Snurreleif Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Prøvde du å forklare hvordan alt blir bedre for alle om alle blinker? Oh yes. "Når man har hatt lappen en stund ser man det på hvor man ligger i rundkjøringa vettu". 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Litt irriterende at slitasjen i asfalten i rundkjøringer tilsier at de aller fleste kutter rundkjøringen. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Oh yes. "Når man har hatt lappen en stund ser man det på hvor man ligger i rundkjøringa vettu". Forsikringsselskapet gir sikkert medhold på den. 4 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Kjører på butikken og parkerer. Ser dette: Kommer ut av butikken igjen. Bilen har kjørt, og en ny har parkert på samme plassen: 4 Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Ganske åpenbart hvorfor disse to bilene parkerer slik, hadde gjort det samme selv for å unngå en dør i siden på bilen. 1 Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Bilen venstre opptar heller ikke en ekstra plass, da den står ytterst. Ser ikke noe problem her. Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Parkerer slik selv. Blir for dyrt å rette ut bulker hele tiden. Har aldri opplevd å få tak i den som har bulka bilen min Lenke til kommentar
Quote Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 En gang var jeg vitne til at noen rygget inn i en annen bil som stod parkert, og stakk av. Jeg skrev en lapp som inneholdt registreringsnummeret på bilen som stakk av og telefonnummeret mitt, og hang den under vindusviskeren. Hørte dog ikke noe mer om saken. 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Stripene er vel der for en grunn? Skal være passe retard for å klare å komme så grovt på de. Dessuten er det svakt merket opp en linje til, til venstre. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Stripene er vel der for en grunn? Skal være passe retard for å klare å komme så grovt på de. Forstår du virkelig ikke at det er gjort med hensikt?? Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Bilen venstre opptar heller ikke en ekstra plass, da den står ytterst. Ser ikke noe problem her. Og så er spørsmålet hvordan parkeringsvaktene hadde sett på denne saken....finnes det fremdeles vakter som utøver sunn fornuft eller har profittjaget overtatt fullstendig? Lenke til kommentar
Pop Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Helt forståelig parkering. Så mange drittsekker som aldri varsler at de har slengt døra i siden på bilen din eller hadde en unge som dro med seg isøksen sin langs siden... (isøks = sett inn valgfri gjenstand med hardhet utover skumgummi). Er det tilgjengelige plasser har jeg ingen problem med å parkere med stripa midt under bilen. Hadde jeg hatt et 10år gammelt halvvrak hadde jeg ikke brydd meg. 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Neimenfaenta, det der er ikke en akseptabel parkering om det ikke er den eneste plassen tilgjengelig, ingenting som hindret de bilistene der å parkere en rute til venstre, eller plassen til høyre for den røde bilen. 1 Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Det var da voldsomt til paragrafrytteri!! Bilene som har parkert litt utenom oppmerking hindrer ingen. Ruten til venstre er ikke en gyldig plass, den svake streken er gammel oppmerking. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Uansett hvilken rute en stiller seg der, om det er til høyre eller venstre, bringer deg godt innenfor dør-rekkevidde for knehøner som driter i hva de dunker i. 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Uansett hvilken rute en stiller seg der, om det er til høyre eller venstre, bringer deg godt innenfor dør-rekkevidde for knehøner som driter i hva de dunker i. Buhu, sånn er det å parkere, du kan knapt unngå at nabobilen teoretisk kan nå deg med døra. AtW 1 Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 På vei til jobb på mandag sykla jeg inn i rundkjøringen i enden av Hausmanns gate i Oslo. Fra brua kom du (jeg kom fra Hausmannsgate) i en splitter ny audi a6, og du kunne fått livet mitt på samvittigheten hadde ikke jeg sett at du ikke engang bremset på vei inn mot rundkjøringa. Jeg klarte klarte å bremse akkurat så kun forhjulet mitt såvidt tøtsja bilen din, før du raste videre opp mot Grünerløkka... Sterkt lys foran (og bak), refleks på kroppen, refleks langs hjulene, refleks på pedalene, refleks på styret og på armene, og likevell så du meg ikke. Jeg er imponert. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Buhu, sånn er det å parkere, du kan knapt unngå at nabobilen teoretisk kan nå deg med døra. AtW Joda, med hvitstripen midt under er du rimelig safe. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Sterkt lys foran (og bak), refleks på kroppen, refleks langs hjulene, refleks på pedalene, refleks på styret og på armene, og likevell så du meg ikke. Jeg er imponert. Hvordan vet du at han ikke så deg...? ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå