Erling E. Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Oppfølgeren til superspillet Battlefield: 1942 er på trappene. Vi tok en tur til Electronic Arts presserom her på E3 i Los Angeles, for å få en eksklusiv smak på hva verden har å glede seg til. Les hele artikkelen Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Stort smil hos Ben Dover og StrongBad Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 hehe, den gjenopplivings-prosessen virker kul. Kan du dra dine falne kamerater til sikkerhet for så å gjenopplive eller må man gjøre det mitt på slagmarken? Lenke til kommentar
insider Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Ser bra ut det her ! Glede seg ! Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 stikk på den norske battlefield-siden for å se 3 teasers, ser ganske bra ut. Selv er jeg fan av litt mer åpne landskap i battlefield. el-alamein er mitt favorittbrett i 1942 Lenke til kommentar
Blib Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Bwahahaha Får håpe det er en skikkelig FET "cleeear"-voice som legges på. Da er jeg definitivt medic i nærmeste fremtid! Cleeeear! Lenke til kommentar
Inkognito Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Ser utvilsomt fett ut, men det sa jeg om BF:V også, og det har jeg ikke på langt nær spilt nok til å være verdt kjøpet. *se for seg to medics som gjenoppliver den samme soldaten:* medic 1: "clear!" soldat: "I'm aliiive!" medic 2: "clear!" soldat: "..." medic 1 & 2: "dammit!" Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Gleder meg som et lite barn... Og gruer meg. Kjenner jeg EA rett, er det nok av bugs det første halvåret til at man kan irritere seg grønn over et ellers utrolig spill. Satser på at de i det minste har fikset netkoden på første forsøk denne gangen... Skulle bare mangle på et online-spill som BF... Venter fortsatt på en skikkelig patch til BF:Vietnam.... Lenke til kommentar
MuD Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 dæven eg har så lyst og prøve dette det såg utroligt bra ut men eg lurer på ka systemkravene er til det? Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Ser drit bra ut! Det første bildet. Vanvittig! Lenke til kommentar
fAight Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Ser utvilsomt fett ut, men det sa jeg om BF:V også, og det har jeg ikke på langt nær spilt nok til å være verdt kjøpet. *se for seg to medics som gjenoppliver den samme soldaten:* medic 1: "clear!" soldat: "I'm aliiive!" medic 2: "clear!" soldat: "..." medic 1 & 2: "dammit!" On-topic: Det spillet der så bare beinhardt ut! (og det er en bra ting...) Lenke til kommentar
NuB Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Videoene så langt virker veldig bra men det med elektrosjokk virker kjipt. Her går BF i tegneserieretningen der de burde gått i en mer avansert retning. Ikke så bra å høre sjefene si at dette skal man skjønne uten å ha lest manualen -det vi fikk se i videoene bar bud om en rikere og mer avansert form for spill. Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Ser utvilsomt fett ut, men det sa jeg om BF:V også, og det har jeg ikke på langt nær spilt nok til å være verdt kjøpet. *se for seg to medics som gjenoppliver den samme soldaten:* medic 1: "clear!" soldat: "I'm aliiive!" medic 2: "clear!" soldat: "..." medic 1 & 2: "dammit!" soldat: "I'm aliiive!" tror jeg dør av latter,dette må da være en bug Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Har på følsen at den kan komme ut før HL2.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg