Gavekort Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 [insert tysk luksus-sedan] Jeg er mer interessert i om det var en middelaldrende mann som kjørte, som også tilfeldigvis er demografien til tyske luksus-sedaner. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Det kan jo også være snakk om en Tesla, siden Tesla-folket stort sett kjørte Audi for et par år siden. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 [insert tysk luksus-sedan] Jeg er mer interessert i om det var en middelaldrende mann som kjørte, som også tilfeldigvis er demografien til tyske luksus-sedaner. Miljøarbeider eller hva det nå heter på ca 20 som jobbet på skolen. Sotet gatebil-BMW. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Åååh, jeg hadde såååå håpet på Mercedes ... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Det kan jo også være snakk om en Tesla, siden Tesla-folket stort sett kjørte Audi for et par år siden. Men slike folk jobber vel ikke på skoler, stort sett. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Åååh, jeg hadde såååå håpet på Mercedes ... Mercedes-førere opptrer stort sett fornuftig, unntaket er drosjenæringen. 1 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Ikke de med SUV Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 (endret) Sant nok, men kan de egentlig kalles bilførere? Endret 4. november 2015 av Snylter Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Nå er det litt vanskelig for meg å forsvare en gruppe jeg går under selv, men bilmerke er ikke avgjørende for hvor stor dritt man er i trafikken. Det handler om hvilken demografi som kjøper bilen, og når de er unge yupps og midtlivskrise menn med alt for stor selvtillitt som kjøper Audi, Mercedes og BMW, så er det de som er årsaken, ikke merket. Og når man først har dette ryktet på seg så er det veldig lett å huske slike "Åhr typisk Audi-sjåfører" situasjoner. Ingen husker når en Nissan Micra kjørte som en dust. Something something correlation does not equal causation. 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Ingen husker når en Nissan Micra kjørte som en dust. Something something correlation does not equal causation. Joda. Det er kjerringa som ikke kan kjøre som sitter i de bilene. Osv. Spøk til side, så er det mange greie taxisjåfører i trafikken og. Men de lider jo av det samme problemet. Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Ikke de med SUV Møtte på en Benz-SUV som kjørte som en idiot/gris her om dagen, lå først helt inntil bakfangeren min før han kjørte forbi meg ved heltrukket linje, og kjørte vel bort fra meg i 150-180 i 80 sona og sikk sakk forbi andre folk med trafikk imot. Gjør meg ingenting at folk kjører forbi meg eller over heltrukket linje, men det som irriterte meg mest var at han skulle kysse meg i bakfangeren. Husker jeg spurte en Audi sjåfør i et parkeringshus en gang når han gikk ut om han hadde med seg noe vaselin eller om han skulle låne litt. Han ble litt forvirret, før jeg sa at "Ja, du ligger jo så tett inn til rompa mi, kanskje det går litt lettere for deg med vaselin" før han beskjedent sa han hadde dårlig tid og stakk. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Har aldri opplevd noe bestemt bilmerke som verre i trafikken enn noe annet. Det går som regel på type folk, som rånere, taxisjåfører, gamlinger osv. Kjørte selv Audi i ganske mange år uten å være en bølle i trafikken. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Kjørte selv Audi i ganske mange år uten å være en bølle i trafikken. ..., sa ex-Audi-føreren ... Og jeg tror de fleste nåværende og ex-Audi-førere ville svart akkurat det samme. (Meg selv inkludert.) Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Kjørte selv Audi i ganske mange år uten å være en bølle i trafikken. ..., sa ex-Audi-føreren ... Og jeg tror de fleste nåværende og ex-Audi-førere ville svart akkurat det samme. (Meg selv inkludert.) Jeg og! Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Jeg var en skikkelig bølle i trafikken alle de periodene jeg har kjørt Audi. 2 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 [insert tysk luksus-sedan] Jeg er mer interessert i om det var en middelaldrende mann som kjørte, som også tilfeldigvis er demografien til tyske luksus-sedaner. Bare for å være nysgjerrig men hva vil du si er en tysk luksus sedan? Har selv en tysk sedan. Vet bare ikke om den er luksus Er det for meg men vet ikke helt hva du mener med tysk luksus sedan. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 https://www.google.no/search?q=german+luxury+sedan&oq=german+luxury+sedan&aqs=chrome..69i57j0l3.5074j0j7&sourceid=chrome&es_sm=93&ie=UTF-8 i.e Mercedes, Audi og BMW Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 (endret) https://www.google.no/search?q=german+luxury+sedan&oq=german+luxury+sedan&aqs=chrome..69i57j0l3.5074j0j7&sourceid=chrome&es_sm=93&ie=UTF-8 i.e Mercedes, Audi og BMW Ok det første linken til google søket ditt sier også at folkevogn også er luksus Så jeg kjører også luksus fantastisk Men jeg kjøre ganske fint Endret 5. november 2015 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå