Gå til innhold

Rebooter maskinen når jeg spiller


Anbefalte innlegg

Hei folkens

 

Nå er jeg rimelig forbannet, kan noen si meg hva i dette kan komme av, saken er den at når jeg spiller feks, Far cry , GP4, og Colin Mcrae 4demoen, så rebooter maskinen seg.

 

Har spilt Coin Mcrae4 demoen for et par måneder siden og da var det ikke noe problem, men nå er det håpløst, jeg har alle siste drivere

 

Intel 3.2 9800XT soundblaster Audigy2 og IC7-MAX3

 

PS: jeg har formatert HD flere ganger og satt in DVD, ¨må bare nevne at jeg ikke hadde DVD da jeg spilte Colin Mcrae 4 demoen sist og da var det ikke problem

 

Kom med forslag på hva dette kan være

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for raske svar folkens

 

Hadde akkurat trukket ut strømmen til CD spillern før jeg kom inn her, men akkurat samme problem, får vel ta ut strømmen til DVD da istedenfor.

 

Leste for noen minutter her at en CD spiller tar ca 20 w og en DVD rundt 30w, det stod også at jeg med min PC skulle ha 380 minimum, min er 360 max under heavy load

Lenke til kommentar

Mange takk for linken ronnyaa

 

Lurer på hvor lenge programmet skal kjøre?, det er nå på nesten 500%.

 

Har også lastet ned et program som heter memtest86, men dette skal boote fra diskett, og jeg vet ikke hvordan jeg skal gjøre dette, er det noen her som kan hjelpe meg, intallasjonsfila omhandler kun linux

Lenke til kommentar
Mange takk for linken ronnyaa

 

Lurer på hvor lenge programmet skal kjøre?, det er nå på nesten 500%.

 

Har også lastet ned et program som heter memtest86, men dette skal boote fra diskett, og jeg vet ikke hvordan jeg skal gjøre dette, er det noen her som kan hjelpe meg, intallasjonsfila omhandler kun linux

memtest86 kommer også i en ISO-fil, last ned og brenn ut på en rw-plate så kan du bruke den om igjen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...