Gå til innhold

Bør jeg selge min Playstation 2?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må nok skuffe deg der...PS2 er bare piss, og det gjelder for alle konsoller. (Bortsett fra NES med Mario 3:D)

Konsoller kan ikke måle seg med PC eller Mac, det er mye mer artig å drive på med det isteden for noen håndkontroller og en tv.

DVD kan man skaffe på en annen måte, PS2 blir man bare drit lei etter hvert uansett.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-08 18:34, Basus skrev:

Må nok skuffe deg der...PS2 er bare piss, og det gjelder for alle konsoller. (Bortsett fra NES med Mario 3:D)

Konsoller kan ikke måle seg med PC eller Mac, det er mye mer artig å drive på med det isteden for noen håndkontroller og en tv.

DVD kan man skaffe på en annen måte, PS2 blir man bare drit lei etter hvert uansett.

Eier du en PS2/XBox?

Jeg har spilt mange spill på pc. Jeg har aldri sett noe så bra spill som MGS2, jeg har snart runnet det tre ganger og er ennå ikke lei! Konsoller gjør det lett å spille flere samtidig(istedenfor styret med nettverk), det veldig sosialt og man slipper å spille annehver gang når man har en kamerat på besøk.

PS2 er ennå bra, jeg syntes du skal beholde den litt til å vente på flere spillsuksesser som MGS2, og heller selge den til små barn som ikke er så kresne om en liten stund.

Jeg kommer ihvertfall ikke til å selge min PS2 på en stund...

Abit KG7 Raid :: AMD TBird 1400 MHz :: 256 MB DDR RAM ::

GeForce 3 Ti200 64 MB :: IBM 60GXP 41GB ::

Creative SB Live! Player 5.1 :: Coolmaster vifte ::

-- Idle temp.: 35 --

[ Denne Melding var redigert av: sanoj_20 på 2002-04-08 18:44 ]

Lenke til kommentar

Hmmm..

Kan nemlig få solgt den via QXL for ~3750kr med minnekort, ekstra kontroller, fot og fem spill..

De to andre spillene er Ace Combat 4 og Sky Odyssey.

Det blir omtrent 60% av hva jeg har gitt for alt til sammen.

Den øker ikke akkurat i bruktverdi heller. Med flere og flere solgte enheter, blir også antall maskiner lagt ut til bruktsalg også økende.. og prisen faller ytterligere.

Lenke til kommentar

er du lei av PS2 å fikk 4000kr har du vært lur, suns jeg.. det er mange som synes det er kult og mange som ikke synes det. det er ikke noe fasitsvar på om det er kult eller ikke, så det hadde virket litt mer sympatisk om man sa "jeg synes" "min mening", i stede for å påstå at PC er best, eller PS2 er uslåelig..

du var nok heldig som fikk så mye for PS2'en din, tror jeg..

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-08 18:34, Basus skrev:

Det er ikke alle som er interessert i data. og da er konsoller et fint alternativ. Dessuten finnes det mange kule spill til konsollene som ikke dataen kan erstatte.

Husker 4-player Goldeneye på Nintendo 64 sammen med kamerater. Det var jo bare driitkult, og umulig å skaffe på PC-en på den tiden.

Dessuten er det mange av fightespillene (Tekken, DOA3 osv) som ikke PC-en rettferdiggjør.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-12 12:35, kjerts skrev:

er du lei av PS2 å fikk 4000kr har du vært lur, suns jeg.. det er mange som synes det er kult og mange som ikke synes det. det er ikke noe fasitsvar på om det er kult eller ikke, så det hadde virket litt mer sympatisk om man sa "jeg synes" "min mening", i stede for å påstå at PC er best, eller PS2 er uslåelig..

du var nok heldig som fikk så mye for PS2'en din, tror jeg..

Jo, 4000kr er jo en del det! :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...