Gå til innhold

Vil lage Nettside samt forum i ett ++

Anbefalte innlegg

Hei folkz... Har en del sider oppe nå men jeg føler det mangler noe. Ønsker og gjøre siden til et forum lingnende sak har tidligere prøvd og instalere PhPbb2 på servern min /bkmedia) uten lykke så jeg ga rett og slett opp. Finnes det noen der ute som kan si meg hva dere ønsker og se mere av på sidene mine samt om det er noen som kan fortelle meg litt om hvor jeg finner script som kan gjøre siden bedre og litt mere moderne pluss mer brukervenlig. Den ene siden er enkel i form av utleie www.oslodj.com den andre siden er for Fremtidige Partys osv så den siden er ganske fersk men trenger litt råd og hjelp for og forme inn effekter til den... www.surface2004.tk

Takker til all hjelp og innlegg som kan hjelpe meg...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fant ingen spørsmålstegn i det innlegget, så jeg tar det fra overskriften; "Vil lage Nettside samt forum i ett ++".

Ja, det er vel bare å sette ignang med å installere phpBB2, men først sørg for at du har PHP og MySQL. Og at du har databasenavn, brukernavn, passord og databaseplassering (localhost).

Lenke til kommentar
Finnes det noen der ute som kan si meg hva dere ønsker og se mere av på sidene mine samt om det er noen som kan fortelle meg litt om hvor jeg finner script som kan gjøre siden bedre og litt mere moderne pluss mer brukervenlig.

Jeg vil ikke se frames!!1

w3schools

- Les og lær!

Edit: jaja, var ikke frames, men ikke bruk tabel til layout!! :blush:

Endret av smoothie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...