Borf Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 var inn på krydder verden i dag, og dei selgde 99min 900mb plater og duden som jobba der sa at ein måtte ha minst 20x brenner for å kunne bruke dei platene.. eg synes det er litt rart.. det må vel gå ann å bruke dei på min gode gammle mitsumi 4x ? (ikkje mobb) Lenke til kommentar
BBC Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Tvilsomt at den brenneren takler så store cd-plater. Det han mente med minimum 20x er vel at rundt-om-kring da man fikk den muligheten. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Hei! Quote: borre skrev (2002-04-08 18:58):Tvilsomt at den brenneren takler så store cd-plater.Det han mente med minimum 20x er vel at rundt-om-kring da man fikk den muligheten. Fekk beskjed på den lokale commit butikken at eg måtte minste kravet var 16x.Har ikkje hørt at man trenger 20x. Btw,må ein ha den nyate Nero versjonen for å brenne 99min/900mB cder? Lenke til kommentar
AJH Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Det er ene og alene opp til brenneren... En god brenner av nyere dato bør takle 99min cd'er men det er langt fra alle som gjør det... Min Lite-On 24x støtter 99 min plater, mens en like ny HP gjorde det ikke... Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Hei AJH! Får ta og sende ein epost til Plextor å høre om 16x cd-brennaren min støtter 99min/900Mb cder.. Lenke til kommentar
AJH Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Hei, Mr. Hassan: Jeg fant ut at min Lite-On støttet det på nett sidene deres... Fant brenneren din, tror jeg... Sjekk denne linken, sjekket litt men fant ikke noe umiddelbart... http://www.plextor.be/English/products/pxw161040A.html Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Hei AJH! Har skjekket denne siden tidligere og fant ikkje noko nå heller.Men, Plextor supporten har eg bare gode erfaringer med få får nok svar raskt. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Hei! Fekk svar i dag fra Plextor : Dear sir, Plextor recorders do not support CD formats that are not within standard in the Orange book. 99min/900MB CD's are out of this standard and therefore not supported on any plextor drive. ------------------------ Er det likevel noen som har gredd å brent 99min/900Mb cdar med ein 16x Plextor? Lenke til kommentar
[RCG]Balthazar Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Quote: Den 2002-06-18 11:13, Mr.Hassan skrev:Hei!Fekk svar i dag fra Plextor :Dear sir,Plextor recorders do not support CD formats that are not within standard inthe Orange book.99min/900MB CD's are out of this standard and therefore not supported on anyplextor drive.------------------------Er det likevel noen som har gredd å brent 99min/900Mb cdar med ein 16x Plextor? :sad: Kansje vi kan finne hjelp her : http://perso.club-internet.fr/farzeno/firmware/ Bruker ofte firmware herfa, blant annet til sonefri DVD men husk at det er på eget ansvar man flasher dingsene sine... Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Hei [RCG]Balthazar! Litt irriterande og å kjøpe 25cdér for å finne ut at cd-brennaren ikkje støttar platene. Veit om sida du linka til. Får kanskje skrive eit innlegg i forumet der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå