Gå til innhold

Trafikalsk klagemur


Opus

Anbefalte innlegg

Problemet er ikke at du sto stille. Problemet er å bevise det i retten.

 

Er det fordi jeg har "troll" i navnet dere nekter å gi slipp på dette mølet? Det har i så fall ingenting med forumtroll å gjøre, men heller kulturen vår. Men samme faen, dere får nå bare holde på om det er så forbannet morsomt. Jeg har fjernet tråden fra mine innlegg, takket være dere idioter. Dette brukte å være en morsom tråd, men det var får dere begynte med all denne kvereleringen. Dere er nesten verre enn idiotene i Mini-anmeldelser i Film-forumet, og det sier jo sitt...

Endret av Lykketrolling
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er drittlei hele denne diskusjonen, så jeg tar det en siste gang. Hvordan har du tenkt å forklare for retten at du prøvde å unngå å kjøre ned syklisten? Det er ditt ord mot hans, og han er død.

 

- tekniske undersøkelser (hjulspor osv)

- vitner

- overvåkningskameraer

- osv..

 

Sliter litt med å forstå argumentasjonen din

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Problemet er ikke at du sto stille. Problemet er å bevise det i retten.

 

Er det fordi jeg har "troll" i navnet dere nekter å gi slipp på dette mølet? Det har i så fall ingenting med forumtroll å gjøre, men heller kulturen vår. Men samme faen, dere får nå bare holde på om det er så forbannet morsomt. Jeg har fjernet tråden fra mine innlegg, takket være dere idioter. Dette brukte å være en morsom tråd, men det var får dere begynte med all denne kvereleringen. Dere er nesten verre enn idiotene i Mini-anmeldelser i Film-forumet, og det sier jo sitt...

Tråden forsvinner ikke når vi quoter :D Og det er ikke vi som er idioter, det er du som slenger ut med en påstand som er feil, og nekter å gi slipp, akkurat som den andre elgen.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Problemet er at om jeg sitter i en bil og en syklist kræsjer inn i siden på meg er at jeg som får skylden. Det har ingenting å si om jeg tar han med døren, eller om jeg står i ro og han smeller inn i meg i 100km/t og blir drept.

Link

 

QFT!

 

Fullt forberedt på anmerkning i advarselsloggen min, spør jeg deg om følgende: er du tilbakestående, eller bare dum?

Endret av Diskutant
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Hvis man prøver å kjøre ned en syklist, eller noen andre for den saks skyld, så får selvsagt den som prøver skylda. Det er forsåvidt noe helt annet enn den opprinnelige påstanden din, som du har fått tilbakevist så det flagrer om ørene. Men når du fortsetter å stå på tilbakeviste påstander så ser jeg bare en mulighet, du troller.
Så for aller siste gang: Kjør ned en syklist, så ser du hva som skjer og hvem som får skylda. Det er alt jeg har sagt fra dag en, og det er ikke "tilbakevist så det flagrer om ørene". Jeg nekter å tro det skaæ være så inn i helvete vanskelig for dere å forstå.

Det er ikke det du har sagt fra dag en. Klikk på linken i innlegget du siterte så ser du hva du startet med. Det er ikke det samme som du prøver å ro deg unna med nå. Ikke det at roingen er særlig effektiv heller.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
Moderatormelding

Bruk Generell diskusjon rundt bilister og syklister, er dere snille. Eventuelt opprett en ny tråd (det er helt lov!). Nye innlegg vil bli fjernet fra denne tråden, da jeg og mange andre ikke er interessert i nok en krangel om syklister.

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjoner på moderering tas på privat melding eller i Klager på moderatoravgjørelser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

På tur ned i tunnel i dag hadde jeg en fin opplevelse. Jeg turer nedover i venstre felt ettersom det er tomt (ingen foran, ingen bak) og jeg da mye bedre kan kontrollere avstand til eventuell bil forover samt kjøre på motorbrems. Jeg kan og ligge i 80. De som kjører i høyre felt i nedoverbakken her ligger gjerne en del lavere ettersom mange virker å holde bremsa inne. Sikkert fordi de er redde for fotoboksen i bunnen av bakken.

 

Jeg slipper naturlig nok opp motorbremsen rett før jeg kjører forbi fotoboksen. Det er fortsatt noe helling her så jeg kan trille et stykke på giret før jeg bruker gassen igjen. På dette tidspunktet ligger en varebil like foran meg i høyre felt. Han foretar helt plutselig et feltbytte i det jeg er i ferd med å kjøre forbi ham. På dette tidspunktet hadde han fortsatt lavere fart enn meg. Han akselererte altså ikke i det han foretok byttet for å komme foran meg.

 

Hvorfor? Fordi han skal til venstre i rundkjøringa 2-3 kilometer lengre fremme? Fordi han ikke liker at en lastebil kjører forbi ham når han ligger i 70-75 i 80-sonen? Gudene vet. Jeg kvapp, kan en si, og sto på bremsa. Sykt irriterende og ikke minst farlig. Det var neppe en meter mellom meg og ham.

Lenke til kommentar

Det minner meg på at jeg nesten kjørte på en syklist som kom trillende ut i et overgangsfelt i mørke klær og uten noen form for lys eller refleks i dag tidlig. Show yourself please!

 

Det var noe som irriterte meg helt ekstremt mye i dag tidlig, men jeg husker faen ikke hva det var. Jaja. Jeg klager på folk som ikke blinker i stedet for.

 

Husker det nå. Kjørte bak en lastebil som antakeligvis hadde et slikt lasterom som har plass til 20 europaller. (Dvs 18 stk på langs og to til på tvers). Han hadde kjørt på 21 og brukte bakluka til å holde dem på plass. Den var da altså delvis åpen. When in Poland...

Lenke til kommentar

Slakket av og kjørte til siden for en ambulanse i dag, og i det jeg legger meg inn igjen og gir på, så kommer det en bil rundt svingen bak meg i hundre og helvete. Han ender opp helt inne i anusroten på bilen min og begynner og bruke hornet som en gal og blinke med lysene.

 

Du sjåfør, tre ting:

 

1. Du ble nettopp passert av den samme ambulansen, du skjønner vel godt hvorfor jeg ikke har nådd marsjfart enda?

2. Du kjørte langt over fartgrensen, så jeg kunne ikke gitt mer faen i at du ble "hindret" av en annen motorvogn (LES: Meg).

3. Selv om du er irritert, er det nødvendig å legge seg inni bagasjerommet til bilen foran for å bevise et poeng?

 

Idiot.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...