Gå til innhold

Trafikalsk klagemur

Opus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Statistikk fungerer ofte slik at Audi og BMW blir kjøpt av eldre menn som liker å kjøre bil. Eldre menn som liker å kjøre bil er ofte litt mer aggressive ute i trafikken, som også er blandet med et "Observational Selection Bias" der du legger merke til alle drittsekkene med Audi fordi du ser etter dem.

Lenke til kommentar

Nå kjøper vel ikke folk splitter ny Audi, BMW osv fordi de liker å kjøre, kaller det heller en dårlig midtlivskrise. Liker man å kjøre bil kjøper man vel noe "kult" eller klassisk tenker jeg? De som kjører gamle dyre klassiske biler, gamle menn som faktisk liker og verdsetter biler, de ser jeg aldri kjøre som drittsekker

Lenke til kommentar

Jeg tror du romantiserer gamle menn her ( :whistle:).

De som har penger til premium merker er ofte eldre menn, og med Audi og BMW som reklamerer seg som sporty sedaner så er det de bilene som blir valgt om man har lyst på noe annet enn en komfortabel båt man kan kjøre til hytta.

BMW og Audi er ikke midtlivskrisebiler. Gamle amerikanere og slitne sportscoupeer er midtlivskrisebiler.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

BMW og Audi er ikke midtlivskrisebiler. Gamle amerikanere og slitne sportscoupeer er midtlivskrisebiler.

Gamle amerikanere er ikke midtlivskrise det er en livsstil :) Jeg elsker gamle amerikanske biler og jeg er 24år. Amerikanske biler er bilenes Harley. 

Endret av Mr.Duklain
Lenke til kommentar

Gamle amerikanere er ikke midtlivskrise det er en livsstil :) Jeg elsker gamle amerikanske biler og jeg er 24år. Amerikanske biler er bilenes Harley. 

Don't get me wrong. Det er fullt mulig å kjøpe en amerikaner uten å være i midtlivskrisen, men det gjør ikke amerikanere til en mindre midtlivskrisebil.

Lenke til kommentar

Ja, noen tenker ikke med hue når de parkerer...

Kjørte på E18 i dag med henger og i speila så ser jeg i venstre felt en bil som tar meg igjen, en Tesla tar igjen denna, hiver seg inn i høyre feltet bånn gass mot meg før han hiver seg over i venstrefeltet igjen... Ikke så jævlig imponert over den kjøringa og tror han skal være glad jeg ikke måtte bremse for å si det sånn og kjørte på cruisecontrollen.

Lenke til kommentar

Selv jeg med en F**INGS henger på slep greide bedre parkering enn det der :p

Som en kompis av meg sa. Vi kan kjøre fort, men vi gjør det ikke der det er en stor risiko for å skade andre... Jeg kjører noen steder over fartsgrensa, men det er som regel på motorveg og ikke ved skoler eller tettbebyggelse da UP har jo en tendens til å ha kontroller på slike plasser. Hatt lappen i 8 år og ikke fått en eneste fartsbot enda

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...