Vertical^ Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Nettopp fordi du selv kjører langt over lovlig fartsgrense. Antar du hadde blitt rimelig irritert om noen hadde gjort det samme mot deg. 2 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 (endret) Nei, det hadde jeg ikke. Da hadde jeg i så fall kjørt forbi, ikke ligget oppi rompa på han foran. Endret 4. mars 2012 av TMB Lenke til kommentar
ZeRKoX Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Nei, det hadde jeg ikke. Da hadde jeg i så fall kjørt forbi, ikke ligget oppi rompa på han foran. Sa ikke du netopp at du blokkerte de som ville forbi da? 4 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Poenget mitt er jo at de i utgangspunktet ikke skulle ha kjørt fortere enn 100 uansett, og da burde d eikke bli sure om de blir hindret fra å kjøre fortere enn 120 - get it? Nei. Du er en idiot. Du bryter flere lover enn dem når du hindrer dem å kjøre forbi. Spesielt i den hastigheten. 6 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Når det er 2 felt hindrer jeg de ikke i å kjøre forbi, kun i mitt felt Men når slike 18-åringer kommer i de styla BMW-ene sine og presser seg oppi rompa mi to prove a point... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Poenget mitt er jo at de i utgangspunktet ikke skulle ha kjørt fortere enn 100 uansett, og da burde d eikke bli sure om de blir hindret fra å kjøre fortere enn 120 - get it? Greit nok å ikke jobbe noe ekstra for å slippe folk forbi, om de ligger langt over fartgrensa, men å aktivt blokkere? Hva er poenget? AtW 2 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Var kanskje litt feil, er ikke snakk om aktiv blokkering... men for eksempel om man ser at man noen hundre meter lenger framme alikevel må kjøre forbi en lastebil f.eks., så gidder jeg ikke legge meg tilbake i høyre felt kun så de skal få suse forbi. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Når det er 2 felt hindrer jeg de ikke i å kjøre forbi, kun i mitt felt Men når slike 18-åringer kommer i de styla BMW-ene sine og presser seg oppi rompa mi to prove a point... Du skriver i ditt åpningsinnlegg at du blokkerer dem med vilje... 3 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Ja som jeg skrev kom det litt feil ut Les inlegget over Lenke til kommentar
nomore Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Da er det ikke værre enn å legge seg til høyre i to-tre sekund, la fjottene kjøre forbi, og så legge seg tilbake i venstre fil igjen. Hadde du vært trafikkpoliti så hadde du sluppet å leke trafikkpoliti. 2 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Var kanskje litt feil, er ikke snakk om aktiv blokkering... men for eksempel om man ser at man noen hundre meter lenger framme alikevel må kjøre forbi en lastebil f.eks., så gidder jeg ikke legge meg tilbake i høyre felt kun så de skal få suse forbi. Du er på topp ti over de største rasshølene i trafikken, tett bak de som ligger i 55 uansett hvilken fartsgrense som gjelder. 6 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Da er det ikke værre enn å legge seg til høyre i to-tre sekund, la fjottene kjøre forbi, og så legge seg tilbake i venstre fil igjen. Hadde du vært trafikkpoliti så hadde du sluppet å leke trafikkpoliti. Man trenger ikke å "leke trafikkpoliti" for å ikke gidde å jobbe veldig hardt for å slippe fram folk som ligger langt over fartsgrensa. AtW Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 […] men for eksempel om man ser at man noen hundre meter lenger framme alikevel må kjøre forbi en lastebil f.eks., så gidder jeg ikke legge meg tilbake i høyre felt kun så de skal få suse forbi. Du er klar over at du bryter loven ved å ikke fjerne deg fra høyre felt? Jeg har mine tvil, men jeg håper virkelig all motstanden og kritikken du får her gjør at du umiddelbart kutter ut den ekstremt dårlige uvanen din. 2 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Tja, jeg er ikke videre overbevist om at det er ett lovbrudd. AtW Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Tja, jeg er ikke videre overbevist om at det er ett lovbrudd. AtW Venstre felt er et forbikjøringsfelt, og skal ikke benyttes med mindre man faktisk foretar en forbikjøring, eller det er tett trafikk i høyre felt. 2 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Tja, jeg er ikke videre overbevist om at det er ett lovbrudd. AtW Venstre felt er et forbikjøringsfelt, og skal ikke benyttes med mindre man faktisk foretar en forbikjøring, eller det er tett trafikk i høyre felt. Men hvor lenge før kan man legge seg over? Her er eksempelet at det er en lastebil noen hundre meter foran, jeg tror ikke det nødvendigvis er noe lovbrudd å ligge i venstre i sen sånn situasjon. AtW Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Men hvor lenge før kan man legge seg over? Her er eksempelet at det er en lastebil noen hundre meter foran, jeg tror ikke det nødvendigvis er noe lovbrudd å ligge i venstre i sen sånn situasjon. Han sier jo selv at han ikke gidder å flytte seg, og heller ikke gidder å slippe fordi de som kommer bakfra og tydelig vil forbi. Jeg mener dette er et, hvis ikke flere, lovbrudd. 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Men hvor lenge før kan man legge seg over? Her er eksempelet at det er en lastebil noen hundre meter foran, jeg tror ikke det nødvendigvis er noe lovbrudd å ligge i venstre i sen sånn situasjon. Han sier jo selv at han ikke gidder å flytte seg, og heller ikke gidder å slippe fordi de som kommer bakfra og tydelig vil forbi. Jeg mener dette er et, hvis ikke flere, lovbrudd. Noe som er forståelig, om folk kjører langt over fartsgrensen, å ikke hjelpe folk med å holde en fart som er langt over fartsgrensa er ikke unødvendig til hinder sånn jeg ser det, og han skal selv passere ett kjøretøy om relativt kort tid. AtW Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Men hvor lenge før kan man legge seg over? Her er eksempelet at det er en lastebil noen hundre meter foran, jeg tror ikke det nødvendigvis er noe lovbrudd å ligge i venstre i sen sånn situasjon. Han sier jo selv at han ikke gidder å flytte seg, og heller ikke gidder å slippe fordi de som kommer bakfra og tydelig vil forbi. Jeg mener dette er et, hvis ikke flere, lovbrudd. Noe som er forståelig, om folk kjører langt over fartsgrensen, å ikke hjelpe folk med å holde en fart som er langt over fartsgrensa er ikke unødvendig til hinder sånn jeg ser det, og han skal selv passere ett kjøretøy om relativt kort tid. AtW "Et par hundre meter" er fort over et minutt i feil fil. Det er ganske lenge. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå