Gå til innhold

Trafikalsk klagemur

Opus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enkelte ville kanskje kalle knusing av tryner med balltre som straff for dårlig trafikkatferd for samfunnskollaps ;)

Nei, nei. Det er anarki. Det er jo en bra ting. Bort med unødvendige lover og regler og la alle mann passe på seg selv så blir alt så mye bedre.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Å fy fader jeg har lyst til å finne ut hva slags bil TityBoi kjører for så og finne han og se om han virkelig er så tøff som han er på nett.

hehe jeg er ikke tøff, men godtar ikke urett. Hva skulle du gjort? Blokkert veien? :p
Lenke til kommentar

Ja til anarki på veien! Da hadde vi virkelig ikke hatt noe å klage over.

Hvorfor må folk på død og liv legge seg over i venstrefeltet når det er kø, og avkjøringen til høyre i enden av veien er eneste åpne vei? Skjønner ikke folk at køen bare flytter seg bakover?

Lenke til kommentar

Her må man skille helt klart på de forskjellige gruppene.

Gruppe en er de som kjører dyre og eksklusive biler (fetere biler fra BMW, Audi, Mercedes, diverse sportsbiler og luksusbiler)

Gruppe to er de som kjører en billig japs eller koreaner eller noe sånt.

Gruppe tre er røkla.

Gruppe en har betalt så mye i skatter og avgifter at det er naturlig at man slipper foran japser og koreanere.

Røkla har såpass smak at de bør slippe foran japser og koreanere.

Gruppe en har betalt så mye i skatter og avgifter at de bør slippe foran røkla.

Hvorvidt det er greit avhenger altså av hva slags bil de kjører.

Lenke til kommentar

Tror du ikke på meg?! Nå er det ikke sånn jeg går ut av bilen og slår til noen, men kan bli litt agresiv kjøring når noen absolutt skal ligge i 55-60 i 70 sone. Det er såpass trafikk at man ikke kommer forbi. Da kjørt jeg litt tett på og tror bilen foran følte seg litt utrygg da. Ihvertfall ble plutselig farten økt.

Det var bra for var like før jeg hadde fått tute rage baki der haha.

Om noen virkelig vil irritere meg må de nok regne med jeg blinker dem inn i siden og de får høre noen fine ord om kjøring på veien! (Gjør meg ikke til et forbilde selv da, men ser meg i rett til det)

Lenke til kommentar

Da kjørt jeg litt tett på og tror bilen foran følte seg litt utrygg da.

Fin holdning hos en som nettopp har fått lappen, bra jobba!

Det var bra for var like før jeg hadde fått tute rage baki der haha.

Fin holdning hos en som nettopp har fått lappen, bra jobba!
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjørte fra Båstad til Fredrikstad, og havna bak en som absolutt skulle ligge litt over grense på de fine rette strekningene man kunne kjøre forbi, men 10-20 under alle andre steder. Jeg skjønner virkelig at man sakker litt ned når det blir trangere og svingete, noen steder ville det vært ganske uforsvarlig å ligge over 60, men når du har hatt noen biler bak deg i flere mil og bilen bak har prøvd å kjøre forbi, burde man ha vett nok til å slippe forbi de bak.

Også var det en annen bil som ikke klarte å holde farta i en 70-sone, faren datt ned til 55-60 et par hundre meter etter hvert skilt, og så gikk farten opp til 70 så fort neste skilt kom.

Endret av Knut Knudsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...