EviLEddiE Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Det går noen ville rykter på http://www.nvnews.com sine forumer om hvordan den neste GPUen fra NVIDIA, NV30 (kodenavn "Omen") kommer til å bli. Her er specs'ene, rippet rett fra nVnews: - AGP 4x and 8x - Copper Core Gpu Processor 0.13 m default clock 450 MHz - 73M transistors - 8 Pipelines - Quad Vertex Shader - Dual Pixel Shader - Dual Z-Buffer - Advanced Anisotropic ("12nvx mode") - T&L "co-processor" (can anybody say 3dfx/Sage?) - Glide capable (this makes you wonder...) - 256-bit memory interface - 750 MHz DDR Dette må tas med en MEGET stor klype salt, og min personlige mening er at dette er noe BS. Hva synes dere NV30 bør være utstyrt med? Lenke til kommentar
Ash Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Mye av dette kan jo være sant eller ihvertfall i nærheten. Men jeg skal se Glide støtten før jeg tror det, og du hoppet over den delen med hull i midten av GPUen (tenk smultring) for bedre varmespredning. Det setter det hele i et helt annet lys spør du meg. Det skal jeg ihvertfall se før jeg tror det!!! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå