Gå til innhold

Trafikalsk klagemur

Opus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nytter ikke å bråbremse når du har en helt oppi rævva på deg, da det mest sannsynlig bare vil skape en uønsket situasjon. At det er fristende skal jeg ikke nekte for, men det er mye bedre å bremse sakte og sikkert ned til luringen kjører forbi. Er det et sted uten forbikjøringsmulighet liker jeg å trolle dem litt ved å holde dem igjen.

Eller se elgen i sida av veien ^^

Lenke til kommentar

Dette ..

post-122422-0-62601700-1358269320_thumb.jpg

Jeg mener, hadde det vært EN kar som kjørte i tåka og glemte seg såpass vekk at han slapp fra seg bilen slik, men .. dette er jo idioti satt i system! Det er TRE RADER .. :blink:

LOL, i Narvik! Det er jo KAOS i hele jævla byen, prøv å kjør E6 klokka 15:30 gjennom byen!

Lenke til kommentar

LOL, i Narvik! Det er jo KAOS i hele jævla byen, prøv å kjør E6 klokka 15:30 gjennom byen!

Nå, det 1530-"kaoset" hører jeg mange klage på, men der er to ting som feiler;

For det første varer det i omtrent 10 minutter. Ikke noe å syte over altså. For det andre skyldes det etter alt jeg kan se, utelukkende manglende samarbeidsevner i trafikken. Det er ikke rent sjeldent rundkjøringa på torvet står stappa med biler som ikke kommer noen vei fordi alle trodde de skulle klare å komme først. Såpkokera hele hurva!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nå, det 1530-"kaoset" hører jeg mange klage på, men der er to ting som feiler;

For det første varer det i omtrent 10 minutter. Ikke noe å syte over altså. For det andre skyldes det etter alt jeg kan se, utelukkende manglende samarbeidsevner i trafikken. Det er ikke rent sjeldent rundkjøringa på torvet står stappa med biler som ikke kommer noen vei fordi alle trodde de skulle klare å komme først. Såpkokera hele hurva!

Jeg har fint stått fast der både 15:30 og 16:15, så det varer lenge nok ;) Og det mest latterlige er ikke at folk kjører seg fast i rundkjøringa, det er heller det at folk ikke kjører gate 2! Det er jo INGEN biler der!

Lenke til kommentar

Jeg har fint stått fast der både 15:30 og 16:15, så det varer lenge nok ;) Og det mest latterlige er ikke at folk kjører seg fast i rundkjøringa, det er heller det at folk ikke kjører gate 2! Det er jo INGEN biler der!

Ok, litt mer enn 10 minutter, men man kommer fortsatt relativt kjapt gjennom byen. Men det er mulig jeg er merka etter et par-tre år med inn og ut av Oslo på E6 sørfra daglig. På riktig fine dager blei det 30 - 45 minutter i første og andre gir. Å stå 5 minutter i kø i Narvik når liksom ikke helt opp, men for all del, har kjent på frustrasjonen der også - men da som sagt på grunn av at jeg ser folk sliter så fryktelig med å se andre enn seg selv i trafikken, ikke nødvendigvis fordi det tar et par minutter ekstra for min del..

Lenke til kommentar

Hvorfor kjører ikke du gate 2 da? Kan det ha noe med at du skal til Ankenes, Frydenlund eller i retning Bjerkvik som majoriteten av trafikken i Narvik beveger seg til fra 15:30 og utover. De få som ikke skal dit skal nok sikkert fra disse stedene til fjellsiden eller til et av de andre stedene.

Det hele bunner ut i at man MÅ kjøre på E6 for å komme seg fra en side av Narvik til en annen, eller for å komme til Bjerkvik eller Ankenes.

Endret av Nedward
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...