Gå til innhold

Trafikalsk klagemur


Opus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk som tror at de klarer å komme seg fortere oppover glatte oppoverbakker dersom de GASSER PÅ!

 

Måtte akkurat kjøre forbi en sånn en før en sving. Heldigvis kom det ingen imot (så dette på om det var lyst i snøen i svingen eller ikke)... Men følte meg ikke så kul der jeg putra meg forbi den og en annen i under gangfart :p

Lenke til kommentar
Sikkert vært oppe før med bruken av parklys. Men folk som ikke slår av til parklys når de står parkert i stussmørket.

 

Og så er det bruken av tåkelys i mørket sammen me nærlys og fjernlys...

 

Faen ass, neste gang jeg ser muligheten så går jeg bort å klager....

5557400[/snapback]

 

 

 

å bruke tåkelys sammen med fjernlys er det da ikke noe å klage over?

 

 

fjernlys brukes jo stortsett der det er mørkt og når det ikke er møtende trafikk lixom.. så hvorfor bry seg om akkurat det?

 

nærlys og spredere derimot.. der er jeg enig!

 

 

 

hilsen en som alltid bruker park/spredere i dagslys!

Lenke til kommentar
Folk som tror at de klarer å komme seg fortere oppover glatte oppoverbakker dersom de GASSER PÅ!

 

Måtte akkurat kjøre forbi en sånn en før en sving. Heldigvis kom det ingen imot (så dette på om det var lyst i snøen i svingen eller ikke)... Men følte meg ikke så kul der jeg putra meg forbi den og en annen i under gangfart :p

5558323[/snapback]

 

 

ja hva er det med disse? sist jeg sjekka så hjelper det NULL å bare gasse på når man ikke kommer opp.. for spinner det så spinner det.. blir bare glattere og ødelegger sjangsen for å komme opp vesentlig!

 

 

bæstmorkjøring og slikt rusk er irriterende og teit! de gjør at de fleste kryss er speilblanke!

Lenke til kommentar
ja hva er det med disse? sist jeg sjekka så hjelper det NULL å bare gasse på når man ikke kommer opp.. for spinner det så spinner det.. blir bare glattere og ødelegger sjangsen for å komme opp vesentlig!

Ingen regel uten unntak.

Er det et tynt isdekke og man har dårlige dekk og automatkasse, da hjelper det å gasse på.

Spinner seg nemlig gjennom isen og ned på underlaget hvor man får tak.

Som sagt hjelper bare på veldig tynn is.

Lenke til kommentar

Jeg HATER folk som ikke enten kan kjøre forbi eller ligge seg litt til helvete lenger bak. Var ute og kjørte på motorveien her hin dagen (80km/t fartsgrense). Nålen min viser 85, noe som vil si at jeg i praksis ligger rett på eller bittelitt over fartsgrensen. Motorveien har to felt i hver retning og jeg ligger i høyre.

 

Etterhvert kommer det en type i en Audi opp bak meg. Han ligger bak med OK avstand vel 500meter før han begynner å sige nærmere og nærmere helt til han ligger maks 2 meter bak meg - BOKSTAVELIG TALT! Hva f***?! :realmad:

 

Det er ikke en eneste bil i mils omkrets, men kan han kjøre forbi? Neeida, han ligger likegjerne på støtfangern min i 500 meter til før jeg såvidt trykker inn bremsen og holder bremselyset på. Han står på bremsen i den tro at jeg bremser for real og er plutselig hundre meter bak meg, før jeg svinger av motorveien.

 

Noen ganger skulle jeg bare ønske at det kom en katt ut i veien så jeg virkelig måtte bråbremse, koste hva det koste vil (for han typen bak meg, selvsagt).

Lenke til kommentar

Når folk kliner seg langt opp i ræva på meg når jeg kjører så er det ganske morsomt å hugge til på bremsene i et brøkdel av et sekund. Bilen min kan låse hjula "instantly" så det hyler i dekka, og nesten uten at jeg mister fart. :D (F.eks. fra 120km/t til 0 på 1/100 sekund (hjula, ikke bilen)) De fleste bak får ganske panikk når de hører dekkhyl og ser bremselysa mine. :lol: Eneste ulempen er at hjulkapslene mine vrir seg og av og til detter av :p

 

Edit: De vrir seg Alltid, og faller av og til av.

Endret av sedsberg
Lenke til kommentar
Sikkert vært oppe før med bruken av parklys. Men folk som ikke slår av til parklys når de står parkert i stussmørket.

 

Og så er det bruken av tåkelys i mørket sammen me nærlys og fjernlys...

 

Faen ass, neste gang jeg ser muligheten så går jeg bort å klager....

5557400[/snapback]

 

 

 

å bruke tåkelys sammen med fjernlys er det da ikke noe å klage over?

 

 

fjernlys brukes jo stortsett der det er mørkt og når det ikke er møtende trafikk lixom.. så hvorfor bry seg om akkurat det?

 

nærlys og spredere derimot.. der er jeg enig!

 

 

 

hilsen en som alltid bruker park/spredere i dagslys!

5560989[/snapback]

 

er fortsat ikke lovelig , tåkelys kan kun brukes med parklys

Fuck 45 km/t på moped!

5563738[/snapback]

 

 

Få Norge ut av EØS-samarbeidet, så får vi tilbake den gamle fartsgrensen for mopeder på 50 km/t

5570325[/snapback]

 

ooo 5km/t mere , nei avskaff mopedklassen eller gi di 70

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...