Gå til innhold

Trafikalsk klagemur

Opus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En gang var jeg vitne til at noen rygget inn i en annen bil som stod parkert, og stakk av. Jeg skrev en lapp som inneholdt registreringsnummeret på bilen som stakk av og telefonnummeret mitt, og hang den under vindusviskeren. Hørte dog ikke noe mer om saken.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Helt forståelig parkering. Så mange drittsekker som aldri varsler at de har slengt døra i siden på bilen din eller hadde en unge som dro med seg isøksen sin langs siden... (isøks = sett inn valgfri gjenstand med hardhet utover skumgummi).

Er det tilgjengelige plasser har jeg ingen problem med å parkere med stripa midt under bilen. Hadde jeg hatt et 10år gammelt halvvrak hadde jeg ikke brydd meg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

På vei til jobb på mandag sykla jeg inn i rundkjøringen i enden av Hausmanns gate i Oslo. Fra brua kom du (jeg kom fra Hausmannsgate) i en splitter ny audi a6, og du kunne fått livet mitt på samvittigheten hadde ikke jeg sett at du ikke engang bremset på vei inn mot rundkjøringa. Jeg klarte klarte å bremse akkurat så kun forhjulet mitt såvidt tøtsja bilen din, før du raste videre opp mot Grünerløkka...

Sterkt lys foran (og bak), refleks på kroppen, refleks langs hjulene, refleks på pedalene, refleks på styret og på armene, og likevell så du meg ikke. Jeg er imponert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...