Gå til innhold

Den store eksamsamenstråden 2004!


jokki

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kom opp i engelsk i 10. klasse, var kjempefornøyd og fikk 5 :) Kom opp i naturfag muntlig og det var det jeg håpet på å komme opp i muntlig, fikk 6'er :D

 

Ungdomskolen der jeg bor kom opp i Norsk i år, synes synd på de. Det var det jeg håpet på å ikke komme opp i. Er vel en uke eller noe til jeg får vite hva jeg kommer opp i på GK da :p

Lenke til kommentar

Vi kom opp i Norsk :(

 

Hadde håpet på at vi kom opp i Engelsk, men så kom vi opp i Norsk.

Hvorfor jeg er sur pga. det er fordi det er LAN den den 20. til 23. Og den 24. så har da norsk igjen, i tillegg til den 19. så det blir eksamen etter en små lang lan helg uten soving :p

Lenke til kommentar

jeg hadde 6 fra ungdoms-skolen i matte. får sikkert 3 i år...

 

forbanna lærer...

 

btw, får vite hva jeg kommer opp i den 27. eller var det 28?

 

samma det. håper på engelsk

 

hadde muntlig halvårseksamen i engelsk, fikk 6. får nok det på eventuell eksamen og. pluss 90% sjanse for 6 i engelsk standpunkt :w00t:

 

hvis jeg kommer opp i matte i år, så skal noen få svi :angry: ........

Lenke til kommentar

Håpet på engelsk for det får jeg best i :cool: Men det ble ikke engelsk nei...selvfølgelig ble det matte!!!

 

Men jeg vet ikke helt hva som er best av matte eller norsk. Norsk må jo man ha 2 eksamener mens i matte må du forbrede deg mye mer :(

 

EDIT: Utrolig mange kom opp im matte!!! :scared:

Endret av Zildjian
Lenke til kommentar

Heh, snart eksamenstid for meg på VK1 også..

Så lenge jeg ikke kommer opp i Spansk er jeg fornøyd (Da må man først avgi skriftlig eksamen, vente en time eller to, så inn til muntlig eksamen, pluss at jeg sliter litt i dette faget) håper Samfunnskunnskap, Samfunnslære eller Fysikk !

Lenke til kommentar

Fra ungdomsskolen har jeg 6 i engelsk skriftlig og 6 i norsk muntlig. Jeg pleier aldri å få 6'ere, i alle fall ikke nå på VK1 (heh), men synes at eksamen på ungdomskolen av veldig lett. Marikollen skole, btw.

 

EDIT: Eksamen på VK1? Kunne tenkt meg engelsk skriftlig eller samfunnslære muntlig ;)

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar
Fra ungdomsskolen har jeg 6 i engelsk skriftlig og 6 i norsk muntlig. Jeg pleier aldri å få 6'ere, i alle fall ikke nå på VK1 (heh), men synes at eksamen på ungdomskolen av veldig lett. Marikollen skole, btw.

Heh, for meg var det helt motsatt, fikk vel et snitt på 4,7 fra ungdomsskolen, i fjor hadde jeg et snitt på standpunktkarakterene (dropper norsk, gym og c-språk da disse ikke teller før til neste år) på 5,25 og i år ser det ut til å lande på 5,7 (4 6'ere og 2 5'ere).

Lenke til kommentar
Fra ungdomsskolen har jeg 6 i engelsk skriftlig og 6 i norsk muntlig. Jeg pleier aldri å få 6'ere, i alle fall ikke nå på VK1 (heh), men synes at eksamen på ungdomskolen av veldig lett. Marikollen skole, btw.

Heh, for meg var det helt motsatt, fikk vel et snitt på 4,7 fra ungdomsskolen, i fjor hadde jeg et snitt på standpunktkarakterene (dropper norsk, gym og c-språk da disse ikke teller før til neste år) på 5,25 og i år ser det ut til å lande på 5,7 (4 6'ere og 2 5'ere).

Jesus Kristesen. Jeg ligger ikke dårlig an jeg heller, ca 4,9 kanskje, så det skal nok bli noe av meg. Forhåpentligvis. :cool:

 

EDIT: Sivilingeniør data på NTNU er f.eks. innen rekkevidde, etter ekstrapoeng trenger jeg ikke mer enn 51-52 poeng. Kutter ut 3FY neste år, så det blir bare 3,5 ekstrapoeng, men det går forhåpentligvis. Jeg fortsetter med 3MX og 3EN.

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar

Jeg håper på å komme opp i matte skriftlig. Hadde vært digg å bare bli ferdig med eksamen, og jeg får også 6 i matte 2mx. På ungdomsskolen kom jeg opp i engelsk skriftlig og norsk muntlig, med henholdsvis 5 og 6 som resultat. Dere små 10. klassinger har _virkelig_ ikke noe å syte over. Tenk dere muntlig 2FY, og revurder klagingen deres over matten ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...