Staketten Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Å kjøpe ein BMW forutan å vera ein del av ei av desse gruppene blir nett som å kle seg ut som ein klovn, og forvente at folk tek ein seriøst. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Kanskje på tide å ta av seg klovnedrakta da, Staketten. 4 Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Kanskje på tide å ta av seg klovnedrakta da, Staketten. Nei, eg har ein gong ikkje vurdert å kjøpa meg BMW. Lenke til kommentar
Konformisten Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Nei, eg har ein gong ikkje vurdert å kjøpa meg BMW. Hva foretrekker du da? Bussen? Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Hva foretrekker du da? Bussen? Her går det i dei bilmerka som statistisk sett ikkje blir køyrde av toskete sjåførar i like stor grad som BMW og Auda. Lenke til kommentar
Konformisten Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Her går det i dei bilmerka som statistisk sett ikkje blir køyrde av toskete sjåførar i like stor grad som BMW og Auda. Hmm.. ja, du er vel redd for å bli gjennomskuet. Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Hmm.. ja, du er vel redd for å bli gjennomskuet. Nei, eg blir ikkje tilfredsstilt av å køyre med klampen i bånn over Danmarksplass, Puddefjordbrua eller Fløyfjelltunnelen. Her nøyer eg meg med maks 20 km/t over fartsgrensa, om alle andre faktorar tillet det. Lenke til kommentar
Konformisten Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Nei, eg blir ikkje tilfredsstilt av å køyre med klampen i bånn over Danmarksplass, Puddefjordbrua eller Fløyfjelltunnelen. Her nøyer eg meg med maks 20 km/t over fartsgrensa, om alle andre faktorar tillet det. Men om du kjøpte en Audi eller BMW hadde det vel blitt en helt annen sak? Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Men om du kjøpte en Audi eller BMW hadde det vel blitt en helt annen sak? Det hadde eg ikkje kjøpt uansett. Eg berre får berre det motsette av ei seksuell tilfredsstilling når eg passera ein UP-kontroll. Og får i allefall ikkje noko behov for å sjå om eg greier å køyre fortare enn ein politibil. Dette er uansett kva for ein bil eg køyrer. Lenke til kommentar
Konformisten Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Nei, ingen har vel foreslått at man skal kjøre uforsvarlig. Det rare er at man setter likhetstegn mellom personen/råkjøreren og selve bilen, som om dette var to uatskillelige komponenter. 2 Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 (endret) Ja. Når jeg ser en araber tenker jeg automatisk at han er kvinnemishandlerfiendtlig/islamist/terrorist liksom jeg tenker aggressiv rampunge når jeg skimter et fjes gjennom ruten på en BMW. Endret 6. april 2013 av Sinnsyk asylaspirant Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Å kjøpe ein BMW forutan å vera ein del av ei av desse gruppene blir nett som å kle seg ut som ein klovn, og forvente at folk tek ein seriøst. Du er bra trangsynt. Og forresten, det er ingen som får seksuell nytelse av fart. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Om det er humpete nok kjenner jeg flere jenter som skal kunne klare det 3 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Fart er helt unødvendig. http://www.youtube.com/watch?v=-zxGC3gBWQE Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 oioioi, for noe søppel du sier her. BMW er jo bare den bilen da! Blir første bilen min ihvertfall, og Audi, VW, Mercedes, Porsche.... Jeg bare elsker tyske biler! Har nesten vært forelska i slike biler siden jeg kunne si bil! Skjønner ikke man kan si sånnt, bilen kjører som sjåføren vil! Jeg kommer til å kjøpe meg BMW, har sett etter biler på nettet en stund nå så blir ikke så lenge til jeg kjøper håper jeg. Og ja kan nok hende jeg råner litt rundt, men jeg er 18 og første bil. Det må man nyte litt og bare kjøre masse, leke seg litt. Det betyr ikke at man tar farlige forbikjøringer, kjører masse over fartsgrensen osv. Man kan kjøre like forsvarlig selv om man kjører BMW. 1 Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Det er berre idiotar og kjerringar som køyrer BMW... Trur eg aldri har sett ei kjerring i ein BMW. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Så kvinnfolk bak rattet på BMW senest i dag. Fin dame og fin bil. En inntier for min del. 2 Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Trur eg aldri har sett ei kjerring i ein BMW. I dag har eg møtt på eitt par, som mildt sagt var til hinder for bilane bak. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Trur eg aldri har sett ei kjerring i ein BMW. Nabokjerringa kjører BMW! Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 (endret) Mora mi kjører BMW. Hun er flink til å kjøre bil. Aldri bulka eller fått fartsbot, men tilsvarende aldri kjedelig å sitte på med. Redigert: Jeg impliserer ikke at mora mi er en kjerring, skulle noen trekke den slutningen.. Hehe. Endret 8. april 2013 av Sinnsyk asylaspirant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå