Sexylubb1 Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 (endret) Eller 150k km. Det var det som var meninga ja. Men dette er da veldig OT! Endret 25. august 2012 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Synes den bilen hadde gått lite. Pleier ikke taxier å gå 100-150 000 på et år? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Dæven. Min har gått 60 000 på 10 år Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Synes den bilen hadde gått lite. Pleier ikke taxier å gå 100-150 000 på et år? Der tar du i litt. Det er vel nærmere 90-120 tusen på et år, min går vel rundt 80-90 tusen på et år, men jeg kjører ikke så mye Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Skjønner. Men allikevel hadde vel den politibilen gått lite. Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 FORD! Når politiet kjøper en "Fiks Og Reparer Daglig", så blir det jo sånn. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Toyotaen deres hadde jo tydeligvis og store problemer. Nå var jo den litt eldre, men. Og hva er det med folk som absolutt skal kjøre rundt med både kjørelys og tåkelys? Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Og hva er det med folk som absolutt skal kjøre rundt med både kjørelys og tåkelys? Mye kulere det, også får de kanskje følelsen av å ha bedre sikt. Også bryr de seg ikke om de andre trafikkantene selvsagt. En annen grunn er også at mange ikke vet at de har på tåkelys. De ser lys i instrumentene, men vet ikke hva det betyr eller hvordan de slår av tåkelysene. Men det verste er å treffe på billister i mørket som gir blaffen i å dimme. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 De får jo bedre sikt 10 meter foran bilen sin. Men hva faen skal du drive å ha blikket 10 meter foran bilen din for når du kjører i 60+? 3 Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Si det til dem da vel Jeg forstår det nesten ikke selv. Også nå som det bare kommer flere og flere SUV på veiene, så hjelper det ihvertfall ikke at de bruker tåkelysene med nærlys/kjørelys. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 CFM er ikke akkurat uskyldig i dette - han bryter like fullt vegtrafikkloven, så at noen kritiserer han for det er bare å forvente. Når det er sagt, jeg er enig i at det han gjør ikke virker like ille som andre ting man kan lese i tråden her, f.eks. bare et par innlegg over meg. Ellers er det bare rutine i denne tråden, Andzel fortsetter å drite seg ut og vise hvor lite han faktisk hører hjemme på veien, lastebilsjåfører kan rapportere om at mange fortsatt kjører som idioter, og det går sjeldent mer enn en side før noen klager på veistandard, fartshumper eller Statens Vegvesen. Drite meg ut faktisk? Jeg fikk ros av politiet i dag så tror du skal gi deg! Jeg kan ikke fortelle mer ettersom saken er under etterforskning. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Hvor ofte prater du med politiet egentlig? Går knapt et innlegg uten at du har pratet med purken om det ene eller det andre. 8 Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 *Henter popcorn* Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Ja det er rart det der... Jeg er på veien 40 timer i uka og kan telle på to hender antall ganger jeg har prata med purken. I hele mitt liv. 2 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 De får jo bedre sikt 10 meter foran bilen sin. Men hva faen skal du drive å ha blikket 10 meter foran bilen din for når du kjører i 60+? Det værste er å møte de idiotene som bruker tåkelys med nærlys, når det er mørkt. Må nesten stoppe opp fordi de blender meg totalt. Merker at fleste er under 25 år og kjører en slags tysk bil, helst en eldre BMW 3-serie. Da har du den komplette "jeg har nettop fått lappen og tåkelys er kult" typen. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Det gjelder mange eldre suv-førere og. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Kanskje det er standard kjørelys på mange nye SUVer. Altså at man må slå de av hvis man ikke vil kjøre med dem. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 De må vel fortsatt slå på tåkelysene. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Hmm jaja, jeg legger merke til fleste ungdommer med tåkelys enn eldre. Det virker som de eldre respekterer reglene mer uansett om det gjelder fart eller belysning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå