Gå til innhold

Winamp krasjer!

Anbefalte innlegg

Her et snedig problem her..

Winamp krasjer i hytt og gelender.

Jeg har prøvd både v5.03a og v2.91. Får samme feilen.

Når jeg sitter og spiller mp3 og skal inn på noen av partisjonene mine (eller det skjer også random når jeg gjør ingenting) så kommer det først litt skurr i høyttaleren for så at alt stopper opp - winampen krasjer..

Hvis jeg nå starter opp winamp så nekter den å spille noe i det hele tatt og ender opp med at jeg må restarte maskina for å få winampen til å funke igjen..

WinXP klager også på at winampen ikke svarer når jeg skal reboote enda jeg har killa servicen..

Jeg har prøvd og reinstallert begge versjonene av winamp som jeg har nevnt

Er det noen her som har hatt samme probleme/ vet hvorsan jeg kan løse dette?

mvh

slakkis

EDIT: det funker fint å spille med windows media player!

Endret av slakkis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, snodig.. Hva med å først avinnstallere alt som har med WinAmp å gjøre i Legg til/Fjern programmer - videre søke etter alle registernøkler som måtte være igjen, og fjerne disse. Så etterpå bruke Systemgjenoppretting og gå tilbake til et tidspunkt FØR første gangen du innstallerte WinAmp på maskinen - før du tilslutt innstallerer den nyeste WinAmp-versjonen igjen. Må vel kanskje bli enten dette eller å innstallere xp på nytt, noe som kanskje er litt drastisk.....

Lenke til kommentar

Har desverre ikke vært så hipp på å lage systemgjenopprettinger.

Men jeg fant ut en ting, jeg gikk inn på mp3-dekoderen (in_mp3.dll), jeg skrudde opp "streaming prebuffer" til max. Og for så å accessere en av partisjonene mine... Det skurra som juling men winamp hang ikke.

Rart egentlig..

Men får prøve å reinstallere og fjerne alle nøkler i registeret som har med winamp og gjøre..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...