Erling E. Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Oppfølgeren til det norske storspillet Den Lengste Reisen er som kjent i utvikling. Vi besøkte Funcom her på E3 i Los Angeles for å få en sniktitt på hva de holder på med, og hva de ønsker å få ut av det ambisiøse spillprosjektet. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 jeg må si jeg har utrolig store forhåpninger til dette spillet. hvis historien er like spennende og engasjerende som i Den Lengste Reisen kommer dette til å bli en kjempesuksess! Lenke til kommentar
Bergenga Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Dette er nok det spillet jeg mest ser fram til nå for tiden. Jeg har sett fram til det i et år allerede, så det blir til slutt en stund å vente, men jeg forventer i grunnen at det er verdt ventinga. Jeg får i mellomtiden glede meg over Myst IV: Revelation som kommer til høsten, og Syberia II, som jeg ennå ikke har fått spilt. PS! Ragnar har faktisk ø og ikke o i etternavnet sitt. Man er dessverre så vant til at alle engelskspråklige nettsteder skriver o, så man tenker ikke over det. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 det høres spennande ut. då har vi noko å glede oss til ved neste års e3. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 HL-2 < Drømmefall. Gleder meg som en liten unge på juleaften. Kjenner igjen puben her fra ener'n da April spurte om jobb. Kan bare si at DunCom får bruke så lang tid de vil bare de gir oss en verdig etterfølger. Lenke til kommentar
warza Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Dette er vel dèt spillet jeg gleder meg mest til, mye fordi at Den Lengste Reisen sannsynligvis er et av mine absolutt favorittspill. Klarer de å gi Drømmefall den samme gode stemningen og den samme engasjerende historien samt en vakker grafikk og lyd vil dette bli et av de beste spillene, uten tvil. Håper det tar en stund før Funcom gir ut spillet, slik at de kan lage det _perfekt_ Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Gleder meg veldig, Den lengste reisen var hvertfall bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg