KatrinaS Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Ingen vet hva "i ræva på de foran" egentlig betyr før de har stått i kiosk-kø i nudistleir Men ja, irriterende. Et gammelt tips er å dra pent i håndbrekket, da får de seg en overraskelse. Ja, en overraskelse som går like mye ut over deg selv som de bak. Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Ett enda bedre tips er å kaste ting ut av vinduet. Tomme glassflasker og småstein Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Mange gode tips her, folkens. 1 Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Hva med å slippe bilen forbi? 2 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Hva med å slippe bilen forbi? Det er ikke alltid mulig. 3 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Hva med å slippe bilen forbi? Det å slippe bilen forbi endrer vel fremdeles ikke at det er irriterende, vel? 4 Lenke til kommentar
dbass Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Hvis sjåføren bak ligger så tett at jeg føler meg utrygg gjør jeg følgende:Jeg pleier å blinke 2 ganger med bremselyset første og andre gang han ligger for tett. Den tredje bremser jeg ned 20 km/t under fartsgrensa og ligger der i 5-10 sek før jeg gir gass og legger meg i fartsgrensen igjen. Hvis dette ikke hjelper, så provoserer jeg sjåføren til å kjøre forbi. 2 Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Eg likar ikkje å ha bilar bak meg, so eg plar å sleppe forbi dei som tek meg igjen ute på landevegane. MED MINDRE dei legg seg so tett bak meg at eg ikkje ser skiltet deira eingong. Sånn bølleoppførsel belønner eg ikkje. 2 Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Hvis sjåføren bak ligger så tett at jeg føler meg utrygg gjør jeg følgende: Jeg pleier å blinke 2 ganger med bremselyset første og andre gang han ligger for tett. Den tredje bremser jeg ned 20 km/t under fartsgrensa og ligger der i 5-10 sek før jeg gir gass og legger meg i fartsgrensen igjen. Hvis dette ikke hjelper, så provoserer jeg sjåføren til å kjøre forbi. Ganske effektivt å sette på nødblinkene, de fleste rævkjørere trekker seg tilbake da. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Hvis sjåføren bak ligger så tett at jeg føler meg utrygg gjør jeg følgende: Jeg pleier å blinke 2 ganger med bremselyset første og andre gang han ligger for tett. Den tredje bremser jeg ned 20 km/t under fartsgrensa og ligger der i 5-10 sek før jeg gir gass og legger meg i fartsgrensen igjen. Hvis dette ikke hjelper, så provoserer jeg sjåføren til å kjøre forbi. Gjør det samme og gjør dette for min egen sikkerhet. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Elsker når folk forteller meg hvordan jeg bør parkere. Fordi jeg blokkerer veien. Det er jævlig enkelt å se akkurat hvorfor jeg står der jeg står og det at jeg blokkerer veien er BRL-et sin dårlige planlegging som er skyld i. Ikke meg. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Må få si takk til den litauiske lastebilsjåføren som var så hyggelig å si i fra at arbeidsbilen min stod litt kinkig til. Bare så jævla synd at han ikke venta med å kjøre til jeg hadde fått flytta den. 2 Lenke til kommentar
Samara Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Sitter i kø på vei ut av Oslo, stillestående per nå. Men altså..hva er greia med å tute? Vi står jo stille! Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Alltid noen som ikke kommer fort nok frem Lenke til kommentar
Quote Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Sitter i kø på vei ut av Oslo, stillestående per nå. Men altså..hva er greia med å tute? Vi står jo stille!Ja til mer tuting i trafikken! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Når folk bruker ytterste felt i rundkjøringa, og fortsetter videre i den. 1 Lenke til kommentar
Alecs Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 (endret) Når folk bruker ytterste felt i rundkjøringa, og fortsetter videre i den. Hehe, moro at du skulle skrive nett det no, for eg kom inn hit for å skrive følgjande: Folk som brukar inste felt i rundkøyringa, og køyrer vidare rett fram (når eg ligg ytst og skal rett fram sjølv). Eigenleg tenkte eg meir å syte på lokale køyrevanar. Det er heilt umogeleg for oss som ikkje er vane med å køyre der å veta at "alle" ligg inst når dei skal rett fram. For det å ligge ytst på ein eller annan måte har blitt til "eg skal til høgre" akkurat ved rundkøyringa etter avkøyringa til Universitet(ssjukehus)et ... Endret 8. november 2013 av Alecs Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Sitter i kø på vei ut av Oslo, stillestående per nå. Men altså..hva er greia med å tute? Vi står jo stille! Jeg tror greia rett og slett er at man endelig får mulighet til å tute litt. Det har jo overhodet ingen praktisk hensikt, men det er godt å få tuta fra seg litt. Jeg tuter av og til når jeg kjører på øde strekninger og det ikke er noen biler eller hus i nærheten bare sånn for moro skyld. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Jeg tror greia rett og slett er at man endelig får mulighet til å tute litt. Det har jo overhodet ingen praktisk hensikt, men det er godt å få tuta fra seg litt. Jeg tuter av og til når jeg kjører på øde strekninger og det ikke er noen biler eller hus i nærheten bare sånn for moro skyld. Tror heller det henger sammen med egoisme og manglende folkeskikk. Slik tuting sammenligner jeg med en unge som skriker når den ikke får viljen sin 5 Lenke til kommentar
dbass Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Jeg tuter av og til når jeg kjører på øde strekninger og det ikke er noen biler eller hus i nærheten bare sånn for moro skyld. Slik tuting sammenligner jeg med en unge som skriker når den ikke får viljen sin Jeg har en annen oppfatning. Jeg tuter også på denne måten av og til, men det er av samme grunn som når du går alene i skogen og får lyst til å brøle. Det kan ha noe med testosteron å gjøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå