Sheldon C Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Undres på om det kun er drittsekker som kjøper Audi....eller blir man en drittsekk når man kjøper Audi? 3 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 De holder i alle fall flyten i trafikken. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Nope, tvertimot så ødelegger de flyten i trafikken med sin aggressive kjørestil. 9 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 I dag, utenfor det lokale kjøpesenteret: Parkerer bilen og går mot inngangen. Jeg går forbi en bil som står parkert og plutselig begynner den å rulle. Uten noen inni. Heldigvis stopper den etter kort tid, akkurat før den smeller inn i bilen til høyre foran: 3 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 I går: Jeg kommer kjørende her, og skal rett frem. Har da vikeplikt fra høyre og kjører veldig sakte siden det er så godt som null sikt (har grodd enda mer siden bildene ble tatt). Plutselig kommer det en dame i en svær SUV i "hundre" rundt svingen (inn til venstre her). Hadde jeg vært 2 meter nærmere så hadde det smelt godt.... kjørte ikke privatbilen så fikk det ikke på video dessverre... Lenke til kommentar
Looke Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Hva er det med folk som ikke forstår at 2 felt inn i en rundkjøring betyr at man skal holde siden sin så det er plass til 2 biler i bredden inne i rundkjøringen ? Og hva er det med syklister som på død og liv skal sykle forbi på høyresiden av biler ? Ingen kjører jo slik at med scooter, så forstår ikke hvorfor syklister skal få lov til dette ? Også var det han tullingen på vei til Hønefoss idag tidlig som på død og liv skal kjøre forbi med en lettsykkel, greit han sparte kanskje 1 minutt ved å kjøre forbi 20 biler. GG Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Også var det han tullingen på vei til Hønefoss idag tidlig som på død og liv skal kjøre forbi med en lettsykkel, greit han sparte kanskje 1 minutt ved å kjøre forbi 20 biler. GG Hva var problemet? AtW Lenke til kommentar
Looke Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Hva var problemet? AtW Unødvendig, mye trafikk begge veier trenger ikke ligge klint i ræva på alle biler bare fordi de kjører i en lang rekke. Også tjener han veldig lite tid på å kjøre forbi, men hans valg. Lenke til kommentar
sverreb Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Og hva er det med syklister som på død og liv skal sykle forbi på høyresiden av biler ? Ingen kjører jo slik at med scooter, så forstår ikke hvorfor syklister skal få lov til dette ? Se trafikkreglene paragraf 18, første setning. 3 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Opplevde i dag (igjen) at en noldus av en håndtverker parkerte bilen sin rett foran meg på en snuplass i det jeg skal til å kjøre. Når jeg spør han hva han holder på med så får jeg "skal bare hente noe". Han syntes det var rart jeg ble sur. Det var bare 5. gang denne dagen at en eller annen idiot hadde feilparkert/stått i veien. Ellers reddet jeg nok mange tusen kroner blant stakkars bilister i Bergen sentrum i dag, siden jeg ba politiet om å vennligst flytte seg fra vareleveringen de hadde valgt å benytte seg av til trafikkontrollen sin. 4 Lenke til kommentar
Looke Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Se trafikkreglene paragraf 18, første setning. at det er lov betyr ikke at man burde gjøre det i hver eneste situasjon man kan gjøre det. spør du meg da 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Noen burde fortelle det samme til politikerne og UP! Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Opplysningene i den filmen bør så absolutt ikke være overraskende for noen. Men det er et velkjent faktum at mange her inne dessverre tror på myndighetenes propagandavirksomhet. 2 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 (endret) Noen burde fortelle det samme til politikerne og UP! Jeg så den første 3 minuttene, er det noen faktisk data her, eller er bare spekulasjon og dårlig sammenlikning av statistikker i hele videoen? AtW Endret 18. september 2013 av Hårek Fjernet video i sitat. Media skal aldri siteres! 7 Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Den tar seg ikke opp før 7.30 og utover. Hvor den siterer 2-3 større undersøkelser og rapporter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 ATW, du kan ikke kritisere en 15 minutter lang video etter å ha sett 3 minutter av den... Vi har også i Norge veldig mange kunstig lave fartsgrenser, jeg tror ikke jeg er den eneste som mener det. Veier som tidligere har hatt fartsgrense 60km/t har blitt satt ned til 50, noen har blitt videre satt ned til 40 osv. Motorveiene har stort sett fartsgrense 90km/t, med noen få unntak. Hvorfor er det tryggere å kjøre fortere i Sverige og Danmark? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Vel, Danmark er flatere og rettere.... 1 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Mulig det kommer som en overraskelse, men det er fullt mulig å bygge motorveien relativt rett her i landet også. Vi liker dog å tro at vi er nødt til å legge den over hver eneste lille fjellknaus og rundt hver fjord, uten at dette blir mer riktig av den grunn.. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 ATW, du kan ikke kritisere en 15 minutter lang video etter å ha sett 3 minutter av den... Vi har også i Norge veldig mange kunstig lave fartsgrenser, jeg tror ikke jeg er den eneste som mener det. Veier som tidligere har hatt fartsgrense 60km/t har blitt satt ned til 50, noen har blitt videre satt ned til 40 osv. Motorveiene har stort sett fartsgrense 90km/t, med noen få unntak. Hvorfor er det tryggere å kjøre fortere i Sverige og Danmark? Hvorfor ikke? Det var ett helt legitimt spørsmål jeg kom med, jeg har stort sett bedre ting å gjøre enn å se lange youtube-vidoer, da de i 99% av tilfellene er vissvass uansett, det er lat argumentasjon å bare poste en youtube-video, ikke forvent svært grundig analyse tilbake. AtW 5 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Den tar seg ikke opp før 7.30 og utover. Hvor den siterer 2-3 større undersøkelser og rapporter. Så fra 7.30 og 4 minutt utover, så ikke noe relevant data i det hele tatt? AtW 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå