Andzel Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Som jeg sa er det bare å prøve selv. Når du er på sykkel er du teknisk sett en myk trafikant på lik linje met fotgjengere, ergo er den bilisten sin feil. FEIL! Så det holder! Hvor får du dette ifra?! Sykler du over en fot overgang så er det veldig sjelden folk mister lappen. Spørs på alderen på den idioten som sykler over. Er det unger sier det seg selv du skal ta det med ro, men de fleste går over. Kjører du på en bil uten fot over gang så er det syklen sin feil uansett så lenge bilen ikke har vikeplikt. Forstår ikke engang hvordan du kan si det du sier. Men NOK off-topic pleasE! Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Siden folk er så besatt på å få kilder kan du jo vise frem dine kilder? *careface* Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Morsomt troll, det skal du ha. 1 Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Siden folk er så besatt på å få kilder kan du jo vise frem dine kilder? *careface* Du kom med den første påstanden, som du ikke kan bevise. Anzdel har også vært her lengre. Forklar meg hvorfor det skal gå i din favør? Lykketrolling 2 Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Geez, hva er det med folk egentlig? Careface er en sarkastisk måte å si jeg gir blaffen. I dette tilfellet at jeg gir blaffen i det han sa, og at jeg trenger kilder er sarkastisk ment. Kan vi gå videre i livene våre nå? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 (endret) (no offence men) Takk til pakkisen som følte for å parkere og stå der, på den eneste bensinpumpen med kortautomat på Esso stasjonen før Danmarksplass i Bergen. Kunne du ikke kjørt til sides før du begynte å vaske FELGENE med VINDUskraperen (de som står nedi bøtter ved siden av pumpene)!! Faen folk bruker de på vinduene osså bruker du de på de skitne dritfelgene dine! Så kort oppsummert til deg: IKKE parker på den eneste pumpen med kortautomat for å så vaske felgene med en vinduskrape! Idiot altså. Endret 19. oktober 2012 av Lami 4 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 (endret) (no offence men) Takk til pakkisen som følte for å parkere og stå der, på den eneste bensinpumpen med kortautomat på Esso stasjonen før Danmarksplass i Bergen. Kunne du ikke kjørt til sides før du begynte å vaske FELGENE med VINDUskraperen (de som står nedi bøtter ved siden av pumpene)!! Faen folk bruker de på vinduene osså bruker du de på de skitne dritfelgene dine! Så kort oppsummert til deg: IKKE parker på den eneste pumpen med kortautomat for å så vaske felgene med en vinduskrape! Idiot altså. Føler med deg... Opplever relativt ofte det samme på lastebilpumpa på Shell Laguneparken. Ikke at de vasker felgene da, men at personbiler parkerer ved storbilpumpa fordi de skal handle mat på bensinstasjon (noe som i seg selv er rart). Dette selv om denne stasjonen har sikkert 20 parkeringsplasser utenom pumpene og det er godt merket at det er en lastebilpumpe. Men folk parkerer jo rett under Stopp Forbudt-skiltet rett ved inngangen der og, så... Kom nå forresten på at Bergen Parkering i dag morges hadde bøtelagt ei kjerring som feilparkerer i et T-kryss nede i sentrum. Hun, og andre, har ofte stått slik i krysset at det er umulig for storbiler å kjøre der så jeg har bedt parkeringsvaktene om å ta seg en tur innom gata litt oftere. GREAT SUCCESS! (Hun kom faktisk å flytta bilen rett etter jeg ankom stedet. Jeg fikk litt skadefryd må jeg innrømme. Er jeg ond?) Endret 21. oktober 2012 av Sexylubb1 5 Lenke til kommentar
zotbar1234 Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Hva er problemet ditt? Må du virkelig ha femti siders dokumentasjon på hver minste detalje Problemet mitt at du gulper opp fjas basert utelukkende på din misforståelse av regelverket, og når du er blitt konfrontert med nettopp det, heller enn å innrømme at påstanden var komplett grunnløs, fortsetter du å våse videre. Du har intet belegg for å hevde at "om jeg sitter i en bil og en syklist kræsjer inn i siden på meg er at jeg som får skylden". La oss begynne (og slutte) der. Bare fordi syklister er myke trafikanter, gir det dem hverken rett til å kollidere eller å anta at deres oppførsel i trafikken er uten konsekvenser (jeg har til gode å møte noen syklister som skulle hatt den holdningen). Protip -- det er 2 rette framgangsmåter for deg nå: 1) finne frem et par referanser (ikke 50 sider) fra gjeldende rettspraksis som støtter påstanden din 2) innrømme at påstanden din var for generell og ikke holder mål. 3 Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Siden folk er så besatt på å få kilder kan du jo vise frem dine kilder? *careface* http://www.riksnettradio.com/Word1/2012/02/29/bil-mot-sykkel-i-tonsberg/ "Syklisten traff bilen i fronten og ble kastet inn i en lyktestolpe. Syklisten, som er en mann i 70- åra fra Tønsberg, ble kjørt til Tønsberg legevakt av ambulanse." "Jourhavende jurist besluttet at det ikke skulle taes beslag i bilistens førerkort" 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Andzel Skrevet 20. oktober 2012 Populært innlegg Del Skrevet 20. oktober 2012 Siden folk er så besatt på å få kilder kan du jo vise frem dine kilder? *careface* Tror ikke du veit noe bedre og om du har lappen kanskje på tide å levere den tilbake uansett? Sykler du så gå å legg deg og selg syklene dine hvis du har flere. Jeg veit også at du ikke er careface og bare tror du er noe! Men jeg skal vise til flere politifolk og saker nå så tror jeg du skal holde munn fremover. Det er ikke bilistene som får SVI hele tiden ettersom det kommer en idiot av en syklist over gangfeltet eller at en syklist kjører i siden av en bil. Hvis det er en unge som kommer over gangfeltet kan jeg forstå at det blir noen andre saker men flest saker jeg har lest nå så får bilisten beholde lappen og ingenting skjer bortsett ifra at politiet lager en sak ut av det. Som igjen sier blir henlagt eller at det ikke skjer så veldig mye mer. Nå bruker jeg masse tid idag å svarer et troll på forumet men kanskje det kanskje får opp øyner på flere syklist her inne også . Som kanskje ikke veit det eller . PS: Jeg tar ingen under samme kam! La oss gå tilbake til 10.08.2012 17:29 agderposten.no der du har denne saken her: Ung syklist krasjet i bilSyklisten som krasjet i en bil ved Rimi på Kongshavn i Arendal, ble bare lettere skadet. Her har en unge truffet en bil og laget en bulk i siden av bilen. Her står det ingenting om at bilisten mister førekortet også videre, PS: Han kjørte også ifra stedet. Vi har også h*n dumme syklisten her: Syklist kjørte på politibil Her står det ingenting om at politifolkene som sto på siden fikk skylden, her kjørte faktisk syklisten i bakenden på en parkert bil og som var en politibil. Stusser litt på syklisten i denne artikkelen ^^. Må ha vært beruset XD. Hvis vi så fiser over til Romerikes Blad i en tidsperiode som er 14.06.2012 kl 22:21 finner du en artikkel om ei jente som ble kjørt på av en bilist i gangfeltet. Jente (14) påkjørt på sykkelKjørt til legevakt med lettere skader i hodet. En 14 år gammel jente fra Ullensaker ble kjørt til legevakt etter at hun ble påkjørt av en bil i et fotgjengerfelt i Jessheim sentrum torsdag ettermiddag. – Jenta syklet ut i gangfeltet og ble påkjørt av en bil. Hun slo seg i hodet, men ble ikke alvorlig skadet, sier operasjonsleder Terje Skaftnes i Romerike politidistrikt. Føreren av bilen, en 18-åring fra Ullensaker, fikk kjøre videre med førerkortet i behold. Leste du dette? Bilisten fikk lov å kjøre videre uten noen form sak eller mistet førekortet. Du har feil igjen! adressa.no har denne artikkelen: Syklist påkjørt av bil I og med at syklisten syklet over gangfeltet, og ikke gikk med sykkelen ved siden av seg, er det foreløpig ikke avklart om bilførerens førerkort blir beslaglagt. Sannsynligvis mistet denne sjåføren aldri lappen hvis han har vist aktsom het og kjørt i riktig hastighet og eventuelt har prøvd å bremse ned. Skal vi forsette eller? Jeg tror vi gjør det ettersom du kommer sikkert til å bare klage at dette var få kilder. Jeg kjenner sånne forum trolls som deg . Bergens Tidende har lagt ut en artikkel 07.aug. 2012 14:07 at en syklist ikke holdt vikeplikten sin som gjorde at han dundret rett inn i bilen. Syklist kjørt til sykehus etter krasj En kvinne i første halvdel av 20-årene kjørte bilen. - I utgangspunktet blir det ikke noe førerkortbeslag. Men saken skal selvfølgelig etterforskes ytterligere, sier Gjesdal. Etter hva bt.no erfarer, tilsier vitneforklaringer at syklisten kan ha hatt vikeplikt. Her ser du at førekortet ikke forsvant ifra sjåføreren. Men kanskje den forsvinner ifra syklelisten ettersom han er jo kjørende i følge loven! Dette skulle han også ha vist om han hadde hatt lappen. SUV-sjåfør kjørte ned syklist, beholder førerkortet – Vi har opprettet straffesak mot bilisten, men besluttet ikke å beslaglegge førerkortet, sier politiadvokat Lise Dalhaug til tb.no. – Hvis det er opprettet straffesak, hvorfor får han da beholde førerkortet? – Vi har forstått det slik at bilisten kom borti syklisten da han skulle ta en snarvei i den tette trafikken. Men skadeomfanget er såpass lite at han får beholde førerkortet. Hadde skadene vært større, ville det stilt seg annerledes. Ettersom skade omfanget er lite så beholder vel sjåføren lappen, dette gjelder også i små krasj med biler vs andre biler, og andre kjøretøy. Budstikka har denne som det står ingenting om sak også videre, men er greit å få med seg. Syklist til sykehus etter møte med bil De fleste veit vedder på at 95% av alle som kjører bil egentlig veit om 3 sekunder reglen, du skal klare å holde av stand hvis du har noen foran deg. Kan ikke se at syklisten har gjort det. Vi stikker litt tilbake i dette årstallet 2012. Der finner du denne saken hos h-avis.no! Mann (56) alvorlig skadet i sykkelulykke Dette er en mann som sykler på en sykkel og gang sti dermed når han skal krysse veien så har han vikeplikt for lastebilen i følge. Trafikkreglene § 7.3. Vikeplikt (utdrag)”Kjørende som vil svinge, har vikeplikt for gående eller syklende der det skal kjøres inn.” § 7.3 Gjelder ikke overfor syklende fra gang- og sykkelvei og ut i kjørebanen. Den gjelder kun for gående og syklende langs kjørebanen eller veiens skulder som vil komme i konflikt med kjørende som vil svinge Du kommer sikkert med sånne linker som dette men da skal jeg igjen forsvarer meg mot deg hva politiet sier: Da stikker vi til Mjøndalen en tur i Buskerud rundt omkring 12.09.2012 09:20 14-åringer på sykkel påkjørt i fotgjengerfelt Her vil du lese med engang uten å lese hele artikklen ettersom du ikke bryr deg. Du vil lese at bilisten mistet førekortet etter han kjørte på to 14 år gamle gutter på sykkelene sine. Men da vil jeg si, hadde dette skjedd uten at han hadde grisekjørt ifra første stund så hadde han hatt lappen enda lenger! Politiet opplyser at dette IKKE er fordi påkjørselen skjedde i et fotgjengerfelt, men fordi vitner på stedet har opplyst at 19-åringen grisekjørte rett før ulykken. Politiet i Sola sier selv at du mister rettighetene dine hvis du sykler over med din sykkel over en fotgjengerovergang. Operasjonsleder Kurt Løklingholm sier til Aftenbladet at man mister rettigheter ved å sykle over. Da har ikke bilene vikeplikt. For å ha rettigheter på fotgjengerovergang, må man leie sykkelen over. Dette kommer ifra en artikkel der en 63 år gamel dame sykler over. Syklist påkjørt Politiet sier selv til ostlendingen.no at Han tør ikke si noe om årsaken til ulykken eller skyldsspørsmålet, men han er krystallklar på én ting:– Man skal ikke sykle i gangfelt. Da skal man stå av sykkelen å gå, sier Øverland. Dette gjørde at denne bilisten også ikke fikk førekortet beslaget Syklist påkjørt i fotgjengerfeltet Nå har det blitt en del kilder til deg iform av politi sitater og en paragraf hittil. Jeg har lest mye saker på nette nå og tar med de fleste! Der det ikke står noe angående saken eller hvordan hendelsen skjedde har jeg ikke engang giddet å ta med. Så hold deg saklig fremover! Men jeg har nevnt før hva jeg har skrevet her nå er at hvis du er uaktsom og ikke følger med så mister man lappen, men det blir igjen ikke i følge av å kjøre på en syklist i en fotoveergang. Du kan lese om det her men vil igjen siterer hva som står der før du roper og skriker ut! Politiet sier selv at det er syklisten sin feil! To syklister påkjørt i fotgjengerfeltSelv om det i utgangspunktet var syklistens feil i trafikkuhellet på Klepp, var det andre omstendigheter som gjorde at den 33 år gamle kvinnelige bilføreren fikk beslaglagt førerkortet inntil videre. - Hun har forklart at hun var uoppmerksom, sier operasjonsleder. Du har også en sak her hvordan vitner kommer til å gjøre utfallet i saken, men hvis fyren har vist aktsomhet og andre saker så går vel saken som en win win for bilisten. Men spørs hvor dumt han har kjørt før krasjet skjedde. Syklister påkjørt i fotgjengerfelt - Foreløpig er det litt tidlig å konkludere med skyldspørsmål, men på generelt grunnlag er man å anse som kjørende når man sykler, og nyter ikke samme fordel som gående over et fotgjengerfelt. Vitneavhør vil være med på å bringe klarhet i dette, sier politiet. Som jeg vil igjen nevner her kommer en del kilder og dette her er selv ifra hva politiet sier om loven og hvordan de håndterer den. Synes det er helt riktig at syklistene ikke kan gjøre HVA de vil! Her kommer også et svar ifra en juridist angående denne saken her Bil mot sykkel i Tønsberg. Jourhavende jurist besluttet at det ikke skulle taes beslag i bilistens førerkort. Du nevnte også at hvis syklisten treffer en bil på siden så får bilisten skylden, da må jeg igjen motbevise dette med en kilde: Sykkel mot bil Gutten skal ha kommet i stor fart ned en bratt bakke og rett ut i vegen der han kjørte inn i sida på personbilen.- Ut fra opplysninger på stedet, kan vi ikke se at bilføreren har opptrådt uaktsomt, kommenterer Stenslet. Den siste avis artikklen jeg vil ta for meg er denne: PS: Da snakker jeg bare om kollisjoner! Eldre kvinne på sykkel mot bil- Kvinnen hadde således vikeplikt i krysset, sier politiets operasjonsleder, Svein Brubakken, til gd.no Så de som sykler har de samme lovene i trafikken som en bilist. Høyrevikeplikt, vikeplikt når de krysser veier og mye annet! Er det tillatt å sykle over gangfelt? Ja og nei, spørs hvor langt tid du vil bruke av ditt liv og hvor mye sjanser du vil ta før et kjøretøy treffer deg! Det skjer mange sånne ulykker per år faktisk! Rart det ikke er påbudt med sykkel sertifikat! Du har vikeplikt for bilistene når du skal over et gangfelt når du sykler i følge Trafikkreglene § 9. 2. "Syklende som kommer fra fortau eller gang- og sykkelvei og vil krysse kjørebanen på gangfelt har vikeplikt for trafikk på veien." Når det gjelder å krysse veier og diverse så har jeg alt nevnt Trafikkreglene § 7. 4 Vikeplikt lenger opp i det jeg har skrevet. Du kan ta sjansen din å sykle over men du må ha en god forsikring hvis du blir skadet ettersom er sjelden bilister blir dømt for det når de har vist aktsomhet og kjører rolig. Når de ikke er aktusomhet og kjører som noen idioter så ser du utfallet selv at de blir dømt, men har du ikke noen vitner som kan bevise dem sin kjøring er du fuck alikevel igjen. Syklelister tror de eier veien og alt mulig, er det som er dumt med de. Kjører som idioter i rundkjøringer og ikke bryr seg om vikeplikter og name it. Men man opplever flere ganger flere syklelister i breden og det er heller ikke lov på visse steder. En syklist er fører av et kjøretøy og må derfor rette seg etter de reglene som gjelder for førere av kjøretøy.Flere syklister i bredden er bare tillatt dersom det ikke er til unødig hinder for andre trafikanter eller at det kan oppstå fare slik at noen kan bli skadet. Men hvor ofte bryr de seg om dette? Sykelister klager over at bilister kjører forbi dem og bremser og name it. Dere har plikt til å slippe fram biler hvis dere ligger under fartsgrensen og er i hinder for et kjøretøy i følge VtL § 3 og muligheten for syklisten til kunne vike til siden for å slippe frem trafikken (Tr.r. §12.4). Da nevner du sikkert forbikjørings paragrafene og da vil jeg nevne deg noen av de også! Trafikkreglene § 12.2 og § 12.3 om forbikjøring (utdrag) for den som kjører forbi. ” Før forbikjøring skal kjørende forvisse seg om at: a. vegen er fri for hinder på tilstrekkelig lang strekning framover, b. den forankjørende ikke har gitt tegn om forbikjøring, c. ingen bakenforkjørende har begynt å kjøre forbi ham, d. det åpenbart lar seg gjøre å komme inn i trafikkstrømmen igjen uten å forstyrre den.” Når noen vil kjøre forbi til venstre, skal forankjørende holde så langt til høyre som mulig, og ikke øke farten. Når kjøretøyet beveger seg sakte eller tar stor plass, og vegen er uoversiktlig eller har motgående trafikk, skal føreren om nødvendig vike til høyre og sette ned farten eller stanse”. Men alle kryss har man ikke vikeplikt for iform av bilister MEN heller ikke syklelister Trafikkreglenes § 7.4 Vikeplikt, første avsnitt(utdrag)”Kjørende som kommer fra parkeringsplass, holdeplass, torg, eiendom, bensinstasjon, gågate, gatetun eller liknende område har vikeplikt for annen trafikant. Det samme gjelder den som kommer fra gårdsveg eller annen veg som ikke er åpen for alminnelig ferdsel, eller som svinger inn på kjørebanen fra vegens skulder.” Det som noen ganger kan være vanskelig med dagens regelverk er å skille mellom private avkjørsler som ikke er åpne for alminnelig ferdsel og vanlige veikryss som er åpne for alminnelig ferdsel. Heldigvis har det blitt mye mer fokus på syklister for tiden dere kjører på rødt lys og alt mulig. Sykkelbøllene skal stoppes Men syklelister og bilister kommer alltid til å krangle, men de fleste syklelister bryr seg ikke om traffik reglene heller i Norge. Dette er godt bevist hvordan dere sykler i Oslo og andre store byer rundt omkring i landet. Når dere ikke slipper fram biler heller så blir det samme problem, jeg sier ikke at bilister er mest flinke på dette. Men folk som kjører traktor, og biler som kjører sakte har tendens til å slippe fram køen. Dere syklister har jeg aldri i mitt verden opplevd at dere har slippet fram noen. Men når er jeg ferdig med mitt innlegg! Nå håper jeg du forstår alvore med å sykle og ikke tror at bilister har VIKEPLIKT for deg hele tiden! Du har selv vikeplikt og diverse selv! 15 Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Jeg tror Andzel vant den diskusjonen 9 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Det hadde han vel strengt tatt allerede gjort. 2 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 (endret) Grundig overkjøring av den mykere diskutanten og likevel full frifinnelse fra forumpolitiet. Regner med lykketrollet kommer til å gå litt stillere i dørene etter dette. Andre leksjon får vel være at diskusjon.no ikke det samme som kommentarfeltet hos VG. Endret 21. oktober 2012 av Simen1 6 Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Nei, jeg står på mitt. Alt jeg sier er at dere kan prøve å kjøre ned en syklist, så ser dere fort hvem som har rett. Er det virkelig så forpult viktig å kverulere på dette i dagevis, eller kan vi fortsette on-topic? 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Hvis man prøver å kjøre ned en syklist, eller noen andre for den saks skyld, så får selvsagt den som prøver skylda. Det er forsåvidt noe helt annet enn den opprinnelige påstanden din, som du har fått tilbakevist så det flagrer om ørene. Men når du fortsetter å stå på tilbakeviste påstander så ser jeg bare en mulighet, du troller. 6 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Nei, jeg står på mitt. Alt jeg sier er at dere kan prøve å kjøre ned en syklist, så ser dere fort hvem som har rett. Er det virkelig så forpult viktig å kverulere på dette i dagevis, eller kan vi fortsette on-topic? Det er ikke kverulering, det er en påpekning av at din bastante påstand er totalt feilaktig. Å kalle det kverulering er bare noe vissvass du driver med for å late som det er små detaljer som var feil med påstanden din, mens den i realiteten er totalt gal. AtW 2 Lenke til kommentar
zotbar1234 Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Nei, jeg står på mitt. Kreasjonistene vil ønske deg velkommen. Jeg er overbevist om det. Større fravær av analytiske og introspektive evner er bare ikke mulig å oppdrive. 3 Lenke til kommentar
zotbar1234 Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 (endret) Syklelister tror de eier veien og alt mulig, Siden du investerte så mye tid i begrunnelsene ellers, burde du også være forberedt på å begrunne denne påstanden. Den eneste trafikantgruppen jeg har møtt som hevder å ha noe form for eierskap til veiene er privatbilsjåfører; argumentet er da "vi betaler veiavgift og derfor er veien forbeholdt oss". Jeg har aldri møtt en tilsvarende holdning blant de syklende. Så hva om du lar være å generalisere om "syklelister" (sic)? er det som er dumt med de. Kjører som idioter i rundkjøringer og ikke bryr seg om vikeplikter og name it. Akkurat som noen bilister, finnes det garantert noen syklister. Det var det som var det vakre med videoene til DelVeien på youtube, forøvrig. Men man opplever flere ganger flere syklelister i breden og det er heller ikke lov på visse steder. Visse steder -- ja. Et generelt forbud mot flere syklende i bredden eksisterer ikke. Men alle kryss har man ikke vikeplikt for iform av bilister MEN heller ikke syklelister Jeg aner ikke hva denne setningen skulle utrykke. Kunne du forklare det en gang til? Men syklelister og bilister kommer alltid til å krangle, men de fleste syklelister bryr seg ikke om traffik reglene heller i Norge. Har du et objektivt belegg for denne påstanden, heller enn din personlige oppfatning av syklister? Dette er godt bevist hvordan dere sykler i Oslo og andre store byer rundt omkring i landet. Er det godt bevist? Kilde? Når dere ikke slipper fram biler heller så blir det samme problem, jeg sier ikke at bilister er mest flinke på dette. Men folk som kjører traktor, og biler som kjører sakte har tendens til å slippe fram køen. Dere syklister har jeg aldri i mitt verden opplevd at dere har slippet fram noen. Jeg slipper til stadighet biler frem, når jeg ser at det ikke er mulig å kjøre forbi meg. Legg merke til at dette ikke er ekvivalent med å stoppe med en gang man hører en bil bak seg. Så selv i din verden finnes det slike syklister. edit: grammatisk feil Endret 21. oktober 2012 av zotbar1234 Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Hvis man prøver å kjøre ned en syklist, eller noen andre for den saks skyld, så får selvsagt den som prøver skylda. Det er forsåvidt noe helt annet enn den opprinnelige påstanden din, som du har fått tilbakevist så det flagrer om ørene. Men når du fortsetter å stå på tilbakeviste påstander så ser jeg bare en mulighet, du troller. Jeg er drittlei hele denne diskusjonen, så jeg tar det en siste gang. Hvordan har du tenkt å forklare for retten at du prøvde å unngå å kjøre ned syklisten? Det er ditt ord mot hans, og han er død. Lykke til. Så for aller siste gang: Kjør ned en syklist, så ser du hva som skjer og hvem som får skylda. Det er alt jeg har sagt fra dag en, og det er ikke "tilbakevist så det flagrer om ørene". Jeg nekter å tro det skaæ være så inn i helvete vanskelig for dere å forstå. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Så for aller siste gang: Kjør ned en syklist, så ser du hva som skjer og hvem som får skylda. Hvordan kan man kjøre ned en syklist når man står stille? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå