jonsen Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Uff, jeg kom opp i norsk.. Håpet mest på matte, og så engelsk. Jeg har sekser i både matte og engelsk, og femmer i både norsk og nynorsk, så det var litt nedtur å komme opp i norsk. Lenke til kommentar
Proidiv Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 jonsen, dette er vel bare en fin sjanse til å komme opp i karakter i norsk? Fikk matte btw :thumbsup: Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Kom opp i engelsk i 10. klasse, var kjempefornøyd og fikk 5 Kom opp i naturfag muntlig og det var det jeg håpet på å komme opp i muntlig, fikk 6'er Ungdomskolen der jeg bor kom opp i Norsk i år, synes synd på de. Det var det jeg håpet på å ikke komme opp i. Er vel en uke eller noe til jeg får vite hva jeg kommer opp i på GK da Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Broderen kom opp i engelsk. (Håper på matte til neste år ) Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Vi kom opp i Norsk Hadde håpet på at vi kom opp i Engelsk, men så kom vi opp i Norsk. Hvorfor jeg er sur pga. det er fordi det er LAN den den 20. til 23. Og den 24. så har da norsk igjen, i tillegg til den 19. så det blir eksamen etter en små lang lan helg uten soving Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Matte er logisk, for der kan man få alt riktig. Mens stiler blir mye anderledes og det er liksom opptil sensoren. Btw. kom opp i matte Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Huff, Regner med Fysikk jeg. Men håper til himmelen på at jeg får geografi eller Samfunns lære eller historie. Værste må nok være Tysk eller matte. Hadde nesten 6 i matte ut fra ungdomskolen, ligger ann til 3'er i matte Vk1 nå :/ Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 jeg hadde 6 fra ungdoms-skolen i matte. får sikkert 3 i år... forbanna lærer... btw, får vite hva jeg kommer opp i den 27. eller var det 28? samma det. håper på engelsk hadde muntlig halvårseksamen i engelsk, fikk 6. får nok det på eventuell eksamen og. pluss 90% sjanse for 6 i engelsk standpunkt hvis jeg kommer opp i matte i år, så skal noen få svi ........ Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Matte helt greit.. håpa på engelsk Lenke til kommentar
Zildjian Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) Håpet på engelsk for det får jeg best i Men det ble ikke engelsk nei...selvfølgelig ble det matte!!! Men jeg vet ikke helt hva som er best av matte eller norsk. Norsk må jo man ha 2 eksamener mens i matte må du forbrede deg mye mer EDIT: Utrolig mange kom opp im matte!!! Endret 14. mai 2004 av Zildjian Lenke til kommentar
Anders81 Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Heh, snart eksamenstid for meg på VK1 også.. Så lenge jeg ikke kommer opp i Spansk er jeg fornøyd (Da må man først avgi skriftlig eksamen, vente en time eller to, så inn til muntlig eksamen, pluss at jeg sliter litt i dette faget) håper Samfunnskunnskap, Samfunnslære eller Fysikk ! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) Fra ungdomsskolen har jeg 6 i engelsk skriftlig og 6 i norsk muntlig. Jeg pleier aldri å få 6'ere, i alle fall ikke nå på VK1 (heh), men synes at eksamen på ungdomskolen av veldig lett. Marikollen skole, btw. EDIT: Eksamen på VK1? Kunne tenkt meg engelsk skriftlig eller samfunnslære muntlig Endret 14. mai 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Jeg håpet på matte, men kom opp i engelsk. Helt greit det óg. Alt annet enn norsk Lenke til kommentar
Anders81 Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Fra ungdomsskolen har jeg 6 i engelsk skriftlig og 6 i norsk muntlig. Jeg pleier aldri å få 6'ere, i alle fall ikke nå på VK1 (heh), men synes at eksamen på ungdomskolen av veldig lett. Marikollen skole, btw. Heh, for meg var det helt motsatt, fikk vel et snitt på 4,7 fra ungdomsskolen, i fjor hadde jeg et snitt på standpunktkarakterene (dropper norsk, gym og c-språk da disse ikke teller før til neste år) på 5,25 og i år ser det ut til å lande på 5,7 (4 6'ere og 2 5'ere). Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) Fra ungdomsskolen har jeg 6 i engelsk skriftlig og 6 i norsk muntlig. Jeg pleier aldri å få 6'ere, i alle fall ikke nå på VK1 (heh), men synes at eksamen på ungdomskolen av veldig lett. Marikollen skole, btw. Heh, for meg var det helt motsatt, fikk vel et snitt på 4,7 fra ungdomsskolen, i fjor hadde jeg et snitt på standpunktkarakterene (dropper norsk, gym og c-språk da disse ikke teller før til neste år) på 5,25 og i år ser det ut til å lande på 5,7 (4 6'ere og 2 5'ere). Jesus Kristesen. Jeg ligger ikke dårlig an jeg heller, ca 4,9 kanskje, så det skal nok bli noe av meg. Forhåpentligvis. EDIT: Sivilingeniør data på NTNU er f.eks. innen rekkevidde, etter ekstrapoeng trenger jeg ikke mer enn 51-52 poeng. Kutter ut 3FY neste år, så det blir bare 3,5 ekstrapoeng, men det går forhåpentligvis. Jeg fortsetter med 3MX og 3EN. Endret 14. mai 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Jeg håper på å komme opp i matte skriftlig. Hadde vært digg å bare bli ferdig med eksamen, og jeg får også 6 i matte 2mx. På ungdomsskolen kom jeg opp i engelsk skriftlig og norsk muntlig, med henholdsvis 5 og 6 som resultat. Dere små 10. klassinger har _virkelig_ ikke noe å syte over. Tenk dere muntlig 2FY, og revurder klagingen deres over matten Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 På Rothaugen skole i Bergen kom vi opp i Engelsk...... Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Odda Ungdomsskole - Engelsk! Blir nok 5 der Vi får vel alle samme oppgave-hefte? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Vi kom opp i engelsk, dere aner ikke hvor glad jeg ble! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå