Sinnapels Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Har Epox hovedkort (Sjekk profilen) Og jeg satte inn viftestyring fra microplex her om dagen!!! Og når jeg skulle slå på vidunderet. Så Kom det ikke noe bilde!!! Har hatt samme problemet før! Da måtte jeg bare ta ut og inn rammen. Det har jeg gjort. Men da Finner den bare en ram brike om gangen i en sånn ram greie på hoved kortet!!! Ikke si jeg må bytte hovedkort? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Hvis du har muligheten, test minnebrikkene på en annen maskin, og kjør dem en stund med memtest : http://hcidesign.com/memtest/download.html Hadde liknende problem på jobb for en stund siden på tilsvarende maskinvare, og det viste seg å være twinmos minne som laget problemer Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 Jeg bare skrudde inn viftestyring jeg!!! Kan det være at det ikke er nok strøm? har Psu på 400w! Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) Var du forsiktig med tanke på statisk elektrisitet når du monterte viftestyringen ? Er det qtec, så bør du skaffe annen uavhengig av dette problemet Men jeg tviler på at den lager det problemet, skjønt man vet aldri med qtec.. EDIT: Prøv først å kople fra viftestyringen for å se om problemet forsvinner Endret 14. mai 2004 av ronnyaa Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 Nei, det funker ikke for det!! Så lei av at det aldri skal funke nesten!!! Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Nei, det funker ikke for det!! Så lei av at det aldri skal funke nesten!!! Da prøver du med det jeg foreslo lenger oppe i denne tråden. Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 Jeg vet at begge ram brikkene funker, det er nok hovedkortet!!! Men jeg har hatt lignende problem før, da tok jeg de bare ut og inn! Kan Komplett fikse det da? Er det ikke garanti? Kjøpte det i oktober i fjor! Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Hvordan vet du at det er hovedkortet ? Som sagt, test minnebrikkene før du sender tilbake til komplett, det er surt å betale masse penger i porto, så får du det i retur for at det fungerer. Jeg anbefaler i så tilfelle å returnere alt til dem, så finner de feilen. Du har enda garanti Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 Glemte og si at det ikke kommer noe skjermbilde! Alt starter, men det er helt svart!!!! Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Alt svart -> hovedkort eller minnefeil Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 jaha? Tenkte meg det!!!! Nå har jeg lyst til å legge meg på gulvet og grine etter rettferdighet!!!! Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Du kommer ikke langt med det. Lenke til kommentar
Gjest QbeC- Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Ta å se om du kan teste en annen minnebrikke i maskina di. Mulig at det funker. Lykke til Lenke til kommentar
MuD Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Jeg bare skrudde inn viftestyring jeg!!! Kan det være at det ikke er nok strøm? har Psu på 400w! tviler på att det er PSU-en så lenge du ikkje har Q-Tec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå