Putekos Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Faen! Jeg kom opp i matte muntlig eksamen! *se stygt bort på den halvdelen av klassen som ikke kom opp, og er skadefro som bare det* Ååå fyyy faen, det må være jævlig *dyp medfølelse* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Gjelder det grunnkurs også? På GK kan man max komme opp i 1 eksamen. Man kan også slippe helt unna. Faen! Jeg kom opp i matte muntlig eksamen! *se stygt bort på den halvdelen av klassen som ikke kom opp, og er skadefro som bare det* Jeg er fast bestemt på at jeg skal være en del av den leende halvdelen i klassen når muntlig eksamen trekkes på skolen min på mandag. Jeg har fortalt meg selv at jeg ikke kommmer opp så lenge, at jeg neeesten tror på det selv. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 eg er fast bestemt på at jeg skal være en del av den leende halvdelen i klassen når muntlig eksamen trekkes på skolen min på mandag. Jeg har fortalt meg selv at jeg ikke kommmer opp så lenge, at jeg neeesten tror på det selv. Var knallsikker på å ikke komme opp, jeg også. Jeg var én av totalt 7 som kom opp, blant 140 elever totalt Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Mattelæreren, Naturfaglæreren og engelsklæreren er sikkre på at de får opp en gruppe i sitt fag Vedder på at det er vi som kom opp i økonomi skriftlig som kommer op nå og Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Var knallsikker på å ikke komme opp, jeg også. Jeg var én av totalt 7 som kom opp, blant 140 elever totalt Hehe, stakkars deg. Det meste blir mer levelig når man kan dele smerten med andre, men å være èn av syv... Vel, det suger. Mattelæreren, Naturfaglæreren og engelsklæreren er sikkre på at de får opp en gruppe i sitt fag Vedder på at det er vi som kom opp i økonomi skriftlig som kommer op nå og Leste du ikke hva jeg skrev? Hvis du har kommet opp i èn eksamen på grunnkurs, kan du ikke komme opp i en til. Max 1 eksamen på GK! Dvs. at du slipper, siden du har hatt økonomi(?). Endret 9. juni 2004 av Slettet+891234 Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Mattelæreren, Naturfaglæreren og engelsklæreren er sikkre på at de får opp en gruppe i sitt fag Vedder på at det er vi som kom opp i økonomi skriftlig som kommer op nå og Leste du ikke hva jeg skrev? Hvis du har kommet opp i èn eksamen på grunnkurs, kan du ikke komme opp i en til. Max 1 eksamen på GK! Dvs. at du slipper, siden du har hatt økonomi(?). Kommer helt an på linje. Jeg går MK, der det er tverrfaglig eksamen hvert år. Denne kommer da i tillegg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Ja, det stemmer - har lett for å tenke på GK som 1. allmenn. Men har fått inntrykket av at Anette_87 går på almenn, i.o.m. at hun har vært oppe til økonomi, og har muligheten for å komme opp i de tre fagene som er avgangsfag på allmenn. Hvis hun hadde gått yrkesfaglig, hadde det vel vært noen andre muligheter også. Da får jeg bare satse på det beste på mandag, i alle fall. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Mattelæreren, Naturfaglæreren og engelsklæreren er sikkre på at de får opp en gruppe i sitt fag Vedder på at det er vi som kom opp i økonomi skriftlig som kommer op nå og Leste du ikke hva jeg skrev? Hvis du har kommet opp i èn eksamen på grunnkurs, kan du ikke komme opp i en til. Max 1 eksamen på GK! Dvs. at du slipper, siden du har hatt økonomi(?). Jeg trodde først at jeg ikke hadde mulighet til å komme opp i flere men alle lærerene mine sa at de tar ingen hensyn til hvem som har kommet opp ( så da kommer sikkert ikke de drittungene i b-klassen opp i noe) og vi 15 som var oppe i økonomi kommer sikkert opp i engelsk og mattte.. Typisk Går på almenn ja.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Jeg trodde først at jeg ikke hadde mulighet til å komme opp i flere men alle lærerene mine sa at de tar ingen hensyn til hvem som har kommet opp ( så da kommer sikkert ikke de drittungene i b-klassen opp i noe) og vi 15 som var oppe i økonomi kommer sikkert opp i engelsk og mattte.. Typisk Går på almenn ja.. Du får si ifra om du kommer opp, da. For jeg vedder på at du ikke gjør det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 eg er fast bestemt på at jeg skal være en del av den leende halvdelen i klassen når muntlig eksamen trekkes på skolen min på mandag. Jeg har fortalt meg selv at jeg ikke kommmer opp så lenge, at jeg neeesten tror på det selv. Var knallsikker på å ikke komme opp, jeg også. Jeg var én av totalt 7 som kom opp, blant 140 elever totalt Skjedde nøyaktig samme med meg i fjor, bare da var det naturfag muntlig. Død over MK. Kom forresten ikke opp i skriftlig. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Kom forresten ikke opp i skriftlig. Samme her. Ser vi tegn på en konspirasjon her? Alt er jo likt jo! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Jeg trodde først at jeg ikke hadde mulighet til å komme opp i flere men alle lærerene mine sa at de tar ingen hensyn til hvem som har kommet opp ( så da kommer sikkert ikke de drittungene i b-klassen opp i noe) og vi 15 som var oppe i økonomi kommer sikkert opp i engelsk og mattte.. Typisk Går på almenn ja.. Du får si ifra om du kommer opp, da. For jeg vedder på at du ikke gjør det. Håper virkelig du har rett!!! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Jeg trodde først at jeg ikke hadde mulighet til å komme opp i flere men alle lærerene mine sa at de tar ingen hensyn til hvem som har kommet opp ( så da kommer sikkert ikke de drittungene i b-klassen opp i noe) og vi 15 som var oppe i økonomi kommer sikkert opp i engelsk og mattte.. Typisk Går på almenn ja.. Du får si ifra om du kommer opp, da. For jeg vedder på at du ikke gjør det. Håper virkelig du har rett!!! Det er sant. Hvis du går GK almenn, kan du ikke komme opp i to eksamener Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Det er sant. Hvis du går GK almenn, kan du ikke komme opp i to eksamener Håper du har rett! Det er sikkert bare lærerene mine som prøver å få oss til å gjøre mer Edit: skrivefeil på smilien hehe Endret 9. juni 2004 av Anette_87 Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Er FERDIG med eksamen nå!!! Er så sinnsykt deilig! Glad jeg er ferdig med det dritert nå! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Jeg fikk 5 på min første muntlig eksamen (KRL) Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Jippi / Faen! Jeg kom ikke opp i matte, pga. at mattelæreren var syk Hadde hvert greit å få prøvd seg på muntlig, samtidig er det utrulig deilig å få fri hele denne uka Lenke til kommentar
bitte Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Free at last! Deilig med ferie? JAH! Eksamen over. Fikk 4. Greit nok. Er så lei skolen nå. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) Endelig ferdig med norsk muntlig eksamen. Håpet på 4 og fikk 4 Endret 10. juni 2004 av svalbard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå