Gå til innhold

Trafikalsk klagemur

Opus

Anbefalte innlegg

Det er ikke enveiskjørt der, men en midtdeler som skiller en del av veien, sikkert mye pga. høyskolen og bussholdeplassen.. Det er forøvrig undergang fotgjengerne skal ledes ned til med det gjerdet i midten vil jeg tro, dette pga. trafikkmengde og hastighet på stedet.

Jeg skal få tatt et bilde til dere hvis det er det som skal til for at dere skal skjønne greia med det lille "utbruddet" mitt :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er ingen dataguru, og ser linken din ikke funker heller, så skal nok ikke satse på at jeg får til sånt..

Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor det fortsatt er snakk om enveiskjøring og p-plasser.. Det har jeg avkrefta nok ganger.

Poenget mitt er, som sagt mange ganger, ikke at de var i veibanen, men hvordan de oppførte seg der!

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke poenget med å dra dette videre uansett, da poenget var at jeg ikke skjønte hvorfor de skulle være til hinder for ti + + biler når det finnes et alternativ som ikke hadde plaga noen..

Det var det jeg blåste ut for omtrent 4 dager siden.

Er vi ferdige nå, eller vil dere som åpenbart ikke plages med lite samarbeidsvillige trafikanter fortsette?

Noen tvil om at de kunne vært greiere å ha med å gjøre finnes i hvertfall ikke :)

Lenke til kommentar

Jeg hater når folk kommer kjørende feil vei inn på trange travle parkeringsplasser, og forventer at 4 biler på vei ut skal rygge 10 meter bak så han kan komme seg inn å parkere...

er det så vanskelig og holde til høyre og ta runden rundt til man finner parkeringsplass??!

Lenke til kommentar

VG's side med svært lite informasjon, og Politiets side som heller ikke gir oss særlig med info. (Som så klart fører til en lite utfyllende artikkel).

Artikkelen er jo lite utfyllende, det er sant, men jeg skjønner ikke helt hva som gjør den så ensidige? Ensidig i hvem sin disfavør?

AtW

Lenke til kommentar

Jeg hater når folk kommer kjørende feil vei inn på trange travle parkeringsplasser, og forventer at 4 biler på vei ut skal rygge 10 meter bak så han kan komme seg inn å parkere...

er det så vanskelig og holde til høyre og ta runden rundt til man finner parkeringsplass??!

Elkjøp/Biltema i Skien eller? :p

Samme trøbbel der støtt og stadig!

Lenke til kommentar
jonlem, den 21 Jul 2015 - 12:51, sa:

Vil gjerne klage litt på denne, og innrømmer lett at fordommene raser i kroppen. Jeg er ikke overraska over at slikt skjer.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/politi-i-utrykning-kjoerte-paa-syklist/a/23492544/

Morsom melding på Twitter:

Operasjonssentralen @oslopolitiops 10 tfor 10 timer siden

Vi er Hammersborggata hvor det har vært et mindre trafikkuhell med en syklist. Ikke alvorlig skadet. Vi er på stedet.

"Vi er på stedet"... :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde et gøyalt møte med en på motorsykkel i går. jeg kom kjørende ut fra jobb, litt sliten og ikke helt 100%. det er kø i mot kommende kjørefelt, men den veien jeg kjørte var det ingen biler, jeg kjører rundt en sving og møter brått på en på motorsykkel som har lagt seg ut på siden av køen for å snike seg forbi og jeg må svinge brått unna.

Noen her som kjører motorsykkel og kan forklare hvorfor folk gjør sånt? jeg kan forstå det om de skal av veien litt lengre frem og har god sikt, men denne motorsykkellisten var vist villig til å ofre livet for å nå frem til det jævla røde lyset.

må si at å bli overrasket av tullinger i trafikken fungerer mye bedre enn kaffe eller redbull.

Lenke til kommentar

Hadde et gøyalt møte med en på motorsykkel i går. jeg kom kjørende ut fra jobb, litt sliten og ikke helt 100%. det er kø i mot kommende kjørefelt, men den veien jeg kjørte var det ingen biler, jeg kjører rundt en sving og møter brått på en på motorsykkel som har lagt seg ut på siden av køen for å snike seg forbi og jeg må svinge brått unna.

Noen her som kjører motorsykkel og kan forklare hvorfor folk gjør sånt? jeg kan forstå det om de skal av veien litt lengre frem og har god sikt, men denne motorsykkellisten var vist villig til å ofre livet for å nå frem til det jævla røde lyset.

må si at å bli overrasket av tullinger i trafikken fungerer mye bedre enn kaffe eller redbull.

Vanskelig å forklare andres oppførsel i trafikken, da det er endel kjøtthuer, men man ser bedre på motorsykkel, det er mulig han så deg igjennom svingen, og trodde du også så han. Eller det kan bare ha vært en dustete manøver.

AtW

Lenke til kommentar

Vanskelig å forklare andres oppførsel i trafikken, da det er endel kjøtthuer, men man ser bedre på motorsykkel, det er mulig han så deg igjennom svingen, og trodde du også så han. Eller det kan bare ha vært en dustete manøver.

AtW

Han var ganske langt ute i feil felt, så jeg tviler nesten på at han så meg så tidlig, var nok en stor feilvurdering fra han så jeg håper han lærte noe. Vil også legge med at han hadde nettopp lagt seg ut også siden dette var bakerst i køen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...