Leon Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 fikk noen noe ut av lesedagen på skolen idag? kunne like godt ha gjort det hjemme enig... vi hadde faktisk ikke noen form for gjennomgang/diskusjon av heftet, slik som det var planlagt. Det var faktisk kun lærer tilstede i to av skoletimene.... Jeg som faktisk hadde forberedt meg ordentelig til i dag, og regnet med at vi faktisk kom til å diskutere stoffet, ble litt forundret ja.... (det endte med at jeg og en kompis satt og diskutérte tekstene i heftet, mens vi tegnet manga... ) Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 noen i klassen min spillte kort, noen spillte data læreren aksepterte det.... mye mer ro hjemme liker ikke manga..... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Jeg har tirsdag og onsdag på skolen.... Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 9 trinn på Ungdomskolen min var på skolen til 18:30 mandagen før 17 mai uka for å få fri 18 mai Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå