Gå til innhold

Den store eksamsamenstråden 2004!


jokki

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm, jeg er nå ganske sikker på at sensor ikke har lov til å si noenting, bortsett fra å stille spørsmål helt til slutt... :hmm:

 

Har ihvertfall fungert slik for meg de 3 gangene jeg har hatt muntlig eksamen.

Trur det er kome nye reglar frå og med i år. Sensor har no lov å stille spørsmål til den som vert eksaminert utan å gå gjennom eksaminator. Er i alle fall dette vi har fått høyre på vår skule (VGS).

Lenke til kommentar
Hmm, jeg er nå ganske sikker på at sensor ikke har lov til å si noenting, bortsett fra å stille spørsmål helt til slutt...  :hmm:

 

Har ihvertfall fungert slik for meg de 3 gangene jeg har hatt muntlig eksamen.

Trur det er kome nye reglar frå og med i år. Sensor har no lov å stille spørsmål til den som vert eksaminert utan å gå gjennom eksaminator. Er i alle fall dette vi har fått høyre på vår skule (VGS).

Ja, slik har det alltid vært.

Men sensor har ikke lov til å si noenting om svaret på spørsmålet.

Bare si "Greit", "ok" eller noe etter at du har svart.

 

Det er eksaminatoren sin oppgave å hale svar ut av deg...

Lenke til kommentar

Et par smarte tips til 2MX:

 

1. Hvis produktet av to rette linjers stigningstall = -1

Står grafene normalt på hverandre (Altså 90 grader)

Mange vet ikke om denne, men det er mye lettere enn mye annet.

 

2. Skal du løse grenseverdier (lim) og det blir null under brøkstreken, er

det letteste bare å derivere utrykket (Denne er smart, husk å skrive hva du gjør da)

 

Er vel det jeg kommer på nå.

Endret av Anders81
Lenke til kommentar

Kom opp i matte... hadde den fredag..

 

Hadde feil på det meste.... svettet...

Tenkte stort sett på det gode standpunktet jeg hadde helt til dette kom opp. Rev meg i håret, siden jeg ikke klarte de lette oppgavene en gang..

 

Har lyst til å dø.

Lenke til kommentar
Kom opp i matte... hadde den fredag..

 

Hadde feil på det meste.... svettet...

Tenkte stort sett på det gode standpunktet jeg hadde helt til dette kom opp. Rev meg i håret, siden jeg ikke klarte de lette oppgavene en gang..

 

Har lyst til å dø.

Du går GK, ikke sant??

Lenke til kommentar
Enelig ferdig med eksamen, og tror det gikk ganske bra. Men er det slik at man bare får igjen karakteren, og ikke selve prøven? Vil jo gjerne se hva jeg har gjort riktig og hva jeg har gjort galt.

Du får nok bare vite karakteren ja. Har aldri hørt om noen som får tilbake prøven.

Lenke til kommentar
Enelig ferdig med eksamen, og tror det gikk ganske bra. Men er det slik at man bare får igjen karakteren, og ikke selve prøven? Vil jo gjerne se hva jeg har gjort riktig og hva jeg har gjort galt.

Du får nok bare vite karakteren ja. Har aldri hørt om noen som får tilbake prøven.

Du får en kopi hvis du spør personalet samme dag som du får karakteren. Skolen har kopien vanligvis i noen dager etterpå. Hvis ikke kan du også dra til et sånt sted der hvor de har lagret alle eksamensbesvarelser og få din. :)

Lenke til kommentar

Jaaa, ferdig med den siste skriftelige eksamen, hvor deilig. Håpe på at det ikke blir muntlig, han som styrer eksamen tøyse på skolen, sier at de kanskje ikke har nok ressurser til å gi oss i siste året muntlig. :p Hadde vært deilig å fått sommerferie nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...