Hansien Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 (endret) Jeg aner visst ikke hvordan dette funker, så kanskje du, eller noen andre kan forklare? Betaler selv alltid med kort på pumpa, men er det altså mulig å kjøre fra regninga, og så betale i butikken etter at noen andre har begynt å fylle på samme pumpe? Edit: Ikke "kjøre fra regninga", men "flytte bilen" Når du avslutter fyllinga så stopper pumpa og prisen lagres i et register som de får opp i kassa. Det kan være en idé å notere seg slutttsummen i bakhodet når du skal gå inn å betale. Endret 1. april 2016 av Hansien 1 Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Jeg aner visst ikke hvordan dette funker, så kanskje du, eller noen andre kan forklare? Betaler selv alltid med kort på pumpa, men er det altså mulig å kjøre fra regninga, og så betale i butikken etter at noen andre har begynt å fylle på samme pumpe? mitt eget svar på samme spørsmål i en annen tråd. Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Ble kjørt forbi av en bil med henger idag jeg, ganske liten en uten noe last. ...jeg kjørte 120 i 110 sonen. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 ...jeg kjørte 120 i 110 sonen. Jeg ringte polti! 1 Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 ...jeg kjørte 120 i 110 sonen. Jeg ringte polti! Uuh..? Prøvde å påpeke at den bitteliøle hengeren ikke så særlig stabil ut med den vinden her og 130kmt når fartsgrensa med henger uansett var 60/80 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Fartsgrensene i Norge er høl i huet Skal en ha lavere fartsgrense på kjøretøy så må de også få laget minst 4-felts veier så en kan kjøre lovlig uten at en får sinte biler bak seg Svært få vogntog som holder maks lovlig fart da de stort sett holder fartsgrensen (+10-20 km/t) og det er jeg glad for så slipper jeg idioter på veien som ligger under grensen og da tenker jeg på de som tror de kjører i 90, men som egentlig kjører i 80 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Jeg har så veldig forståelse for hva som skjer med Michael Douglas i filmen Falling Down. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 I dag har jeg virkelig fått BMW og Tesla-sjåfører, og eiere, langt opp i halsen. 2 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 I dag har jeg virkelig fått BMW og Tesla-sjåfører, og eiere, langt opp i halsen. Har hatt de der lenge. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 I går var det en ekstrem blanding av idiotskap og jeg er viktigere enn alle andre. Inkl. parkering, teksting, forbikjøring osv. 1 Lenke til kommentar
Orbis Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Denne rundkjøringa hater jeg virkelig. Den svarte ruta har to tydelig markerte felt, både før, i og etter rundkjøringa. I tillegg til piler på bakken, er det skiltet at venstre felt er rett frem og høyre felt er til høyre OG rett frem. Jeg kommer i den røde ruta, og skal til høyre. Er UTROLIG mange av de som kommer i venstre felt langs den svarte ruta som skifter felt på vei ut av rundkjøringa, og da nær koliderer med de som enten kommer samme vei, men i høyre felt, eller kommer i høyre felt fra den røde veien. Er såpass mange som gjør dette at jeg har aldri tar sjansen på å kjøre ut i det høyre feltet hvis det kommer noen i det venstre 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Du har jo uansett vikeplikt for alle andre i rundkjøringen.. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Det betyr ikke at de i rundkjøringen kan kjøre som de vil. De som befinner seg I rundkjøringen har vikeplikt om de skal skifte felt. 3 Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 hater hasardiøs kjøring, for å spare noe sekunder Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 hva er det med folk og ikke klare å bruke akselerasjonsfeltet for hva det er ment for... nemlig å gi gass å komme opp i fart. 60km/t er ikke rett hastighet inn i 100km/t sone 2 Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 hva er det med folk og ikke klare å bruke akselerasjonsfeltet for hva det er ment for... nemlig å gi gass å komme opp i fart. 60km/t er ikke rett hastighet inn i 100km/t sone Stikkord: kvinnfolk, pensjonister og MDG velgere 1 Lenke til kommentar
daruu Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Evt jævlig undermotoriserte biler, finnes noen av de å Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Evt jævlig undermotoriserte biler, finnes noen av de å 99% av alle biler (med konvensjonelt drivstoff) er undermotoriserte AtW Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Det betyr ikke at de i rundkjøringen kan kjøre som de vil. De som befinner seg I rundkjøringen har vikeplikt om de skal skifte felt. For de som allerede er i rundkjøringen ja, ikke for de som skal inn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå