Orbis Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Bildet taler for seg selv.. Sånn! Da har jeg tipset Hallingdølen. Det er Brenna Entreprenør AS på Gol som eier bilen. Er det du eller han som fjernet innlegget på facebooksiden? 2 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Jeg er ikke på Facebook, så han om ikke det er andre som også har snappet opp bildet. Lenke til kommentar
Orbis Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Jeg er ikke på Facebook, så han om ikke det er andre som også har snappet opp bildet. hessel la ut bildet på facebooksiden dems, og fikk et ganske så heftig svar, men nå er posten borte Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Ah, kult. Husker du hva som ble skrevet? Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 hessel la ut bildet på facebooksiden dems, og fikk et ganske så heftig svar, No er eg spent. Lenke til kommentar
hessel Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Fikk bare et arrogant svar. Arrogant type denne fyren som eier bilen. 1 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 (endret) Da legger vi andre det ut også. Endret 8. juni 2016 av KarpeSkrotum 1 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 (endret) Fikk bare et arrogant svar. Arrogant type denne fyren som eier bilen. Synd du ikke tok print screen/screenshot. Gøy å sett reaksjonen til eier. Endret 8. juni 2016 av Hansien Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 (endret) Edit: Nå er også dette slettet på siden, men skjermdump ekke dumt Endret 8. juni 2016 av KarpeSkrotum 1 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Bilde 106 - 08.06.2016.jpg Edit: Nå er også dette slettet på siden, men skjermdump ekke dumt Det var mer enn nok plass på parkeringen før og etter jeg gikk inn til å unngå en slik idiotparkering som dette. Jeg var innom kiwien i maksimalt 5 minutter. Så vet man det. 2 Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Selv om vedkommende tror det er greit å dobbeltparkere på denne måten så hadde det nok vært lurt å legge seg flat og komme med en beklagelse. 5 Lenke til kommentar
hightow Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Er vel en vanlig reaksjon fra slik folk dette. Da er det den som sier ifra sin feil... Lenke til kommentar
joka Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 side 4 hos google linker hit... hva skal til for at parkeringa til Brenna Entreprenør havner på første side hos Google? Lenke til kommentar
hessel Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Æsj! Angrer på at jeg ikke tok skjermbilde av kommentarene jeg fikk på Facebook-siden til Brenna Entreprenør AS i går... Han la seg i alle fall ikke flat. Han ville ikke forsøke å forklare hvorfor han sto parkert slik, engang. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Folk som luser i 70-80 i 90-sonen, helt til det kommer en 3-felts m/forbikjøringsfelt, da gasser de på i høyrefila si til 110 så ingen kommer forbi uten å risikere lappen. Mye gubber som gjør dette, En og annen kjerring også. Håper de snart blir så gamle at de mister lappen. 3 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Tryggere å kjøre fort på veier med flere felt og/eller midtdeler, så de tørr å gasse på mer Litt omvendt med tunneler, folk holder grensen før tunnelen, men er langt under når de kjører gjennom Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Folk som luser i 70-80 i 90-sonen, helt til det kommer en 3-felts m/forbikjøringsfelt, da gasser de på i høyrefila si til 110 så ingen kommer forbi uten å risikere lappen. Mye gubber som gjør dette, En og annen kjerring også. Håper de snart blir så gamle at de mister lappen. De sanneste ord som noen gang er skrevet. Om noen føler for å teste ut dette fantastiske fenomenet anbefales den mest irriterende bakken i Nord-Europa. Fra E16 i Hole, Buskerud. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Ja, er fin fint der. Også med folk som ikke legger seg inn i høyrefeltet, men ligger å surrer i venstrefeltet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå