Carl M Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 JAu, da vart det KRL på meg i mårra da Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 JA! Er så überhappy! Fikk 5 i muntlig samfunnsfag! Yess... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Jaja... Fikk 4 i muntlig tverrfaglig (media) Helt greit fornøyd liksom... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Jaja... Fikk 4 i muntlig tverrfaglig (media) Skal opp i morgen til samme eksamen. Hadde nettopp en test foran en kamerat som jeg vet holder til en 6er, så nå får vi se om jeg skal gjenta bedriften fra i fjor. Gruer meg som faen Kommer garantert til å kaste opp. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Skal opp i morgen til samme eksamen. Hadde nettopp en test foran en kamerat som jeg vet holder til en 6er, så nå får vi se om jeg skal gjenta bedriften fra i fjor. Gruer meg som faen Kommer garantert til å kaste opp. Best wishes to you! Trodde jeg kom til å spy jeg også, men det roa seg heldigvis rett før jeg skulle inn Husk! HVORFOR HVORFOR HVORFOR, IKKE SÅ MYE HVA! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Husk! HVORFOR HVORFOR HVORFOR, IKKE SÅ MYE HVA! sender - budskap - mottaker og alt annet nonsense. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg kom opp i elektronikk! Mest pga at klassen min har kommet opp i elektroteknikk 4 år på rad nå. JEG KOMMER TIL Å DØ!! Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 OwwJYEA! KRL var letteid! *Hoppe, danse* Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Kom opp i akkurat 0 eksamener. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 ... jeg fikk 4 Intenst forbanna nå. Dama fikk 6, men hun hadde en annen sensor. Død over media og alle som ikke forstår film. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 ... jeg fikk 4 Intenst forbanna nå. Død over media og alle som ikke forstår film. Men da fikk vi likt, da La fram film du også? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 kommer opp til eksamen i år jeg og ... men det er Teori eksamen og Fagprøva da .. begge i desember .. (og lærekontrakten min løper ut på julaften! ) Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Jada, og jeg må fortsatt vente til 15. med å få vite hva jeg kommer opp i muntlig... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 La fram film du også? Ja. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 hm, har skriftlig eksamen i matte i morgen, yay Lenke til kommentar
jokki Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Lykke til alle sammen som skal ha eksamen i dag, både skriftlig og muntlig. Føler jeg har roen på naturfagen nå så det burde holde til minst en 5-er Lenke til kommentar
jokki Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Fikk 5+ på muntlig eksamen, fikk ikke 6 som jeg hadde i naturfag før jeg kom opp til muntlig. Grunnen var at jeg leste litt for mye. Her er et eksempel fra min eksamen: Sensor: Hvilket sukker trenger kroppen? Meg: Druesukker? Sensor: Er du helt sikker? Meg: Mja.... ehh ja Sensor: Helt bombe sikker? Meg: Eh nei..... Sensor: Feil, druesukker var rett. Er det rart jeg blir nervøs med en slik sensor og må lese fra notatene på grunn av nervøsiteten min? Lenke til kommentar
Anders81 Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 LOL Stakkars deg, ikke gøy med sånn sensor.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Fikk 5+ på muntlig eksamen, fikk ikke 6 som jeg hadde i naturfag før jeg kom opp til muntlig. Grunnen var at jeg leste litt for mye. Her er et eksempel fra min eksamen: Sensor: Hvilket sukker trenger kroppen? Meg: Druesukker? Sensor: Er du helt sikker? Meg: Mja.... ehh ja Sensor: Helt bombe sikker? Meg: Eh nei..... Sensor: Feil, druesukker var rett. Er det rart jeg blir nervøs med en slik sensor og må lese fra notatene på grunn av nervøsiteten min? Det er sånn elektronikk-læreren min er. Blir aldri helt klok på han Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Hmm, jeg er nå ganske sikker på at sensor ikke har lov til å si noenting, bortsett fra å stille spørsmål helt til slutt... Har ihvertfall fungert slik for meg de 3 gangene jeg har hatt muntlig eksamen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå