wolf5 Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Har installert Windows 2003 Server med domene kontroller. Under IIS admin så har jeg lagt til en virtuell katalog som egentlig er et share på den andre maskinen min (i samme domene). Denne virtuelle katalogen har jeg gitt browse/list og read tilganger (skal fungere som en enkel filoversikt og nedlasting). Det går helt fint å liste katalogene men straks jeg skal hente ned en fil så får jeg 404 feil (file not found). Dette hadde jeg ikke problemer med før da jeg ikke hadde et domene og hadde windows xp på server maskinen. Maskinen med sharet har Everyone definert med alle rettigheter på sharet. Har prøvd å leke meg med å kjøre "World Wide Web Publishing Service" som domenebrukere men da får jeg bare "Access Denied" når jeg starter servicen igjen. Har også prøvd med "allow anonymous access" under den virtuelle katalogen i IIS-admin hvor jeg la inn domene bruker istedet for IUSR_... Samme feilen. World Wide Web Servicen kjører som SYSTEM brukern. Noen som har peiling? -Wolf5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå