Gå til innhold

Trafikalsk klagemur

Opus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm.. ja, du er vel redd for å bli gjennomskuet.

Nei, eg blir ikkje tilfredsstilt av å køyre med klampen i bånn over Danmarksplass, Puddefjordbrua eller Fløyfjelltunnelen. Her nøyer eg meg med maks 20 km/t over fartsgrensa, om alle andre faktorar tillet det.

Lenke til kommentar

Nei, eg blir ikkje tilfredsstilt av å køyre med klampen i bånn over Danmarksplass, Puddefjordbrua eller Fløyfjelltunnelen. Her nøyer eg meg med maks 20 km/t over fartsgrensa, om alle andre faktorar tillet det.

Men om du kjøpte en Audi eller BMW hadde det vel blitt en helt annen sak? :)

Lenke til kommentar

Men om du kjøpte en Audi eller BMW hadde det vel blitt en helt annen sak? :)

Det hadde eg ikkje kjøpt uansett. Eg berre får berre det motsette av ei seksuell tilfredsstilling når eg passera ein UP-kontroll. Og får i allefall ikkje noko behov for å sjå om eg greier å køyre fortare enn ein politibil. Dette er uansett kva for ein bil eg køyrer. :)

Lenke til kommentar

oioioi, for noe søppel du sier her. BMW er jo bare den bilen da! Blir første bilen min ihvertfall, og Audi, VW, Mercedes, Porsche.... Jeg bare elsker tyske biler!

Har nesten vært forelska i slike biler siden jeg kunne si bil!

Skjønner ikke man kan si sånnt, bilen kjører som sjåføren vil!

Jeg kommer til å kjøpe meg BMW, har sett etter biler på nettet en stund nå så blir ikke så lenge til jeg kjøper håper jeg. Og ja kan nok hende jeg råner litt rundt, men jeg er 18 og første bil. Det må man nyte litt og bare kjøre masse, leke seg litt. Det betyr ikke at man tar farlige forbikjøringer, kjører masse over fartsgrensen osv. Man kan kjøre like forsvarlig selv om man kjører BMW.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...