Sheldon C Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Jeg har en annen oppfatning. Jeg tuter også på denne måten av og til, men det er av samme grunn som når du går alene i skogen og får lyst til å brøle. Det kan ha noe med testosteron å gjøre Kommentaren min var egentlig rettet mot situasjonen som samara beskrev...tuting i stillestående kø. Lenke til kommentar
dbass Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Kommentaren min var egentlig rettet mot situasjonen som samara beskrev...tuting i stillestående kø. Aah, ja da er jeg fullstendig enig Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Løsningsorientert ja. http://www.vgtv.no/#!/video/74318/kvinne-misset-avkjoersel-rygget-to-kilometer-paa-motorvei 2 Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Hva er det med folk som ikke slipper deg ut på motorveien (flettefelt)? Spesielt kvinner i dette tilfellet. Hvorfor kvinner? spør du deg (i hodet). Vel, det er flest kvinner jeg har sett som ikke slipper meg inn. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 (endret) Jeg tror mange ser på oppkjøringen som en skoleprøve. Lær nok til å stå, og så er jobben gjort. Deretter kan du begynne å glemme det du har lært. For eksempel at man skal hjelpe folk inn på motorveien. Endret 15. november 2013 av Isbilen 9 Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Eller ALDRI bruker blinklyset. 1 Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 (endret) Standard hos Audi- og BMW-sjåfører. Endret 19. november 2013 av Spritty Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Så har vi jo de som på død og liv presser seg ut i trafikken, bryter vikeplikt og alt. Akkurat som det er en i bilen som skal til å føde. Og da de først har kommet seg ut foran deg, så skal de ligge 10-15 km/t under fartsgrensen. 4 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Husker fortsatt første gangen jeg hadde en passasjer. "HÆH?! Bruker du blinklys i rundkjøringa?!" Lenke til kommentar
Alecs Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Å, rundkøyringsuvitskap. Kjenner meg att. Fekk, og får, "kvifor legg du deg så langt ut? Du må jo bremse så fælt ned!" når eg skal rett fram og andre bilar er på innsida fordi dei skal til venstre. 3 Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Husker fortsatt første gangen jeg hadde en passasjer. "HÆH?! Bruker du blinklys i rundkjøringa?!" Hva var begrunnelsen for dette spørsmålet? Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Er visstnok noen personer som har en klar overbevisning om at blinklys er ekstrautstyr. I tillegg er jo blinklyspærer en kostbar luksusvare, og derfor ønsker de sikkert minst mulig slitasje? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Seriøst? "Du er den eneste jeg kjenner som bruker blinklys i rundkjøringa" Påfølgende setning. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 "Du er den eneste jeg kjenner som bruker blinklys i rundkjøringa" Påfølgende setning. Bor du på Nord Jæren? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Midt i Elverum. Kanskje unødvendig å si men er mange ulykker mellom her, Hamar og Trysil. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Kanskje manglende blinklysbruk har en sammenheng med prioriteringene til UP? Hører aldri at UP gjennomfører kontroller i bruk av blinklys....og da er det kanskje ikke rart at egoistiske bilister gir blaffen. 3 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 I Bergen gjør de det en gang i året. Oppslag i avisa da ja! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 "Du er den eneste jeg kjenner som bruker blinklys i rundkjøringa" Påfølgende setning. Prøvde du å forklare hvordan alt blir bedre for alle om alle blinker? 3 Lenke til kommentar
dbass Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Kanskje manglende blinklysbruk har en sammenheng med prioriteringene til UP? Hører aldri at UP gjennomfører kontroller i bruk av blinklys....og da er det kanskje ikke rart at egoistiske bilister gir blaffen. Sånne personer burde få erfare en ulykke basert på personer som ikke brukte blinklys. Ligger en del forskjellige ulykker på YouTube, et fint sted er russian driving compilations. Er mye idioti, men også veldig mye ignoranse for trafikkregler. Nå skal ikke jeg si at jeg kan reglene der, for det kan jeg ikke, men jeg har sett mye av samme taktikken om å "snike" seg rundt andre bilister på i Norge også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå