Sheldon C Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Synes Audiene er begynt å kjøre forsiktig siste året. Har sett flere med blinklys til og med. Vanvittig. Høres ikke særlig troverdig ut....prøv å dokumentere det med en video neste gang du observerer det og post på forumet. 1 Lenke til kommentar
Pop Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Will do. Skal ikke utelukke at jeg har vært veldig heldig. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Audi og BMW, to bilmerker som har en relativt høy andel av bilmarkedet i Norge. Selvfølgelig vil du møte på flere rasshøl i disse enn i Isuzu. Spesielt når man konstant er ute etter å spotte rasshøl i premiumbiler. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Statistikk fungerer ofte slik at Audi og BMW blir kjøpt av eldre menn som liker å kjøre bil. Eldre menn som liker å kjøre bil er ofte litt mer aggressive ute i trafikken, som også er blandet med et "Observational Selection Bias" der du legger merke til alle drittsekkene med Audi fordi du ser etter dem. Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Nå kjøper vel ikke folk splitter ny Audi, BMW osv fordi de liker å kjøre, kaller det heller en dårlig midtlivskrise. Liker man å kjøre bil kjøper man vel noe "kult" eller klassisk tenker jeg? De som kjører gamle dyre klassiske biler, gamle menn som faktisk liker og verdsetter biler, de ser jeg aldri kjøre som drittsekker Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 (endret) Jeg tror du romantiserer gamle menn her ( ). De som har penger til premium merker er ofte eldre menn, og med Audi og BMW som reklamerer seg som sporty sedaner så er det de bilene som blir valgt om man har lyst på noe annet enn en komfortabel båt man kan kjøre til hytta. BMW og Audi er ikke midtlivskrisebiler. Gamle amerikanere og slitne sportscoupeer er midtlivskrisebiler. Endret 25. februar 2016 av Gavekort Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Må være i en bisarr pre-midtlivskrise jeg da.. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Visste ikke at du eide en 996 Carrera som du solgte et år etterpå fordi du oppdaget at de kostet litt mye i bruk og vedlikehold. 1 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 (endret) BMW og Audi er ikke midtlivskrisebiler. Gamle amerikanere og slitne sportscoupeer er midtlivskrisebiler. Gamle amerikanere er ikke midtlivskrise det er en livsstil Jeg elsker gamle amerikanske biler og jeg er 24år. Amerikanske biler er bilenes Harley. Endret 26. februar 2016 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Fikk beskjed at det var laserkontroll på Skjeggestadbrua E18 i 50 sona. Går fra 100-70-70-50-70-50-100 når det en fil, de fleste holder 100 helt til venstrefil forsvinner. Spent på hvor mange som mister lappen der idag Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Er bare å finne frem popcornet da . Sjekka regnbuebrua i går og det stemmer at den på dagtid viser f.eks 120 og over 100, mens på kveldstid viser den bare over 100. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 BMW og Audi er ikke midtlivskrisebiler. Gamle amerikanere og slitne sportscoupeer er midtlivskrisebiler. Gamle amerikanere er ikke midtlivskrise det er en livsstil Jeg elsker gamle amerikanske biler og jeg er 24år. Amerikanske biler er bilenes Harley. Don't get me wrong. Det er fullt mulig å kjøpe en amerikaner uten å være i midtlivskrisen, men det gjør ikke amerikanere til en mindre midtlivskrisebil. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Når jeg tenker midtlivskrise tenker jeg kabriolet uansett hvilket merke det er Lenke til kommentar
Merko Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Idioter. Ikke var det noen bil på andre siden av bilen hans heller. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Ja, noen tenker ikke med hue når de parkerer... Kjørte på E18 i dag med henger og i speila så ser jeg i venstre felt en bil som tar meg igjen, en Tesla tar igjen denna, hiver seg inn i høyre feltet bånn gass mot meg før han hiver seg over i venstrefeltet igjen... Ikke så jævlig imponert over den kjøringa og tror han skal være glad jeg ikke måtte bremse for å si det sånn og kjørte på cruisecontrollen. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Kjører alltid i 50 i 50 soner, for UP kontrollerer de veldig ofte 60 og oppover, not so much Lenke til kommentar
Quote Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Holdt på å få hjerteinfarkt av sinnet. 4 Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Hva er det som ligger til grunn for slik parkering? Egoisme (redd for skader på egen bil) eller lavere intelligens ( forstår ikke oppmerkingen)? Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Selv jeg med en F**INGS henger på slep greide bedre parkering enn det der Som en kompis av meg sa. Vi kan kjøre fort, men vi gjør det ikke der det er en stor risiko for å skade andre... Jeg kjører noen steder over fartsgrensa, men det er som regel på motorveg og ikke ved skoler eller tettbebyggelse da UP har jo en tendens til å ha kontroller på slike plasser. Hatt lappen i 8 år og ikke fått en eneste fartsbot enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå