Gå til innhold

Trafikalsk klagemur

Opus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Folk som prater i mobilen og har derfor ikke "tid" eller "mulighet" til å bruke blinklys. Faen ta dere. Dere har en bil til en halv mill og en mobil til over 5000 kroner, men å kjøpe handsfree til 3-400 kroner? Nei, det går ikke an.

Ærlig talt!

Her har man da bil som ny kostet rundt 1,5 mill i det minste.. Noen billigbil skal jeg ikke ha på meg at jeg kjører rundt i!

Mobil til over 5000 har jeg ikke da, den koster bare 4000..

Handsfree har jeg også, det kostet en del tusenlapper som ekstrautstyr, med blåtann og sånt.

Men siden den blåtanngreia ikke er kompatibel med min fancy telefon bruker jeg altså ikke handsfree.

Lenke til kommentar
Hvilken mobil til 4000 støtter ikke Bluetooth?

Noen ganger er det lurt å lese før man svarer.

Telefonen min støtter Bluetooth 4.0 med A2DP, så det er ingen akterutseilt sak..

Derimot er det slik at bilens bluetooth-modul ikke klarer kommunikasjonen mot mobilen min.

Hadde jeg hatt en iPhone eller noe annet trist noe hadde det funka.

Lenke til kommentar

Du skal ha en ganske gammel eller en veldig spesiell mobil hvis du ikke finner en eller annen Bluetooth-enhet(handsfree) som fungerer.

Eller så har du jo ørepropper med mikrofon. Problem solved.

Møtte nemlig på en slik idiot i dag. Hadde telefonen i hånda. Blinket verken inn eller ut av rundkjøringen. Samarbeide for å skape flyt i trafikken? Ikke faen.

Men han blir vel potte sur om han kommer i samme situasjon som jeg gjorde.

Endret av Vertical^
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Kjøp en handsfree å ha på øret.

Og se ut som en annen budbilsjåfør? Neitakk.

Du skal ha en ganske gammel eller en veldig spesiell mobil hvis du ikke finner en eller annen Bluetooth-enhet(handsfree) som fungerer. Eller så har du jo ørepropper med mikrofon. Problem solved. Møtte nemlig på en slik idiot i dag. Hadde telefonen i hånda. Blinket verken inn eller ut av rundkjøringen. Samarbeide for å skape flyt i trafikken? Ikke faen. Men han blir vel potte sur om han kommer i samme situasjon som jeg gjorde.

Det finnes ikke bluetooth-modul til min bil som fungerer mot min mobiltelefon, så enkelt er det faktisk.

Ørepropp er ikke aktuelt, av åpenbare grunner.

Plantronics Voyager Pro HD anbefales sterkt. Etter 10 minutter kjenner du ikke at du har den på øret engang.

Vås.

Lenke til kommentar

Snylter bryr seg for mye om utseendet. Hvilken bil og mobil har du forøvrig?

Om du har en kassebil så ser du uansett ut som en budbilsjåfør uansett om du vil eller ikke. Har du derimot en stilfull dyrere bil og dress skal det godt gjøres at du ser ut som en budbilsjåfør bare PGA en håndfrienhet.

Endret av Hansien
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Snylter bryr seg for mye om utseendet. Hvilken bil og mobil har du forøvrig? Om du har en kassebil så ser du uansett ut som en budbilsjåfør uansett om du vil eller ikke. Har du derimot en stilfull dyrere bil og dress skal det godt gjøres at du ser ut som en budbilsjåfør bare PGA en håndfrienhet.

Jeg har stilfull tysk premiumbil, går stort sett ikke i dress annet enn i bryllup og begravelser.

Det som kan være ødeleggende er at bilen min er en stasjonsvogn.

Jeg har en moderne telefon som kjører Google sitt Android-os.

Vås? Du aner ikke hva du snakker om. Jeg har brukt den hver dag i 2 år så vet hva jeg snakker om.

Jo, jeg aner hva jeg snakker om, det ligger en slik sak blant de andre blåtann-sakene i roteskuffen.

Riktignok kun en Voyager PRO+ da, men den er jo dønn lik som HD-utgaven så.

Han har dyr bil og liker å kjører fort. Selvsagt vet han hva han snakker om.

Jeg vet hva jeg snakker om fordi jeg har erfaring med dingsen, akkurat som med et svært stort antall andre dingser.

Lenke til kommentar
Jeg har stilfull tysk premiumbil, går stort sett ikke i dress annet enn i bryllup og begravelser. Det som kan være ødeleggende er at bilen min er en stasjonsvogn. Jeg har en moderne telefon som kjører Google sitt Android-os.

Noen spesifikk grunn til at du ikke nevner modell av både bil og telefon?

Endret av Hansien
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...