Gå til innhold

Trafikalsk klagemur

Opus

Anbefalte innlegg

Jeg aner visst ikke hvordan dette funker, så kanskje du, eller noen andre kan forklare? Betaler selv alltid med kort på pumpa, men er det altså mulig å kjøre fra regninga, og så betale i butikken etter at noen andre har begynt å fylle på samme pumpe?

Edit: Ikke "kjøre fra regninga", men "flytte bilen" :)

Når du avslutter fyllinga så stopper pumpa og prisen lagres i et register som de får opp i kassa.

Det kan være en idé å notere seg slutttsummen i bakhodet når du skal gå inn å betale.

Endret av Hansien
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fartsgrensene i Norge er høl i huet

Skal en ha lavere fartsgrense på kjøretøy så må de også få laget minst 4-felts veier så en kan kjøre lovlig uten at en får sinte biler bak seg

Svært få vogntog som holder maks lovlig fart da de stort sett holder fartsgrensen (+10-20 km/t) og det er jeg glad for så slipper jeg idioter på veien som ligger under grensen og da tenker jeg på de som tror de kjører i 90, men som egentlig kjører i 80

Lenke til kommentar

Denne rundkjøringa hater jeg virkelig. Den svarte ruta har to tydelig markerte felt, både før, i og etter rundkjøringa. I tillegg til piler på bakken, er det skiltet at venstre felt er rett frem og høyre felt er til høyre OG rett frem. Jeg kommer i den røde ruta, og skal til høyre. Er UTROLIG mange av de som kommer i venstre felt langs den svarte ruta som skifter felt på vei ut av rundkjøringa, og da nær koliderer med de som enten kommer samme vei, men i høyre felt, eller kommer i høyre felt fra den røde veien. Er såpass mange som gjør dette at jeg har aldri tar sjansen på å kjøre ut i det høyre feltet hvis det kommer noen i det venstre

post-399851-0-89858800-1460061481_thumb.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...