Alecs Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Klage på meg sjølv no. Køyrer på ein småsvingete landeveg omkring heimbygda då det kjem ein stereotypisk rånarbil i 120 rundt svingen bak meg og suser forbi. Eg sit der litt paff og prøver og kjenne att bilen, og merker brått at eg gløymde å skru av fjernljosa. Flautt fekk eg dei av, men ikkje kjapt nok. Rånarbilen køyrer til sides og ventar til eg har køyrt forbi før han legg seg bak meg heilt oppi rumpa med sterke ljos heile vegen til innkøyringa vår. At eg lét meg distrahere er vel det som plagar meg mest, men uroar meg for tilfelle der eg kunne vore ein gamling som vart blenda og dermed køyrde utfor. Er jo grenser for korleis ein skal reagere på slike blemmer. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Slik jeg ser det er rånerbilen fortsatt idioten. Han foretok en farlig forbikjøring (?) uten at det var nødvendig, spesielt siden han etterpå stoppet opp og la seg bak deg for å irritere med rumpekjøring og fjernlys. Alle kan glemme seg ut iblandt, særlig når det kommer en idiot som ikke oppfører seg helt slik man forventer. Man skal faktisk beholde fjernlysene på til vedkommende som kjører forbi har kommet opp på siden din (gitt at han selv da har fått på fjernlys, hvis ikke er han hvertfall idiot). Å bli blendet bakfra er ikke farlig, bare irriterende. Spesielt hvis han holdt en slik fart at han raskt ville ha kjørt fra deg. Hadde noen kommet mot deg i andre retningen hadde du nok blitt obs på fjernlysene og slått dem av, hvis ikke hadde du sikkert blitt blinket på for å minne deg på det. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Rånerbilen er alltid idioten. Det slår aldri feil. 2 Lenke til kommentar
jonlem Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Hehe, fin den. Jaja, greit at du glemte deg bort, men det er ingen krise. Oppførselen til råneren er LANGT mer klanderverdig. 1 Lenke til kommentar
hightow Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Er store SUV'er og firhjulstrekkere vanskelig å få start på uansett årstid? Hver gang jeg er på butikken så står det som regel en sånn traktor rett utenfor inngangspartiet, på tomgang, alle lys på og opptar minst 4 parkeringsplasser. 1 Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Suv er sjef! Godta eller legg deg Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Er store SUV'er og firhjulstrekkere vanskelig å få start på uansett årstid? Hver gang jeg er på butikken så står det som regel en sånn traktor rett utenfor inngangspartiet, på tomgang, alle lys på og opptar minst 4 parkeringsplasser. Da er det jo bare en ting å gjøre...sette seg inn og kjøre! 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Er store SUV'er og firhjulstrekkere vanskelig å få start på uansett årstid? Hver gang jeg er på butikken så står det som regel en sånn traktor rett utenfor inngangspartiet, på tomgang, alle lys på og opptar minst 4 parkeringsplasser. Størrelse, som pris, definerer viktighet. Derfor tar jeg Scaniaen når jeg handler. 5 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Med svære V8'er emblemer håper jeg? 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Spesiell situasjon det der. Noen som vet hva utfallet ble for føreren av Range Roveren? Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Spesiell situasjon det der. Noen som vet hva utfallet ble for føreren av Range Roveren? "beated an found in a pool of his blood, later released from hospital" Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Og eventuell straff? Ser jo definitivt ut som han handler i selvforsvar for seg selv og sin familie, men kunne fort gått mange liv der. 1 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Rånerbilen er alltid idioten. Det slår aldri feil. Har selv en slik i nabolaget. En attenåring som nettopp har fått seg lappen og kjører rundt i en ti år gammel 5 serie stasjonsvogn. Han griskjører og legger seg helt oppi folk som følger fartsgrensen, og blinker febrilsk med lyktene for å få folk til å kjøre ut til siden slik at han kommer seg forbi. Jeg gjorde det en gang, fordi jeg trodde det kanskje var en nødssituasjon. Da det viste seg at han gjorde det flere ganger, tok jeg bare å ignorerte ham sist gang. Enkelte mennesker burde aldri hatt lappen, da de tror de eier veien og alle andre skal gjøre som de sier. 4 Lenke til kommentar
Gjest medlem-311024 Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 hvorfor ikke snakke med han hvis han bor i nabolaget og er kjent? eller ta kontakt med politiet eller foreldrene hans.. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Og eventuell straff? Ser jo definitivt ut som han handler i selvforsvar for seg selv og sin familie, men kunne fort gått mange liv der. Det var selvforsvar politiet konkluderte med også i første omgang. Så vidt jeg vet ble han ikke siktet for noe. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Folk som absolutt ikke klarer å holde siden sin! Møtte på en fyr rundt en sving som åpenbart trodde han var i England... Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Åååh de biker gutta skulle blitt skutt hele gjengen, bare søppel. Lenke til kommentar
Alecs Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 (endret) Jeg gjorde det en gang, fordi jeg trodde det kanskje var en nødssituasjon. Da det viste seg at han gjorde det flere ganger, tok jeg bare å ignorerte ham sist gang. Du seier noko der. Har jo hendt at slikt har hendt i køsituasjonar ut eller inn i Oslo der venstre fil knapt går noe kjappare, og så brått kjem det ein bakfrå som på daud og liv skal fram. Eg vel å tenkje at det er ein grunn til at dei må gjennom, men merkar jo at folk misbrukar denne tillita ... Og den MC-/SUV-videoen ovanfor er jo sjuk! Såg den for ei veke sidan eller noko, og ein slik situasjon er jo ekstrem. Endret 8. oktober 2013 av Vierett Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 motorsyklister.... Er det noen grunn til at politiet ikke møtte opp etter stoppepunkt nr 2? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå