vooDoo! Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Heisan Bestilte for ca 1 uke siden 1 stk The Claw og en ide kabel. Fikk det i posten i dag. Ble utrolig glad da jeg fant ut at jeg faktisk ikke måtte betale for denne pakken =) Trodde liksom det skulle være postoppkrav.... Det lå en giro i pakken da, sto ikke hva jeg måtte betale på den heller. Skal jeg bry meg med å betale giroen? Lenke til kommentar
hce Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 Det virker som du er storfornøyd så gå og betal regningen du, så fortsetter 3dfxcool å leve :smile: Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 Har handlet et par ganger med denne gjengen, og har bare godt å si om dem. :smile: Lenke til kommentar
Monhart Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 Står det ikke noe pris på giroen, så har du vel ikke noe valg? Hvis du ikke kan velge pris selv da Lenke til kommentar
Habelihvafornoe? Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Du skjønner vel at før eller senere så må du betale for varene. Du kan jo velge mellom å betale nå, eller at det går til inkasso. Det er kjempe fint om 3dfxcool sender med giro, da blir porto'n billiger, men om alle er like utilbørlige som deg vil de snart slutte med det. Lenke til kommentar
Andlier Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Selvfølgelig må du betale. Vi vil vel ikke at 3dfxcool skal gå konk. Har bare positive erfaringer med dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå