
Anders81 Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Jeg håper på å komme opp i matte skriftlig. Hadde vært digg å bare bli ferdig med eksamen, og jeg får også 6 i matte 2mx. På ungdomsskolen kom jeg opp i engelsk skriftlig og norsk muntlig, med henholdsvis 5 og 6 som resultat. Dere små 10. klassinger har _virkelig_ ikke noe å syte over. Tenk dere muntlig 2FY, og revurder klagingen deres over matten 6 i matte MX? Det er bra Nå er jo 2FY mye, mye lettere enn 2MX da, så de har ikke noe å frykte i forhold til fysikken.. tror det er verre med C-språk for de som måtte være så uheldige at de kom opp i det.. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Engelsk skriftlig her også. Men vi får håpe på det beste at læreren går ut i streik slik at vi slipper muntlig eksamen Lenke til kommentar
Anders81 Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 skal lærerne streike ? Heftig.. når da? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Hmm, har ikke hørt om det. Hadde vel ikke vært så overraskende i disse streiketider. Og koselig for oss elever. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Jo da læreren skal kanskje streike til muntlig eksamen. (De sa det på radioen en dag). Men uansett så er det ikke sikkert at det er alle skolene som blir tatt ut. Så da kan hende noen må og andre slipper. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Vi kom opp i Norsk Hadde håpet på at vi kom opp i Engelsk, men så kom vi opp i Norsk. Hvorfor jeg er sur pga. det er fordi det er LAN den den 20. til 23. Og den 24. så har da norsk igjen, i tillegg til den 19. så det blir eksamen etter en små lang lan helg uten soving Kom også opp i Norsk, samme regla som deg bjaa. Siden vi skal på lanet sammen NORSK SUUUUUGER! Samme gjør matte. Jeg ville ha engelsk jeg Lunde Ungdomsskole, Skien Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Hvis lærerene skal streike blir det ikke før 27. mai.... (snart 10 dager) Lenke til kommentar
insider Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Skal opp i Tverfalig eksamen i Automasjon .. uff gruer meg .. Men håper på steik for da blir det ingen eksamen ! Lenke til kommentar
Rybkin Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Kom opp i norsk.... ville ha matte, engelsk var greit... alt bortsett fra norsk som vi naturligvis kom opp i. Er like god i alle de tre fagene, men ville ha matte da det hvertfall ikke er kjedelig og man der enten svarer rett eller feil istedefor å ha skjebnen i hendene hos en eller annen sensor.. Menmen.. kan vel score en 5 eller 6 uten alt for mye stress så jeg får slutte å whine. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 (endret) Engelsk! Hauketo Skole! Litt off-topic: Kjenner du Stine, Sheraz eller Christine som gikk der i fjor? Endret 15. mai 2004 av RaZorbLadeKisS Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Jeg går ikke i 10'ende, men den skolen jeg gikk på i fjor kom opp i norsk i år. Det var 1. gang på 16 år tror jeg. Kom opp i engelsk i fjor jeg da. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 kom på skolen på fredag og så alle mattelærerne stå i en flokk med det gliset rundt munnen, det var da jeg skjønte at vi kom opp i matte.. og faen, det gjorde vi også Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Engelsk. Engelsk er da vitterlig ikke så galt..? Har vært oppe i engelsk i 10. klasse, Grunnkurs og VKI.. Fått 5 alle gangene, bedre enn å ha matteeksamen vertfall.. I år jeg ikke engelsk, though. Så det blir nok matteeksamen Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Odda Ungdomsskole - Engelsk! Blir nok 5 der Vi får vel alle samme oppgave-hefte? Har dere ikke fått et hefte utdelt? Vi har fått våres norsk hefte i går og så vidt jeg vet skal det være et hefte i engelsk også. Joda, vi fikk hefte på fredag som alle andre. Lurte bare på om vi fikk samme hefte, alle sammen! Til dere med Engelsk: Heter deres hefte også "Shrinking the World"? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 Ser ut som det er mange kommuner her i norge som sliter litt med økonomien siden det gjerne er 5 og 10 gjerne 16 år siden skoler har komt opp i norsk. Norsk er 2 dager og koster med og ha for kommunen så derfor kom det som et lite skjokk for vår skole at vi kom opp i norsk siden kommunen aldri har vært fattigere. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Til dere med Engelsk: Heter deres hefte også "Shrinking the World"? Jepp. Lenke til kommentar
Amesos Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Håpet på engelsk ,men kom opp i matte.. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Til dere med Engelsk: Heter deres hefte også "Shrinking the World"? Jepp. Ja. var en merkelig lang fortelling om en gammel pc som "chatter" med en engelsk lærer uten at stikk kontakten er plugget inn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå