Gå til innhold

Den store eksamsamenstråden 2004!


jokki

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+891234
Gjelder det grunnkurs også? :dribble:

På GK kan man max komme opp i 1 eksamen. Man kan også slippe helt unna.

 

Faen! Jeg kom opp i matte muntlig eksamen! :realmad:

 

*se stygt bort på den halvdelen av klassen som ikke kom opp, og er skadefro som bare det*

 

Jeg er fast bestemt på at jeg skal være en del av den leende halvdelen i klassen når muntlig eksamen trekkes på skolen min på mandag. Jeg har fortalt meg selv at jeg ikke kommmer opp så lenge, at jeg neeesten tror på det selv. :p

Lenke til kommentar
eg er fast bestemt på at jeg skal være en del av den leende halvdelen i klassen når muntlig eksamen trekkes på skolen min på mandag. Jeg har fortalt meg selv at jeg ikke kommmer opp så lenge, at jeg neeesten tror på det selv. :p

Var knallsikker på å ikke komme opp, jeg også. Jeg var én av totalt 7 som kom opp, blant 140 elever totalt :mad:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
Var knallsikker på å ikke komme opp, jeg også. Jeg var én av totalt 7 som kom opp, blant 140 elever totalt :mad:

Hehe, stakkars deg. Det meste blir mer levelig når man kan dele smerten med andre, men å være èn av syv... Vel, det suger. :p

Mattelæreren, Naturfaglæreren og engelsklæreren er sikkre på at de får opp en gruppe i sitt fag  :p  Vedder på at det er vi som kom opp i økonomi skriftlig som kommer op nå og  :(

Leste du ikke hva jeg skrev? :) Hvis du har kommet opp i èn eksamen på grunnkurs, kan du ikke komme opp i en til. Max 1 eksamen på GK! Dvs. at du slipper, siden du har hatt økonomi(?).

Endret av Slettet+891234
Lenke til kommentar
Mattelæreren, Naturfaglæreren og engelsklæreren er sikkre på at de får opp en gruppe i sitt fag  :p  Vedder på at det er vi som kom opp i økonomi skriftlig som kommer op nå og  :(

Leste du ikke hva jeg skrev? :) Hvis du har kommet opp i èn eksamen på grunnkurs, kan du ikke komme opp i en til. Max 1 eksamen på GK! Dvs. at du slipper, siden du har hatt økonomi(?).

Kommer helt an på linje. Jeg går MK, der det er tverrfaglig eksamen hvert år. Denne kommer da i tillegg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234

Ja, det stemmer - har lett for å tenke på GK som 1. allmenn. Men har fått inntrykket av at Anette_87 går på almenn, i.o.m. at hun har vært oppe til økonomi, og har muligheten for å komme opp i de tre fagene som er avgangsfag på allmenn. Hvis hun hadde gått yrkesfaglig, hadde det vel vært noen andre muligheter også. :shrug: Da får jeg bare satse på det beste på mandag, i alle fall.

Lenke til kommentar
Mattelæreren, Naturfaglæreren og engelsklæreren er sikkre på at de får opp en gruppe i sitt fag  :p  Vedder på at det er vi som kom opp i økonomi skriftlig som kommer op nå og  :(

Leste du ikke hva jeg skrev? :) Hvis du har kommet opp i èn eksamen på grunnkurs, kan du ikke komme opp i en til. Max 1 eksamen på GK! Dvs. at du slipper, siden du har hatt økonomi(?).

Jeg trodde først at jeg ikke hadde mulighet til å komme opp i flere men alle lærerene mine sa at de tar ingen hensyn til hvem som har kommet opp ( så da kommer sikkert ikke de drittungene i b-klassen opp i noe) og vi 15 som var oppe i økonomi kommer sikkert opp i engelsk og mattte.. Typisk :no:

 

Går på almenn ja..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
Jeg trodde først at jeg ikke hadde mulighet til å komme opp i flere men alle lærerene mine sa at de tar ingen hensyn til hvem som har kommet opp ( så da kommer sikkert ikke de drittungene i b-klassen opp i noe) og vi 15 som var oppe i økonomi kommer sikkert opp i engelsk og mattte.. Typisk :no:

 

Går på almenn ja..

Du får si ifra om du kommer opp, da. For jeg vedder på at du ikke gjør det. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
eg er fast bestemt på at jeg skal være en del av den leende halvdelen i klassen når muntlig eksamen trekkes på skolen min på mandag. Jeg har fortalt meg selv at jeg ikke kommmer opp så lenge, at jeg neeesten tror på det selv. :p

Var knallsikker på å ikke komme opp, jeg også. Jeg var én av totalt 7 som kom opp, blant 140 elever totalt :mad:

Skjedde nøyaktig samme med meg i fjor, bare da var det naturfag muntlig. Død over MK.

 

Kom forresten ikke opp i skriftlig.

Lenke til kommentar
Jeg trodde først at jeg ikke hadde mulighet til å komme opp i flere men alle lærerene mine sa at de tar ingen hensyn til hvem som har kommet opp ( så da kommer sikkert ikke de drittungene i b-klassen opp i noe) og vi 15 som var oppe i økonomi kommer sikkert opp i engelsk og mattte.. Typisk  :no:

 

Går på almenn ja..

Du får si ifra om du kommer opp, da. For jeg vedder på at du ikke gjør det. :)

Håper virkelig du har rett!!! :D

Lenke til kommentar
Jeg trodde først at jeg ikke hadde mulighet til å komme opp i flere men alle lærerene mine sa at de tar ingen hensyn til hvem som har kommet opp ( så da kommer sikkert ikke de drittungene i b-klassen opp i noe) og vi 15 som var oppe i økonomi kommer sikkert opp i engelsk og mattte.. Typisk  :no:

 

Går på almenn ja..

Du får si ifra om du kommer opp, da. For jeg vedder på at du ikke gjør det. :)

Håper virkelig du har rett!!! :D

Det er sant. Hvis du går GK almenn, kan du ikke komme opp i to eksamener :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...