sverreb Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Tvert imot, eller kanskje. Antar det var ironisk ment, men det er ikke helt uten meritter. I svært flate land har man kommet til at selv om det er mulig å bygge helt rett vei er det bedre å legge inn en sving hist og her for å holde førerne våkne. Det å holde seg våken har mer med å unngå ensformighet enn farten i seg selv. Og å bruke høy fart for å unngå ensformighet fungerer bare så lenge veien er smal, samt fører til mange negative effekter med forhøyet risiko for en selv og andre. 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Antar det var ironisk ment, men det er ikke helt uten meritter. I svært flate land har man kommet til at selv om det er mulig å bygge helt rett vei er det bedre å legge inn en sving hist og her for å holde førerne våkne. Det å holde seg våken har mer med å unngå ensformighet enn farten i seg selv. Og å bruke høy fart for å unngå ensformighet fungerer bare så lenge veien er smal, samt fører til mange negative effekter med forhøyet risiko for en selv og andre. Var ikke ironisk ment. Ja er enig i å sette inn svinger, men å ha 4 felts vei. Ha en liten svingete (2felts vei max) for å holde farten nede holder derfor ikke ulykkestallene nede. Det var pointe mitt, siden det var det han over meg hevda. Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Herregud gi meg styrke! Det er jo bare å sette på favorittmusikken på ønsket lydnivå helt uten at noen klager å bare cruise bortover med en kald cola. Mine beste stunder er i bilen 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 (endret) Skulle ønske flere brukte bilen som stedet de makser sub-en, (så lenge de ikke står utenfor hos meg, selvsagt), i stedet for å gjøre det i naboleiligheten min. Endret 11. september 2013 av Sexylubb1 1 Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Skulle ønske flere brukte bilen som stedet de makser sub-en, (så lenge de ikke står utenfor hos meg, selvsagt), i stedet for å gjøre det i naboleiligheten meg. helt enig. Personlig har jeg ike skikkelig anlegg hjemme av hensyn til min naboer. Hater når jeg skal sove så dundrer råne gutta forbi Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Kan du ikke bare følge etter med balltreet ditt og gjøre en slutt på problemet? 6 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Ikke stjel gullkorna mine. 8 Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Kan du ikke bare følge etter med balltreet ditt og gjøre en slutt på problemet? jo noen ganger ligger jeg i skyggene å venter på dem Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 (Bare se hvor mange farlige forbikjøringer det oppstår når man en dag har en litt eldre dame som kjører 20km/t under fartsgrensen forran deg.) Når man har noen sånne forranseg blir man enten utrolig trøtt og sliten eller veldig irritert og agresiv. I begge tilfeller er det ikke like trygt å kjøre da. Velger heller å ta det rolig for å så kjøre forsvarlig forbi når det blir mulig. Og det er tryggere å kjøre 120 i 100 sona enn å ligge bak en bil i 50 i 70 sona. HAHAHAHA. 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Skal bytte pære på bilen min. Og det virker faen meg som om jeg må bruke en halvtime på å skru av hele jævla lykta. WTF? På Scania-en min må jeg og skru opp noen skruer, men de er i forkant og jeg bytter på 2 minutter. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Det er en del morsomme patenter for å bytte lyspærer.. Enkelte biler (blant annet Renault Megane og Mercedes A-klasse mener jeg) må man skru av hjulet for så å åpne en luke i innerskjermen.. 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Jeg må visst ta ut batteriet for å komme til den ene. Seriously, WTF?! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Tanken er vel at man helst skal levere bilen på verksted. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Vurderer å dra ned dit jeg kjøpte bilen og be dem vise meg hvordan. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 40 i 70-sona er helt greit, så jeg skal ikke klage om det i denne tråden. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Hadde det smule travelt han i Landcruiseren foran meg i dag som begynte å kjøre forbi en lastebil som stod og ventet på grønt lys i en lysregulert del av anlegget på E16 i Valdres. 1 Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Typisk land cruiser menneske. Scumbags hele gjengen Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Og alle tror cruiserene deres er 3 meter breie. Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Observerte nettopp en Ford Ranger som presterte å kjøre forbi folk i lyskryss i det man venter på grønt. Skjedde tre lyskryss på rad. Skulle ønske onkel blå så han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå