Gå til innhold

dynamisk disk

Anbefalte innlegg

Har nettopp fåt igang pc'en etter noen problemer med harddiskene og installerer Partition Magic. Her ser jeg ene disken har blitt til 2 partisjoner, en på 7mb og en på 114 mb. Hva må jeg gjøre for å få dette til 1 partisjon? Jeg har prøvd å valgt "merge partitions" flere ganger, men ser ikke ut til at dem vil bli til 1 partisjon.

Andre og kanskje mest irriterende problemet:

Min andre harddisk står som "dynamisk disk" og jeg får ikke muligheten til å formatere denne. Noen som har tips om hva jeg kan gjøre? :hmm:

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den dynamiske disken kan du ihvertfall høyreklikke på i disk management, og konvertere til basic, for å så partisjonere på nytt

takk skal du ha for dette, visste ikke det var verktøy for slikt i winxp.

holder på og formaterer denne ene disken nå, så får jeg prøve å opprette en ny partisjon på den etterpå.

eneste problemet er med den andre disken, jeg klarer ikke å slette/overføre den ene partisjonen som er 7mb over til den som er 114gb.

men takk for raske svar, muligens løsningen er å bruke disk management, istedet for partition magic :thumbs:

Foressten: vet dere om det finnes programmer man kan hente igjen tapt data på en harddisk, som er formatert?

Endret av kissa83
Lenke til kommentar
7 MB betyr vel lite for disken på 114 GB?! :devil:

jo det gjør jo det, men for ordens skyld :yes:

litt irriterende med en disk som viser i min datamaskin, som bare er 7 mb

:D

men men, den funker nå hvertfall *bank i bordet*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...