IT_Simba Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Hei Av en eller annen grunn så står nå skriveren min i "frakoblet" modus - hvorfor d, og hvordan får jeg endret dette. Klem fra Simba'n Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Er det en skriver du har tilkoplet lokalt ? Står den på ? Lenke til kommentar
IT_Simba Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 Hei Skriveren er koblet lokalt og er på - kjører XP Simba Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) start -> skrivere -> høyreklikk din skriver står det bruk skriver tilkoplet (?), merk og det er i boks ? EDIT: Omformulering Endret 14. mai 2004 av ronnyaa Lenke til kommentar
IT_Simba Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 weeeeeee.....Ronnyaa - du er en knupp. Jeg har drevet og tittet på den der skjønner du men jeg tolket den feil. Klem Fra Simba *printer masse nå!* Lenke til kommentar
IT_Simba Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 Grrrrrrrrr........trodde jeg skulle fått printet masse - men neiiiiiiiiida! nå ser det ut til å være noe feil med portvalget....skal alltid være noe. Sukk! Lenke til kommentar
IT_Simba Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 Trodde LPT1 - var grei port jeg, ser også at jeg har vært innom en USB001 og USB002, men aner ikke hva slags porter dette er.......hvorfor er det alltid de små tingene som er mest irriterende???? wræææææææælllll.......... Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 USB porter ? Er det en paralellport- eller usb skriver du har ? Lenke til kommentar
IT_Simba Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 Hei Jeg har en helt vanlig HP DeskJet 930C, som inntil nylig funket helt fint - med unntak av at fargene plutselig forsvant men da kjøpte jeg en ny patron, men den varte ikke lenge....æsj, S Lenke til kommentar
IT_Simba Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 Hmmm...dette forumet mangler noe, ala msn messenger - et sted der man kan sette personlig status. Jeg er jo svært interessert i svar jeg får, men kan jo ikke sitte og vente på dem heller, men så føler jeg at det blir uhøflig å ikke svare så raskt som mulig på de svar man får....nok et dilemma! Så da får jeg gjøre dette i stedet: (11:54) - Er borte fra skjermen - vil svare så snart jeg er tilbake! Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Hvordan er printeren din koblet til? Med paralellport eller USB? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå