Gå til innhold

Trafikalsk klagemur

Opus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ut i fra å fortelle hva slags bil og telefon man har? Tviler på det sterkeste at det du eier er så unikt at man bare ved dette kan innsnevre antall personer som du potensielt kan være til 2-3 stykk.

Ut fra bilmodell kan man vel innsnevre til relativt få.

Det ble solgt svært få nye i Norge og det er bruktimportert et relativt lite antall i tillegg.

Ut fra de opplysningene jeg har lagt ut på nett slik at de er sporbare mot denne kontoen vil summen være at man svært fort nærmer seg en positiv identifisering.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vi kan vel si det slik at om rett mann absolutt vil ha din identitet så finner han den.

Jeg for min del var mest nysgjerrig på hvilken tysk premiumbil som ikke hadde integrert støtte for android. Regner med at det ikke er av det nyeste og høyst trolig en Audi.

Endret av Hansien
Lenke til kommentar

Ut fra bilmodell kan man vel innsnevre til relativt få.

Det ble solgt svært få nye i Norge og det er bruktimportert et relativt lite antall i tillegg.

Ut fra de opplysningene jeg har lagt ut på nett slik at de er sporbare mot denne kontoen vil summen være at man svært fort nærmer seg en positiv identifisering.

Ingen av oss har en liste over eiere på norske biler... makan til paranoid tulling.

Som han over sier, hvis noen absolutt vil ha identiteten din, så finner h*n den.

Og forresten, hva er det verste som kan skje?

Endret av Diskutant
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Vi kan vel si det slik at om rett mann absolutt vil ha din identitet så finner han den. Jeg for min del var mest nysgjerrig på hvilken tysk premiumbil som ikke hadde integrert støtte for android. Regner med at det ikke er av det nyeste og høyst trolig en Audi.

Min forrige Android-telefon er støttet av blåtannløsningen i bilen, denne kjører også samme versjon av Android som den jeg har nå.

Problemet her er altså at min nåværende telefon ikke støttes. Eller at den ikke støtter greiene i bilen.. Uansett ser de hverandre men klarer ikke å koble sammen.

Bilen er ikke helt ny nei, det er korrekt. Jeg har ikke råd til å bruke rundt 1,3-1,5 mill på bil liksom.

Ingen av oss har en liste over eiere på norske biler... makan til paranoid tulling. Som han over sier, hvis noen absolutt vil ha identiteten din, så finner h*n den. Og forresten, hva er det verste som kan skje?

Jeg har ikke lyst til å legge til rette for enhver skrulling til å identifisere meg.

Lenke til kommentar

Denne diskusjonen slo meg som litt rar. Viss eg ikkje har kopla telefonen til hands-freeen når eg køyrer bil so lar eg vere å ta telefonen viss den ringer. Er ikkje dette eit alternativ i heile tatt?

Nei, det er ikke noe alternativ å ikke svare.

Noen av oss er nødt til å være tilgjengelige på telefonen av forskjellige årsaker.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke lyst til å legge til rette for enhver skrulling til å identifisere meg.

Las du ikke innlegget mitt? Viss noen vil ha identiteten, så finner vedkommende den. Viss ikke, så har det ingenting å si om du gjør det lettere, for da er vedkommende ikke interessert uansett.

Du svarte heller ikke på spørsmålet, hva er det verste som kan skje?

Lenke til kommentar

Kjørte fra rundkjøringa på Tunga i dag, og skulle mot fengselet, foran meg kjører ei eldre dame. Midt på strekninga, leeenge før første avkjørsel slår hun på blinklyset til venstre, og bråstopper. Bråstopper og står bare der. Klarte akkurat å stoppe selv, og da surkler hun seg sakte avgårde, legger seg ut til høyre, og svinger hardt til venstre.

Folk altså...

Lenke til kommentar

Holdt på å smelle istad. Skal rett frem i en rundkjøring men det er en på vei inn fra venstre så stopper. Han begynner å blinke til høyre så derfor begynner jeg å kjøre. Men skulle han til høyre? Nope, han skulle rett fram, og holdt på å kjøre inn i siden min. Tuta på meg i tillegg.. makan

Lenke til kommentar

Landevei, ingen gatelys og regnvåt asfalt. Hvor forbannet frakobla må man være for å tro det er en bra ting å kjøre med nærlys og svære grøftelys påslått?? Fordømte vattnisser, det er hverken nødvendig, lovlig eller spesielt behagelig å møte!

EDIT;

Kom på en til, en ordentlig luring som prøvde å skifte fil over heltrukket linje, jeg kom bakfra i noe større fart enn ham og han slo på blinken da jeg var helt på høyde med bakfangern hans, begynte å gli over i samme øyeblikk som blinken kom på. Jeg tenkte pokker heller, hold vikeplikten din, så jeg holdt farta og du skapelse så forbannet han ble! Tuta, ropte og herja. Håper han mister lappen en dag, for sånn unødvendig aggresjon behøver vi ikke. Han hadde plenty tid til å vente på sin tur.

Endret av jonlem
Lenke til kommentar

En bombe under bilen ville vel medført at den ble totalvrak.

Verre ville det vært om noen fant på å ripe opp lakken. Det ville nemlig fort ført til hellakkering pga en noget spesiell lakk.

Vurder så skadeomfanget om snylteren befinner seg inni bilen når skaden skjer.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...