Konto brukes ikke Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 ja. der sa du noe Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 Aldri vært og kommer aldri rekkverk, veien ble lagd noen år siden Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 Avstand mellom linjene ser ut som det var planlagt opprinnelig? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 24. mars 2016 Del Skrevet 24. mars 2016 Det er moderne å ha såpass opphold mellom gulstripene, det gir noe større marginer. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. mars 2016 Del Skrevet 24. mars 2016 Men det forklarer ikke hvorfor det er doble gule linjer på en så oversiktlig strekning. Med tanke på at det allerede er plass til et midtrekkverk og det er doble gule linjer, så finnes det få grunner til å ikke sette opp betongskille mellom feltene, med mindre det er budsjett-årsaker som sier noe annet. Nå spekulerer jeg bare da. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. mars 2016 Del Skrevet 24. mars 2016 Men det forklarer ikke hvorfor det er doble gule linjer på en så oversiktlig strekning. Med tanke på at det allerede er plass til et midtrekkverk og det er doble gule linjer, så finnes det få grunner til å ikke sette opp betongskille mellom feltene, med mindre det er budsjett-årsaker som sier noe annet. Nå spekulerer jeg bare da. Det er antakelig ikke plass (eller ihvertfall ikke nok veibredde). AtW 1 Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 24. mars 2016 Del Skrevet 24. mars 2016 (endret) Men det forklarer ikke hvorfor det er doble gule linjer på en så oversiktlig strekning. Med tanke på at det allerede er plass til et midtrekkverk og det er doble gule linjer, så finnes det få grunner til å ikke sette opp betongskille mellom feltene, med mindre det er budsjett-årsaker som sier noe annet. Nå spekulerer jeg bare da. Det er en sideveier med kun avkjøringsfelt så blir vel uoversiktlig å krysse veien med midtskille Endret 24. mars 2016 av Poopadoop Lenke til kommentar
Lami Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 UP har brukt påsken på å luke inn de som kjører for sagte under fartsgrensen. Synd de ikke fikk bot men: Halleluja! 3 Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Indeed... Kjørte ned til butikken her i stad. 30 sone og fartsdumper. Tulling i en Peugeot lå og rævsniffa og var like før han kjørte inn i bilen flere ganger når jeg bremsa ned for fartsdumper. Og han tok også forbikjøring i høy fart i boligområde. Jeg er "imponert". Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 (endret) UP har brukt påsken på å luke inn de som kjører for sagte under fartsgrensen. Synd de ikke fikk bot men: Halleluja! Enda bedre at de får beslaglagt førerkortet til alle idiotene som råkjører for å komme 10 minutter tidligere frem på hytta..til tross for at de vet at UP er mannsterke på veiene! Interessant at 73% av Norges idioter bor I Sør Rogaland... http://www.aftenbladet.no/nyheter/lokalt/dalane/Klart-flest-paskerakjorere-i-Rogaland-3897612.html I artikkelen står det at de beslagla 20 førkort I slutten av et krabbefelt, og det er ikke overraskende. Folk kjører som rabiate tullinger I krabbefeltet og risikerer liv og helse til seg selv og medtrafikantene for å kunne avansere noen få plasser I påskekøen. Tåpelig!! Endret 29. mars 2016 av Bond007 1 Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 På vei inn i flettefeltet nordover mot Larvik der 2 felt blir til 1 og farta går fra 110 til 70, lå jeg i høyre fil og ble passert.Greit nok, men da bilen tok igjen han som lå foran ham i venstre skifta han til høyre felt og passerte ham også. Litt lenger fremme stod trafikken stille, og han sparte totalt en billengde på manøveren. Med unger i bilen og hattehylla full av skiutstyr. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Endel biler har for dårlig markerte blinklys - man må jo studere nøye for å se på enkelte med blanke blinklysglass. Veiledning my a ... Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Jeg blir ganske så frustrert over hvor mange som misbruker handikapparkeringene, spesielt ille er det på plasser det er gratis parkering og dermed ingen vakter. Som oftest er det plenty av øvrige plasser ledige, men det er tydelig om å gjøre å komme seg nærmest mulig butikkdøra. De fleste tenker vel at det er liten sannsynlig at det kommer noen bevegelseshemmede de få minuttene de er inne på butikken. Jeg synes det er helt uakseptabel oppførsel! 1 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 (endret) Enig, til dels. Er det mange H plasser og man skal en liten tur, så syns jeg ikke det er det 'verste' lovbruddet. Man blir også 'frustrert' over de med H lapp som ikke er handikappet(andre låner bilen), samt når den handikappede bare sitter på og ikke går inn uansett - tar opp de samme plassene. Men en ting jeg først la merke til i går - har ikke el-biler nok fordeler. Trenger de virkelig få de nærmeste plassene for å lade. Sett ladestasjonene midt imellom - altså ikke lengst unna, men heller ikke helt oppi døra. Endret 29. mars 2016 av KarpeSkrotum Lenke til kommentar
sverreb Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Men en ting jeg først la merke til i går - har ikke el-biler nok fordeler. Trenger de virkelig få de nærmeste plassene for å lade. Sett ladestasjonene midt imellom - altså ikke lengst unna, men heller ikke helt oppi døra. Sannsynligvis fordi dette er der det er billigst å få frem strøm. Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 Frossen bil, dårleg føre, ein buss som slepp forbi bilen framfor meg men kastar seg ut i vegen framfor meg igjen. Ein perfekt start på morgonen. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 Jeg blir ganske så frustrert over hvor mange som misbruker handikapparkeringene, spesielt ille er det på plasser det er gratis parkering og dermed ingen vakter. Som oftest er det plenty av øvrige plasser ledige, men det er tydelig om å gjøre å komme seg nærmest mulig butikkdøra. De fleste tenker vel at det er liten sannsynlig at det kommer noen bevegelseshemmede de få minuttene de er inne på butikken. Jeg synes det er helt uakseptabel oppførsel! Spesielt de sløve typene på rundt 18-19år som setter bilen på skrå over 2 handikapparkeringer. Da gjør man det bare for å vise at man er badass. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 Disse sløve typene finnes i alle aldre! Faktisk, her lokalt riktignok, er det typisk at det er folk i midtlivskrisen og turister fra byen som parkerer på handikap. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 Ja er enig der Men der jeg bor er de fleste (ikke alle) som gjør dette menn i aldergruppen 18-19. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 Har observert elbiler som bruker HC- parkering i Bergen sentrum som om de var for dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå