rayderligth Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Hey! Har problemer med dette spillet. kjører jeg i xp, så rebooter pc ofte[1 gang den første timen, så flere ganger i timen etter det) virker som overoppheting, men alt ok på alle andre spill.... w2 så får jeg ati feil melding. husker ikke helt hva, men skal sjekke. er noe med driveren, men har oppgradert disse.... noen som har opplevd lignende? -Ronny- Lenke til kommentar
ondfisK Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Kortet er ikke overklokka? Hvem av driverne til ATI har du prøvd? Er CPU`n overklokka på noen måte?! Siden det fungerer i mange av de andre spilla kan det være spillet, eller selve kortet.. kanskje Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Har du prøvd å patche opp spillet? Lenke til kommentar
rayderligth Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 hei! takker for svar ikke klokket verken på skjermkort eller pc har også forsøkt og patche spillet. regner med at det er spillet som er noe feil på har jo aldri opplevd prob med andre spill..... Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Prøv å kjør det i andre innstillinger. Dette fordi man i Change Log til Catalyst ser spesifikke endringer/forbedringer når det kommer til spill. Ikke vet jeg om det fungerer med andre innstillinger, men kanskje verdt å prøve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå