hightow Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Mye rart en ser fra kontoret ... Bil som skal inn på hovedveien fra en bensinstasjon, men er mest opptatt med å snakke i mobilen, og blir tydelig stresset av å måtte kjøre bil samtidig. Blir tutet på av en bil bak som skal inn på samme vei og som er mer interessert i å kjøre bil. Kommer omsider seg av gårde, etter mye om og men. Kan berolige alle sammen at mobilen ikke mistet ørekontakten i prosessen. Kan nevne biltype og kjønn på bilfører, men det blir overflødig ... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Folk som kutter svinger de ikke ser utgangen på. Hva faen tenker de med? Folk som parkerer rett foran overgangsfelt. Eller nærmere enn fem meter fra et kryss. Eller på steder med tydelige Parkering Forbudt-skilter. Fuck dere. Jeg håper huset deres brenner ned en dag, dagen etter forsikringa er gått ut, fordi brannbilene ikke kommer frem på grunn av en idiot som har feilparkert. 2 Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 http://www.rb.no/lok...icle6592950.ece Jeg var rimelig irritert i dag morges. Fra artikkelen: Et vogntog havnet langt ned i grøfta på E6 mellom Djupdalstoppen og grensa til Oslo, ikke langt fra avkjøringa til Østre Aker vei, ved 06.10-tiden tirsdag morgen. [...]Ifølge operasjonslederen ligger ikke vogntoget til hinder for trafikken.[...] Sjåføren, en kvinne i begynnelsen av 20-årene Det er irriterende at en jente på tjue-noe i en periode med lite trafikk, med gode lysforhold, tørr asfalt og tre felt til rådighet, likevel klarer å kjøre av veien på et sted hvor hun nærmest kunne holdt 200 km/t uten problemer. Men det som virkelig irriterte meg, det var køen som oppstod. Som nevnt i artikkelen, så lå ikke vogntoget til hinder, men likevel brukte jeg ca 40 minutter ekstra til jobben i dag. Hadde vogntoget sperret to av feltene, så hadde jeg i det minste hatt forståelse for at det gikk sakte, men det lå jo 20 jævla meter unna veien. Likevel går det altså i sneglefart. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Jeg synes det var mest morsomt med alle de som mente storbiler burde bli forbudt i rushtrafikken, når storbilen faktisk ikke var i rushtrafikken men stod pent parkert på siden av veien. 1 Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Hvis du kaster deg ut i krysset foran meg, tråkk i det minste gassen i bånn. Ikke legg deg i 20 km/t. 2 Lenke til kommentar
Looke Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Lurer på hvor noen har hodet sitt ass. Idag var det en som stoppa midt på en lang slette med tett trafikk begge veier kun for å plukke opp en person og det er 70 i fartsgrense. Du stopper ikke opp der og står der i 30 sek og blokkererer veien bak deg, når det er masse innkjørsler der du kan vente på den du skal plukke opp. !!!!!!! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Skedsmokorset, Bradbury? Kjenner til den situasjonen selv. Utrolig irriterende! En ting som har irritert meg mye i det siste er folk som kaster seg ut på veier hvor du så vidt kan se rundt hjørnet, og dermed ikke ser biler komme før de er 25-30 meter unna. Opplevde dette for noen dager siden, men gikk på hengende håret. Som her Når bil 1 slenger seg ut, og er nærme en kollisjon, så slenger bil 2 seg ut også. Hva er det du tenker med!? Bare fordi bil 1 slenger seg ut betyr det ikke at du burde gjøre det også, selv om det er lett å tenke slik. For alt man vet kan bil 1 akkurat klare å sneie bilen som kommer i mot, men du som nummer 2 får en rett i siden fordi du trodde det var klart. Og når man i tillegg ikke har klar sikt rundt hjørne er det jo livsfarlig. 1 Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Skedsmokorset, Bradbury? Ja, godt observert. Jeg er for så vidt helt for at folk bør senke kravene de har for hvor stor en luke skal være før de kaster seg ut, da må man altså være villig til å gi på litt. Selv hopper jeg inn i luker som de fleste nok lar passere, men da tar jeg igjen bilen foran før jeg selv har en i ræva. Dessverre tror jo folk flest at bilen eksploderer dersom man overstiger 2000 rpm. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Folk som legger seg ut for å svinge. I kryss. Over i min fil. Uten å ta hensyn til at jeg kjører forbi dem i 50 km/t i den fila. Og uten å trenge å legge seg ut i det hele tatt, fordi det er snakk om en åpning på rundt 10 meter, så man kan kjøre frem og svinge av uten å være i nærheten av kanten når man faktisk svinger. Blæh! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Sikker på at ikke det der var klampen i bånn? Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Ja, ligner på en Ford Ka, så det var nok bånn pinne Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Hehe, jeg tror selv en Ford Ka klarer å akselerere langt fortere enn det der. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Alt jeg har å si til det der er "Ka farsken". 1 Lenke til kommentar
Konformisten Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Si ikke det, de støtstangmotorene holder konstant turtall uansett gear. Lenke til kommentar
ArkArk Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Damsgårdsveien irriterer meg. For det første, så parkerer det ørten hundre biler der hver dag, selv om det er veldig klart skiltet at dette ikke er lov. For det andre, så gjør parkeringsetaten ingenting med det. For det tredje, så har deler av veien i det siste blitt utbedret. Så nå er det fortau som er brede nok til å kjøre lastebil på, men det er ikke mulig for to lastebiler å passere hverandre. WHY?! Uansett, jeg forstår fortsatt ikke hvordan enkelte mennesker tenker. Jeg kjører som noen vet en ganske stor lastebil. Den tar plass, det er begrenset med muligheter for meg å slippe andre forbi. Spesielt når jeg står i en trang innkjørsel og skal ut derfra. Nei, det hjelper ikke at du kjører inn foran meg og gestikulerer om at du skal inn dit jeg skal ut i fra... Og, som alltid; folk som ikke blinker (i alle fall når de skal til høyre) i rundkjøringer. Fortau som er bredere en veien er et merkelig fenomen vi har i Norge.Jeg kan heller ikke skjønne hvorfor det skal være sånn at det er viktigere å ha enorme, kjempebrede fortau fremfor en vei der to lastebiler kan passere hverandre uten at den ene må stoppe helt opp. De som sitter og bestemmer sånt i det offentlige, kan ikke ha mye innsikt i hva slags behov det er der ute i trafikken.Det ser vel bedre ut at det bevilges penger til store fortau, en store veier.Da er vel "miljøhysterikerne" fornøyde og politikerne får cred. 1 Lenke til kommentar
ArkArk Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Hvis du kaster deg ut i krysset foran meg, tråkk i det minste gassen i bånn. Ikke legg deg i 20 km/t. Å jeg kjenner at den videoen provoserer meg! Den situasjonen er SÅ ERKETYPISK for hvordan enkelte "sjåfører" tenker.SKAL ut foran deg, men SKAL også ligge å sinke noe enormt under fartsgrensen. Jeg lurer på om forumets lusekjørings-forsvarere syns dette er grei bilkjøring, vedkommene i Ford Ka`en kan ikke følge med i det hele statt. Oppfatter sånne mennesker i det hele tatt verden rundt seg, eller er de langt inne i la-la land?? Lenke til kommentar
jonlem Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 (endret) Heyhey, jeg forsvarer lusekjøring ja (frihet til folket!), men ikke brudd på veitrafikkloven .. (Samtidig er det kanskje på sin plass å nevne at jeg ikke ser det helt store problemet med å kjøre ut sånn som på snutten der - forutsatt at man greier å hive bilen opp i fart såpass raskt at den som kommer bak ikke må bremse mer enn hva som er høyst nødvendig.. Slik jeg ser denne situasjonen så er det manglende fartsøkning som er problemet, ikke at man feilberegna luka.) Endret 11. april 2013 av jonlem Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Fortau som er bredere en veien er et merkelig fenomen vi har i Norge.Jeg kan heller ikke skjønne hvorfor det skal være sånn at det er viktigere å ha enorme, kjempebrede fortau fremfor en vei der to lastebiler kan passere hverandre uten at den ene må stoppe helt opp. De som sitter og bestemmer sånt i det offentlige, kan ikke ha mye innsikt i hva slags behov det er der ute i trafikken.Det ser vel bedre ut at det bevilges penger til store fortau, en store veier.Da er vel "miljøhysterikerne" fornøyde og politikerne får cred. Det er flere behov å hensynta enn kun bilisters. Derfor er det ikke bare å bygge breie veier, så er alt velstand. AtW Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Det er flere behov å hensynta enn kun bilisters. Derfor er det ikke bare å bygge breie veier, så er alt velstand. AtW Det er det vel heller ingen som har påstått. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Det er det vel heller ingen som har påstått. Arkark virker til å insinuere det, siden han uttaler "kan ikke ha mye innsikt i hva slags behov det er der ute i trafikken." som om det kun er trafikale behov for motorkjøretøy som har noe å si. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå