Gå til innhold

Trafikalsk klagemur

Opus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som har opplevd en kontroll fra politiet ved å blinke ut av rundkjøringer ?

Det skjer noen ganger i året i rundkjøringer i Bergen. Alt for sjelden, men kjekt at de later som om de prøver. Det er vel kanskje forståelig at de prioriterer å prøve å fakke folk som fyllekjører eller kjører for fort enn dette, men... Burde videoovervåket samtlige større rundkjøringer og tatt alle som en!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har selv ikke opplevd det, men har sett at de sitter med "sivilbil" å følger med på en rundkjøring der jeg vokste opp. Ble litt "flate" da de stoppa meg etter å ha lagt seg etter meg på kvelden og jeg sa at jeg viste at dere var up sia dem sto hele tia på den plassen :p. Hadde vist ikke noe bedre å gjøre seg av på kvelden gitt så en promillesjekk etter at de ikke fant noe på bil eller meg. Promilletesteren måtte de "leite" frem i bilen i tillegg :p

Lenke til kommentar

"- Ved bråstopp ville den bjelken gått rett gjennom bakvinduet, sier Arne Aase, distrikstsjef i Trygg Trafikk, når BT viser ham bildet."

Er dette riktig? I mine øyne så ville denne bjelken gått rett frem og truffet støtfanger.

Endret av ClintE
  • Liker 1
Lenke til kommentar

"- Ved bråstopp ville den bjelken gått rett gjennom bakvinduet, sier Arne Aase, distrikstsjef i Trygg Trafikk, når BT viser ham bildet."

Er dette riktig? I mine øyne så ville denne bjelken gått rett frem og truffet støtfanger.

Krisemaksimering :p

Den bjelken ville gådd rett frem, og truffet karosseristålet, avhenging av hva som kommer bak kan det bli litt styggere, Dog usikker på om det ville hjulpet om den var festet skikkelig, da det skal en del til for å stoppe så mye stål.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du som kjørte en svart Mitsubishi SUV ved Rye på Byneset på fredag formiddag... Vennligst kjør den bilen din ut i Trondheimsfjorden, så jeg slipper å være på veien med deg noe mer.

Kjørte i 70 sona med henger, og ble brått forbikjørt mitt i en sving med motgående trafikk. Jeg og motgående bil måtte stanse HELT for at idioten skulle klare å kjøre forbi... På neste avkjørsel, 100m lenger bort, svinger idioten ned en vei mot sjøen. Hadde ikke passasjeren min nektet meg å svinge etter deg, hadde det blitt en ordentlig lærepenge på deg.

Endret av steinrawr
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Du som kjørte en svart Mitsubishi SUV ved Rye på Byneset på fredag formiddag... Vennligst kjør den bilen din ut i Trondheimsfjorden, så jeg slipper å være på veien med deg noe mer.

Kjørte i 70 sona med henger, og ble brått forbikjørt mitt i en sving med motgående trafikk. Jeg og motgående bil måtte stanse HELT for at idioten skulle klare å kjøre forbi... På neste avkjørsel, 100m lenger bort, svinger idioten ned en vei mot sjøen. Hadde ikke passasjeren min nektet meg å svinge etter deg, hadde det blitt en ordentlig lærepenge på deg.

Passasjeren er alltid sjefen i bilen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Lusekjørere...å jeg er så lei av dere!

Dere som ALLTID ligger 10 kilometer under fartsgrensen, som også på død og liv gjerne trenger dere foran meg fra en sidevei DERE har vikeplikt for meg fra, men i det dere svinger ut på veien så skal det alså likevel kjøres under fartsgrensen!

Skulle ønske snuten kunne luke dere ut av trafikken.De som påstår råkjørere er det største problemet i trafikken prater tøv.

De ser jeg nesten aldri.Derimot opplever jeg minst 5 ganger daglig lusekjørere.Folk som burde tatt toget eller bussen istedet for å sitte bak rattet og kjøre selv.

Spesielt ille er gamle folk.Kan man ikke holde følge med trafikkbildet, er det på tide å levere inn førerkort og selge bilen til noen som kan bruke den.

Endret av ArkArk
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Lusekjørere...å jeg er så lei av dere!

Dere som ALLTID ligger 10 kilometer under fartsgrensen, som også på død og liv gjerne trenger dere foran meg fra en sidevei DERE har vikeplikt for meg fra, men i det dere svinger ut på veien så skal det alså likevel kjøres under fartsgrensen!

Skulle ønske snuten kunne luke dere ut av trafikken.De som påstår råkjørere er det største problemet i trafikken prater tøv.

De ser jeg nesten aldri.Derimot opplever jeg minst 5 ganger daglig lusekjørere.Folk som burde tatt toget eller bussen istedet for å sitte bak rattet og kjøre selv.

Spesielt ille er gamle folk.Kan man ikke holde følge med trafikkbildet, er det på tide å levere inn førerkort og selge bilen til noen som kan bruke den.

Et av de suverent største og kanskje farligste problemene i trafikken vår er vel folk som hisser seg unødvendig opp over filleting..

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...