Lexler Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 På jobben har jeg nylig installert ny pc og sjefen min ønsket i den anledning å skaffe seg dc-brenner for å ta backup av viktige filer. Det er snakk om å ta backup en gang i uka, og det er rundt femten filer det gjelder, de har alltid samme navn og plassering... Derfor lurer jeg på om det finnes noe snedig program som kan gjøre jobben for meg på et eller annet vis, det er litt stress å lete opp filene hvergang. Jeg ønsker et program der man kan skrive navn og plassering på alle de aktuelle filene, og i ettertid bare trykke på et ikon også brennes driten uten noe mer stress... Er dette mulig? Takker for alle svar Mvh Lexler Lenke til kommentar
Uffda Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Jada, allt er mulig... Men, det beste koster - så det enkleste du kan gjøre, er å bruke windows sin innebygde backup. 'Start-programmer-tilbehør-systemverktøy', der finner du sikkerhets kopiering. En rask oppsett her, og velg å lagre til fil - lag en katalog på 'C'-disken. Så kan NT backup kopiere filene for deg til den katalogen automatisk. Allt du trenger å gjøre er å brenne de filene på en CD. Alternativt - så kan du lage en batch fil som kopierer filene til en bestemt katalog når du vil det, og brenne dem fra der. Hvis du vil ha automatisert oppsett, så kan du jo bruke Nero Backup f.ex. Tror den også har automatisk oppsett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå