Chocolate-Monster Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Fin holdning hos en som nettopp har fått lappen, bra jobba! Fin holdning hos en som nettopp har fått lappen, bra jobba! Har ikke fått den engang. Snart! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Har ikke fått den engang. Snart! Viss du ikke har lappen engang er det enda teitere å uttale seg sånn. 4 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Nope siden jeg kjører. Og om noen folk mener på å absolutt irritere andere skal de se hva de har av det! Lenke til kommentar
Populært innlegg Diskutant Skrevet 3. mai 2013 Populært innlegg Del Skrevet 3. mai 2013 Nope siden jeg kjører. Og om noen folk mener på å absolutt irritere andere skal de se hva de har av det! Fortsatt en uforsvarlig og teit holdning. Skulle gjerne likt å sett deg det dubkaller "tute-rage" med morra di i pasasjersetet. Ro deg ned, tøffen. Viss du ikke klarer møte irriterende situasjoner på veien uten å bli sint har du ingenting på veien å gjøre. 12 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Fortsatt en uforsvarlig og teit holdning. Skulle gjerne likt å sett deg det dubkaller "tute-rage" med morra di i pasasjersetet. Ro deg ned, tøffen. Viss du ikke klarer møte irriterende situasjoner på veien uten å bli sint har du ingenting på veien å gjøre. Da er det bare kjøre foran meg i mange kilometer i 50 når man egentlig kan kjøre 70 uten å prøve sammarbeide med sleppe noen forbi og lignende. Da får du nok høre det. Er ikke den eneste som ble irritert, var noen baki som hadde starta tute men så svingte av. Å jo, jeg kommer nok til å kjøre masse. Bli sint, kommer an på bilen forran. Hadde den bare gjort som alle andre er jo allt i orden. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Diskutant Skrevet 3. mai 2013 Populært innlegg Del Skrevet 3. mai 2013 Voksenheten din slår meg i bakken som et lokomotiv. 17 Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Det er synd en slik modenhet sannsynligvis ikke kommer fram på førerprøven. 8 Lenke til kommentar
Lynxman Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 det er ikke bilen din som blir skada Du og flere andre her overvurderer deres egne evner hvis dere tror dere vinner enhver retorisk eller fysisk konfrontasjon. 3 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Flinke politimannen! http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostlandssendingen/1.11016943 7 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Det som er mest imponerende er når han prøver å unnskylde seg med at "fotgjengere også må passe seg". Lurer på om han også synes det er rettferdig å kjøre i 120 km/t fordi 'alle andre også gjør det'? Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Raudt lys er raudt lys, enten du er fotgjengar, syklar, køyrer bil/ATV/MC/tog/båt/fly/osb. 8 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Fullstendig unødvendig. Syklisten er neppe til noen vesentlig fare for hverken seg selv eller andre ved å sykle på rødt lys der. Jeg gjør det titt og ofte selv. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Man kan aldri være 100% sikker på at man har full oversikt over en trafikksituasjon, det er derfor vi har skilting, lys og regler i tillegg. 6 Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 "..syv dødsulykker i trafikken i Oslo, og fire av de omkomne var syklister." Karen som får bot vil sannsynligvis aldri sykle på rødt lys igjen.. Synes det er bra jeg. Det er en grunn til at krysset er lys - regulert. Lenke til kommentar
Populært innlegg nomore Skrevet 8. mai 2013 Populært innlegg Del Skrevet 8. mai 2013 Syklisten som fikk bot viser en såpass slett holdning at eg frykter han bare vil fortsette med lovbruddene. 10 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Karen som får bot vil sannsynligvis aldri sykle på rødt lys igjen.. Jeg vet hva jeg gjør om jeg får en sånn bot.. Da smiler jeg litt før jeg sykler på rødt i neste kryss Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Det står sannsynligvis ikke snut i to kryss såpass nære hverandre. Uansett tenker jeg du forstod poenget.. 900,- er småpenger og spiller ingen trille om man har en ryddig økonomi. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Åjoda, 900 kroner her, 900 kroner der. Lenke til kommentar
Populært innlegg hightow Skrevet 8. mai 2013 Populært innlegg Del Skrevet 8. mai 2013 I neste kryss kommer en fra høyre som mener det er forsvarlig å ligge godt over fartsgrensa ... 12 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå