Gå til innhold

Trafikalsk klagemur


Opus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet det er min skyld, men det gjør ikke noe å blinke vel dumme Vectra B-fyr?? (du vet hvem du er om du leser dette...)

Ikke vær så sikker på at han hadde visst det. Det er UTROLIG mange som gjør slike teite ting uten å tenke en døyt på det. Hadde en sjef som kunne vrenge in og ut av veier og avkjørsel helt uten å tenke seg om eller sjekke trafikken. En gang kjørte han rett inn på en motorvei (utkjørsel uten akselerasjonsfelt) og lurte på hvorfor bilene som holdt på å kjøre i ham tuta så fælt.

Lenke til kommentar

:dontgetit:

 

I 50 sona ved monter faktisk.. :D

 

ja ja, det gikk bra heldigvis..

 

Men da er vel folk i Grenland berykta for å ikke blinke, til og med politiet driter i blinklyset. De tror sikkert det er ekstarutstyr eller redde for å slite ut pærene :whistle:

Lenke til kommentar
:dontgetit:

 

I 50 sona ved monter faktisk.. :D

 

ja ja, det gikk bra heldigvis..

 

Men da er vel folk i Grenland berykta for å ikke blinke, til og med politiet driter i blinklyset. De tror sikkert det er ekstarutstyr eller redde for å slite ut pærene :whistle:

Åssen vet du det?? :ohmy:

 

 

 

Politiet har stramt pære budsjett, men det visste du vel? :p

Lenke til kommentar
:dontgetit:

 

I 50 sona ved monter faktisk..  :D

 

ja ja, det gikk bra heldigvis..

 

Men da er vel folk i Grenland berykta for å ikke blinke, til og med politiet driter i blinklyset. De tror sikkert det er ekstarutstyr eller redde for å slite ut pærene  :whistle:

Åssen vet du det?? :ohmy:

 

 

 

Politiet har stramt pære budsjett, men det visste du vel? :p

har du ikke hørt om den svindyre blinkelys oljen? :p

Lenke til kommentar
Politiet i Grenland er noen håpløse tomsinger...

 

Man ringer politiet fordi man har tatt en fyr som knuste ruta på huset ditt. Men de har ikke tid til å komme. Så fyren må bare få gå.

 

Skjedde med noen naboer av meg.

Var vel ikke i duestien ved perry bar?

 

 

Hørte du ikke at det var kjedekollisjon på hovedveien ved politistasjonen i forrige uke eller noe??

 

 

Tok 3 kvarter før politiet kom ut :!: :!:

 

Da sto det noen gretne folk utafor døra å hadde ringt på siden rett etter at det smalt..

Lenke til kommentar

Var der når det skjedde..

 

Jeg fikk skylda først av de som kom ut, men fyren som gjorde det gikk rolig bort derfra, så det ordna seg...

 

Han som knuste ruta blei frivillig bort på "kammeret", men der var det ingen som svarte... :(

Sto i gangen i 1 time(!!!!) uten svar :no:

Lenke til kommentar

Lurer mest på når folk skal lære seg å kjøre i rundkjøringer og plassere seg riktig i kryss OG Bruke blinklysene sine! Sinnsvakt mange som ikke har noe på veien å gjøre. Det er ikke bare under oppkjøringen man skal kjøre bra

Lenke til kommentar
Må bare ta med en liten ting til alle 18-åringer som trur de er verdensmestre så fort de sto på oppkjøringa:

 

Den plastlappen dere sitter med i handa sier ikke at dere kan kjøre bil...

Bare at dere har lov til det !!

Sitat fra sensor:

Lykke til videre, det er nå du skal lære å kjøre!
  • Liker 1
Lenke til kommentar
:dontgetit:

 

I 50 sona ved monter faktisk..  :D

 

ja ja, det gikk bra heldigvis..

 

Men da er vel folk i Grenland berykta for å ikke blinke, til og med politiet driter i blinklyset. De tror sikkert det er ekstarutstyr eller redde for å slite ut pærene  :whistle:

Åssen vet du det?? :ohmy:

 

 

 

Politiet har stramt pære budsjett, men det visste du vel? :p

Jeg er fra Skien, studerer jus i Oslo for tiden :love:

 

Husker vi hadde en som ødela blomsterbeddet vårt, dagen etterpå gikk samme fyren forbi og jeg stoppet han. Ringte politiet og fikk et mobilnummer jeg skulle ringe. han jeg snakket med sa han ikke kunne komme fordi han hadde kaffepause :dontgetit::omg: men at vi skulle ta iden på han.. bare lot han gå med streng beskjed at slikt skulle ikke gjenta seg..

 

Purken er håpløs mange ganger..

Lenke til kommentar

Til deg som kjørte den svarte Renault Megané'en fra Salhus til Åsane tidligere i kveld, rundt kl halv åtte:

 

Det er greit for meg om du absolutt vil kjøre forbi, men da gjør du det ikke rett før en avkjørsel! Hadde det ikke vært for at jeg stod på bremsen, hadde du smelt inn i bilen som svingte ut på veien vi var på, og sannsynligvis pådratt både deg og stakkaren i den røde bilen av ukjent art store skader. Din idiot! :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...