Gå til innhold

Trafikalsk klagemur


Opus

Anbefalte innlegg

Det er jo ingen som tvinger dere til å kjøre tunnelen, men jeg vil tippe at mange hadde kommet til å kjørt der om den hadde blitt gratis

 

Er ikke plass til flere felt på omkjøringsveien og det er få eller ingen alternativ å legge om veien så tunnel er nok den beste løsningen og det har vært diskutert før så en gang i framtiden..

 

De skal jo bygge 4-felt helt til støren, det tar bare så laaang tid i Norge

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mulig jeg ser feil men er det enda en luring på bildene? Bildet bakfra, et par rekker bortforbi, bilen til venstre for en grå Suv..

 

Hmm! Den la jeg ikke merke til... Ut ifra bildet vet jeg ikke om den står i ro eller er på vei inn/ut av en plass. 

 

For øvrig var parkeringshuset nesten helt fullt, og da var det jo ekstra irriterende at bilen tok opp to plasser. 

Lenke til kommentar

Den parkeringa der er så "perfekt dårlig" at den høyst sannsynlig er gjort med overlegg for å hindre at noen skal dunke borti den strøkne bilen hans med døra si. Elendige parkeringer ender gjerne med to hjul godt oppå eller over den hvite stripa. Den der er jo parkert midt over. Like fullt veldig egoistisk gjort. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kom bak en bil med rød L i bakruta idag. Kjørte 50 i 70-sona og vinglet stygt, helt greit..det hører med til opplæringen. Men vedkommende kjørte gjennom fire rundkjøringer, ikke antydning til bruk av blinklys.

 

Ikke rart at det ikke blinkes når de unge får det inn med morsmelka at det er bare å gi faen! Håpløst!!

Lenke til kommentar

Da har jeg en gladmelding, kjørte bak noen biler, hvor den først i rekken var en bil med "L", kjørte vel oppimot 55-60 i 70 sonen

Ved første lomme så kom blinklyset på og bilen svingte av veien  /Thumbs up

Feil tråd ;):p

 

OnTopic:

Håper du mister førerkortet, du som måtte bare ligge 2-3 meter bak mopedisten når denne hadde maks hastighet. Når du er yrkessjåfør og kjører tyngre kjøretøy, så skal du vite mye bedre.

 

Hvorfor må du bruke hornet og kjøre utenfor veien(for å komme til svingen du skal av) - presse deg fram for å vinne noen sekunder - bare for at den foran deg slipper fram 2-3 kjøretøy når det er kø. Du bryter 2 lover og oppfører deg som en idiot. Du har firmalogo og representerer firmaet på en utmerket måte .... not. (også tyngre kjøretøy)

 

Dere som ikke klarer å holde fartsgrensen. Senker farten i tunneler og svinger mm - kjører slik at det er umulig for tyngre kjøretøy å komme forbi. Resultat er at det blir milevis(satt på spissen) med kø, for dere ikke svinger av og slipper forbi. Kan dere ikke vennligst lever inn førerkortet - dere har ikke noe på vei å gjøre iom dere ikke har det som kreves for å inneha det.

Endret av KarpeSkrotum
Lenke til kommentar

Møtte en sur budbilsjåfør. Stod parkert noen meter unna ikke parker-skilt i en trang gate. Vi må forbi med søppelbilen. Jeg går bort og spør om han kan flytte seg, og sier at det er tross alt all stand forbudt her... da klikka det for gamle fyren og ordene rant og jeg burde skaffe meg førerkort på nytt hvis jeg ikke kom meg forbi og jeg fikk bare vente til han hadde levert. Endte opp med st vi bretts inn speila våres og hans og kjørte mellom med hårfin presisjon... sa til gamle fyren at "slapp av du, hvis du trives så dårlig i jobben burde du kanskje få deg en annen jobb der du kan være litt blid"... fniste av han hele tida mens han prata til meg og gadd ikke hisse meg opp annet enn å si det når jeg satt meg i bilen igjen... han mente at der han stod var det eneste stedet han har lov å stå. All stans forbudt skilt i begge ender av gata på den siden av veien, og på andre siden malte parkeringsfelt...

Lenke til kommentar

Møtte en sur budbilsjåfør. Stod parkert noen meter unna ikke parker-skilt i en trang gate. Vi må forbi med søppelbilen. Jeg går bort og spør om han kan flytte seg, og sier at det er tross alt all stand forbudt her... da klikka det for gamle fyren og ordene rant og jeg burde skaffe meg førerkort på nytt hvis jeg ikke kom meg forbi og jeg fikk bare vente til han hadde levert. Endte opp med st vi bretts inn speila våres og hans og kjørte mellom med hårfin presisjon... sa til gamle fyren at "slapp av du, hvis du trives så dårlig i jobben burde du kanskje få deg en annen jobb der du kan være litt blid"... fniste av han hele tida mens han prata til meg og gadd ikke hisse meg opp annet enn å si det når jeg satt meg i bilen igjen... han mente at der han stod var det eneste stedet han har lov å stå. All stans forbudt skilt i begge ender av gata på den siden av veien, og på andre siden malte parkeringsfelt...

Slike skilt gjelder bare om en blir tatt. Det vet du vel?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...